Auteur Topic: [Kandidaat BE] Antony  (gelezen 71286 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #60 Gepost op: 4-10-2010, 12:08:11 »
Ik denk dat men volgende eilandraad eerder voor Sugar of zelfs John gaat dan voor Antony, volgens mij ligt hij priam bij die twee dames.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #61 Gepost op: 5-10-2010, 14:01:45 »
Ik zou eerst op antony stemmen, dan pas op sugar. Sugar is sterk en vind ik wel iets liefs hebben, Antony is simpelweg een meeloper en nogal karakterloos vind ik. Snapte er niks van dat die meiden hem bij het team wouden hebben. Ik had lekker Sebastiaan laten komen. Veel leuker.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Anjasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #62 Gepost op: 6-10-2010, 20:50:04 »
Volgens mij wordt hij er ook niet uitgestemd. Vooral als hij wat meer van zichzelf laat zien. Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik vind het wel leuk om voor mij onbekende belgen, wat beter te leren kennen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #63 Gepost op: 6-10-2010, 21:28:50 »
ik vind Antony helemaal geen meeloper!

hij speelt het handig, als fireman, en gewoon aansluiten bij het winnende team, zich verder wat op de achtergrond houden

ik denk dat ie ver komt ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #64 Gepost op: 7-10-2010, 12:21:37 »
Ik zou eerst op antony stemmen, dan pas op sugar. Sugar is sterk en vind ik wel iets liefs hebben,

Voor mij helemaal andersom hoor: eerst Sugar pas veel later Antony. Sugar is wel heel lief, maar volgens mij niet bepaald snugger. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #65 Gepost op: 7-10-2010, 13:04:22 »
Voor mij helemaal andersom hoor: eerst Sugar pas veel later Antony. Sugar is wel heel lief, maar volgens mij niet bepaald snugger. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.


Nee maar door zijn naïviteit is Sugar beter te bespelen.
::hypocriet::  Antony heeft zijn eigen agenda en kan op latere fase van het spel gevaarlijk worden.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #66 Gepost op: 7-10-2010, 22:04:51 »
Nee maar door zijn naïviteit is Sugar beter te bespelen.
::hypocriet::  Antony heeft zijn eigen agenda en kan op latere fase van het spel gevaarlijk worden.

Dat gaat idd zeker meespelen denk ik op den duur, strategische spellekes. Ach hij komt straks weer in 1 kampje met de twee niksnutten en de Ubermoeder, dus dan is zn (bedekte  ;D ) bedje voorlopig gespreid..  ::)

Tot die tijd Onzichtbare Antony zijn - geslepen ventje..
Oh trouwens toen ik 'm voor het eerst zag dacht ik meteen: Johnny Depp lookalike..  :P

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #67 Gepost op: 8-10-2010, 10:24:14 »
Grappig dat hij zijn koffer gevuld had met kampeerspullen en die dus niet had mogen meenemen ::rofl::
Ik heb ook het idee dat hij zich toch wel steeds beter in de groep mengt.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #68 Gepost op: 8-10-2010, 20:45:07 »
Ik snap niet waarom hij steeds zeurt over Nederland vs België, volgens mij spelen de Nederlanders helemaal niet zo. Ze stemmen Maxim (een NL'er) eruit en nu laten ze Sugar naar de samensmelting gaan.. Misschien mis ik iets hoor, of hij is gewoon te paranoïde..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #69 Gepost op: 8-10-2010, 22:51:11 »
ik vind echt dat ie het goed speelt, ik geef m veel kansen ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #70 Gepost op: 9-10-2010, 11:27:20 »
Heel mooie woorden voor Sugar had hij, vond ik.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #71 Gepost op: 14-10-2010, 23:26:39 »
Valt me weer vies tegen van hem.
En Iwein en Anthony zijn weer herenigt. *zucht*.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #72 Gepost op: 14-10-2010, 23:33:19 »
Van mij mag Jack Sparrow snel op de boot terug naar de Carribean.  ::niet-ok:: wat denkt die jongen toch in complotten zeg, het enige waar hij het steeds over heeft is: tactiek, dat hij in de minderheid was, nu in de meerderheid, dus die en die eruit stemmen. Bah ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #73 Gepost op: 14-10-2010, 23:35:37 »
Van mij mag Jack Sparrow snel op de boot terug naar de Carribean.  ::niet-ok:: wat denkt die jongen toch in complotten zeg, het enige waar hij het steeds over heeft is: tactiek, dat hij in de minderheid was, nu in de meerderheid, dus die en die eruit stemmen. Bah ::ohno::
Als we maar met zn allen op één persoon stemmen ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #74 Gepost op: 14-10-2010, 23:37:24 »
Ja idd slappe neppiraat. Opzouten met die gast. Wou bijna dat noord wel de vorige proef had verloren, dan was Antony nu weg denk ik. Ik zie hem nu zeker ver komen in deze samenstelling, de dames vliegen er zo uit, dus alleen sebastiaan zal hij als concurrentie zien, die wint misschien wel proeven van hem ( hoop ik! ) dan moeten ze in eigen vlees snijden
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #75 Gepost op: 14-10-2010, 23:38:41 »
Ik denk dat Antony erg goed bezig is. Zijn kansen om ver te komen zijn nu heel erg groot. Hij heeft een goede band met enerzijds Iwein en anderzijds Sugar. Via Iwein heeft hij ook Tatiana. Dat is al de helft van het aantal speler tijdens de samensmelting. Ik denk dat bij die 4 misschien Martine zich nog wel zou willen voegen en anders wellicht Sebastiaan via zijn huidige band met Sugar.

Zsofi gaat er denk ik buiten vallen en Saar en Regina natuurlijk ook.

Als Anthony het slim speelt kan hij winnen. Hij moet dan wel zorgen dat de nummers 4 en 5 in zijn alliantie hem niet gaan double crossen en, denk ik, dat hij Sugar niet meeneemt naar de finale. Een Antony en Iwein finale zou ideaal zijn voor hem en dat weet hij.

Anderzijds, als ze slim zijn, wat ik betwijfel, zouden Martine & Zsofi de handen in een kunnen slaan met Regina en Saar en dan zou Sebastiaan zich daar bij willen voegen, gok ik.

Ik denk echter dat Saar volgende week opgeeft.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #76 Gepost op: 14-10-2010, 23:39:32 »
Ik vond Antony echt heel leuk ondanks zijn obsessie voor de België vs Nederland strijd. Maar deze aflevering heeft zijn obsessie een beetje de overhand gekregen en 't is nu zelfs overgewaaid naar het hele Belgische kamp.  :-\\ Ik vond 'm vandaag echt een stuk minder leuk. Hij praat ook heel erg mee met Iwein. Dat deed hij de eerste afleveringen ook al. Als ie 't spel wil spelen, prima. Maar verzin dan zelf eens iets en lift niet alleen maar mee op het 'succes' van Iwein.

Hopelijk zien we volgende week weer wat leukere kanten van 'the fireman'

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #77 Gepost op: 14-10-2010, 23:42:33 »
Ik denk dat Antony erg goed bezig is. Zijn kansen om ver te komen zijn nu heel erg groot. Hij heeft een goede band met enerzijds Iwein en anderzijds Sugar. Via Iwein heeft hij ook Tatiana. Dat is al de helft van het aantal speler tijdens de samensmelting. Ik denk dat bij die 4 misschien Martine zich nog wel zou willen voegen en anders wellicht Sebastiaan via zijn huidige band met Sugar.

Zsofi gaat er denk ik buiten vallen en Saar en Regina natuurlijk ook.

Als Anthony het slim speelt kan hij winnen. Hij moet dan wel zorgen dat de nummers 4 en 5 in zijn alliantie hem niet gaan double crossen en, denk ik, dat hij Sugar niet meeneemt naar de finale. Een Antony en Iwein finale zou ideaal zijn voor hem en dat weet hij.

Anderzijds, als ze slim zijn, wat ik betwijfel, zouden Martine & Zsofi de handen in een kunnen slaan met Regina en Saar en dan zou Sebastiaan zich daar bij willen voegen, gok ik.

Ik denk echter dat Saar volgende week opgeeft.
Hahaha hoe kom je daar in hemelsnaam bij?
Saar opgeven?
Echt niet!
Je mag het wel hopen, maar ze heeft duidelijk gezegt ik geef niet op.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #78 Gepost op: 14-10-2010, 23:44:07 »
Hahaha hoe kom je daar in hemelsnaam bij?
Saar opgeven?
Echt niet!
Je mag het wel hopen, maar ze heeft duidelijk gezegt ik geef niet op.
Ik denk inderdaad ook dat Hatch haar op de één of andere manier onderschat. Serieus, die gaat écht niet opgeven. En mocht je tóch gelijk gaan krijgen, moet je wel voorspellende gaves hebben, want ik zou geen andere (goede) argumentatie kunnen bedenken.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #79 Gepost op: 14-10-2010, 23:44:51 »
Hahaha hoe kom je daar in hemelsnaam bij?
Saar opgeven?
Echt niet!
Je mag het wel hopen, maar ze heeft duidelijk gezegt ik geef niet op.

Ja, dat zei Dennis ook.