Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Lange Frans  (gelezen 43661 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #60 Gepost op: 6-09-2010, 17:46:12 »
Ze gingen toch het 'huisje' tegen de 'leidershut aanbouwen, of heb ik dat niet goes gezien? Want als dat zo is, vervalt dit argument.

Dat was het ander kamp waar men dat wilde doen. Trouwens, die leidershut leek me ook best dicht op de waterlijn staan. ::)

En Sebastiaan en John zaten er ook bij! Vind ik nu geen types om slaafs Maximus te volgen en de volgende ochtend in de zee wakker te worden.

Lijken mij ook geen slaafse types. Maar misschien houden ze zich nog een beetje gedeisd. Wie zal het zeggen.

Ik heb trouwens nog even gekeken naar dat stukje van de aflevering en rond 55:00 hoor je Frans zeggen "Ik zeg de originele plek waar we 'm hadden."

Kortom, ze zijn al van plaats veranderd én hij heeft een alternatief geopperd.
Geniet nooit met mate...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #61 Gepost op: 6-09-2010, 18:42:38 »
Ik heb trouwens nog even gekeken naar dat stukje van de aflevering en rond 55:00 hoor je Frans zeggen "Ik zeg de originele plek waar we 'm hadden."
yep ::jaja::
Maar dat laat onverlet dat als Maximus hem vraagt waar het dan wel moet, hij dat dan niet nog een keer zegt maar wegloopt. Dat was natuurlijk niet zo'n goed argument.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #62 Gepost op: 6-09-2010, 18:57:09 »
yep ::jaja::
Maar dat laat onverlet dat als Maximus hem vraagt waar het dan wel moet, hij dat dan niet nog een keer zegt maar wegloopt. Dat was natuurlijk niet zo'n goed argument.

Eens, weglopen van de discussie was inderdaad niet slim. Maar het geeft waarschijnlijk de mate van frustratie van hem aan. En niet dat ik dat wil goedpraten, want ook dat is natuurlijk een teken van zwakte dat hij zich niet goed kon beheersen.

In mijn ogen was het gewoon een machtstrijd tussen die twee die voorlopig in het voordeel van Maxim is beslecht. En we zullen wel zien hoe het verder gaat. ;D

Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #63 Gepost op: 6-09-2010, 23:16:11 »
Eens, weglopen van de discussie was inderdaad niet slim. Maar het geeft waarschijnlijk de mate van frustratie van hem aan. En niet dat ik dat wil goedpraten, want ook dat is natuurlijk een teken van zwakte dat hij zich niet goed kon beheersen.

In mijn ogen was het gewoon een machtstrijd tussen die twee die voorlopig in het voordeel van Maxim is beslecht. En we zullen wel zien hoe het verder gaat.


Ik vond het niet zo'n slechte actie om even af te gaan koelen en de discussie even te laten voor wat ze was.  Zo'n discussies kunnen makkelijk heel erg uit de hand lopen en in dit geval maar verloren energie.

Maxim gooide Frans tenslotte onder de bus toen hij als reden aangaf dat het water nog hoger met zijn reactie 'hoe weet jij dat?' Daarna probeert Maxim een alternatief af te dwingen...

Maxim heeft door onrechtstreeks machtsmisbruik zijn mening kunnen doordrukken, deels doordat hij tot leider bekroond werd.  Wat bij de anderen ook tot een soort van onthouding in de discussie heeft gezorgd.  --> Sebastiaan heeft de zaak heel even willen bedaren maar kreeg ook niet een al te netjes antwoord van Maxim.
« Laatst bewerkt op: 7-09-2010, 12:27:20 door reaver »

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #64 Gepost op: 7-09-2010, 13:37:52 »
yep ::jaja::
Maar dat laat onverlet dat als Maximus hem vraagt waar het dan wel moet, hij dat dan niet nog een keer zegt maar wegloopt. Dat was natuurlijk niet zo'n goed argument.

Denk dat de discussie al veel langer aan de gang was. De hut was al redelijk ver gevorderd en gezien de reacties van beide waren ze al behoorlijk boos... Lijkt me goed dat Frans is weggelopen want als de ander toch niet wil luisteren dan kost het voor de tiende keer iets zeggen inderdaad alleen maar energie..

PS: ik vermoed dat Frans met terug werkende kracht toch gelijk gaat krijgen. Aangezien er al meerdere malen is aangeduid dat een van de problemen van de kandidaten was dat er bijna geen strand was...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #65 Gepost op: 7-09-2010, 18:28:44 »
Die middelvinger. Gewoon geen klasse heeft die gozer.

Een middelvinger heeft nu in de moderne tijd praktisch geen kracht meer, dus voor mij geen probleem.   ;)

Had zo'n beetje een "dejavu" gevoel:-->  in Heroes vs Villains; Sugar gaf er zelfs 2 met haar tieten bloot nadat ze haar van haar topje hadden ontdaan.  ;D

« Laatst bewerkt op: 7-09-2010, 19:15:55 door reaver »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #66 Gepost op: 7-09-2010, 18:36:27 »
Een middelvinger heeft nu in de moderne tijd praktisch geen kracht meer, dus voor mij geen probleem.   ;)

Had zo'n beetje een "dejavu" gevoel:-->  in Heroes vs Villains Sugar gaf er zelfs 2 met haar tieten bloot nadat ze haar van haar topje hadden ontdaan.  ;D


Hehehe, daar moest ik ook direct aan denken. Zou Lange Frans Survivor Heroes vs Villains ook gekeken hebben? :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #67 Gepost op: 8-09-2010, 18:41:17 »
Is dit zo'n type dat om de vijf woorden het woord f*cking ertussen gooit?
f*cking hebben we nog niet gehad, maar r**t, k*t, f*ck en de middelvinger al wel. En we zijn nog maar bij de eerste aflevering...

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #68 Gepost op: 9-09-2010, 10:00:04 »
 ::ok::
ja ja, die middelvinger zorgde voor een kleine flashback!!!
Die van mij (Peking Express 2005) werd gigantisch overdreven en steeds weer opnieuw uitgezonden.
Ben bang dat ze ook lange Frans op die manier gaan neerzetten. Raar dat iemand met
camera ervaring  ::hypocriet:: zich toch zo laat gaan, aan de andere kant wel weer heel eerlijk!!!
Wat wordt er geregiseerd en wat is echt, misschien kunnen ze daar, achteraf, iets van zeggen, alhoewel????
grtz.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #69 Gepost op: 9-09-2010, 21:36:52 »
Zo, hij leert er gelukkig wel iets van ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 9-09-2010, 21:52:06 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #70 Gepost op: 9-09-2010, 21:38:01 »
Ik vind het gewoon ontzettend jammer  :( dat Frans weggestemd wordt. Frans is Frans, zo is ie nu eenmaal........
Hij zorgde er juist voor dat het vuurtje lekker aangewakkerd bleef.......

Had Stephanie maar een nachtje gebleven, dan hadden we Frans nog lekker in actie kunnen zien!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #71 Gepost op: 9-09-2010, 21:40:41 »
Tsja, ik vind het ook jammer, hoewel ik geen alternatief had kunnen kiezen. Maar het is wel terecht, Frans heeft het sociale aspect gewoon onderschat danwel geen aandacht aan willen besteden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #72 Gepost op: 9-09-2010, 21:42:06 »
Inderdaad erg jammer, een spraakmakende kandidaat kwijt omdat een verwend nietszeggend model de energie niet meer had om een nachtje langer te blijven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #73 Gepost op: 9-09-2010, 21:42:55 »
ik zou het wel leuk vinden als hij bij Dennis tercht komt, als soort afvallerseiland.
En als hij terug komt wordt het helemaal vuurwerk. Want ik geloof niet dat het woord aanpassen aan de groep in zijn woordenboek voorkomt.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2010, 21:44:55 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #74 Gepost op: 9-09-2010, 21:44:01 »
een verwend nietszeggend model de energie niet meer had om een nachtje langer te blijven.
dat is erg ja, voornamelijk het poduktieteam kwalijk te nemen. Behoorlijke blunder om die mee te nemen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #75 Gepost op: 9-09-2010, 21:44:36 »
Denk dat dat helaas niet zal gebeuren anders hadden ze dat wel in het voorstukje laten zien om ons nieuwschierig te maken zodat we zeker en weer zouden kijken. Misschien nog wel in een later stadium?

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #76 Gepost op: 9-09-2010, 21:46:10 »
dat is erg ja, voornamelijk het poduktieteam kwalijk te nemen. Behoorlijke blunder om die mee te nemen.

Gelukkig lijkt ze de enige te zijn. Toen bekend werd dat het om BNers en BVers ging hadden we verwacht dat er veel meer van dat soort mensen bij zouden zitten.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #77 Gepost op: 9-09-2010, 21:48:20 »
dat is erg ja, voornamelijk het poduktieteam kwalijk te nemen. Behoorlijke blunder om die mee te nemen.

inderdaad, nu zijn ze dus in 1 klap 2 kandidaten kwijt, lijkt me een beetje oneerlijk (stom mutsengedrag)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #78 Gepost op: 9-09-2010, 21:50:51 »
Deelname Lange Frans van kort genoeg kon me niet zijn de. ::joehoe::
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Lange Frans
« Reactie #79 Gepost op: 9-09-2010, 21:55:52 »
en dat allemaal doordat verwende modelletje.......
Ze kreeg zelfs een goede slaapplek aangeboden en nog weigert ze.
Frans had toch beter verdient.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human