Auteur Topic: [Kandidaat Nl] John  (gelezen 28354 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #20 Gepost op: 30-09-2010, 15:38:12 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ich bin ein Bärliner!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2010, 23:57:25 »
Hij helpt zijn maatjes graven. Plotsklaps staat hij op en rent naar dat andere team. Dat ging volgens jou per ongeluk?

Ben het met je eens. Op zeker dat hij heeeel goed wist wat hij hier deed.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #22 Gepost op: 1-10-2010, 00:56:39 »
Met als reden??
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij wilde zorgen dat hij meer mensen leerde kennen, zodat hij meer credit kon opbouwen voor na de samensmelting. Hij lijkt me slim genoeg om over dat soort dingen na te denken.
Maar toch geloof ik het niet. Daarvoor keek hij te verbouwereerd na zijn keuze.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #23 Gepost op: 1-10-2010, 01:25:23 »
Ik denk dat hij heel snel moest beslissen, en het is puur een tactische zet geweest. Of bij de verliezers in het team stappen (twee slakken sergio en iwein) of bij de winnaars en dit was denk ik ook voor antony van doorslaggevend.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2010, 01:41:59 »
Maar toen John moest kiezen was toch no helemaal niet duidelijk in welk team Sergio en Iwein zouden komen  ???

En Antony koos voor Noord omdat hij daarmee een team volmaakte en hij dus niet mee hoefde te doen aan een eilandraad. Had hij voor Zuid gekozen, dan was het afwachten geweest waar de eerstvolgende bij was gegaan. Hoewel je, asl je wat beter nadenkt, natuurlijk wel weet dat dat het team Zuid zou zijn. Diegene zou dan immers de ploeg compleet maken en.... nou ja, vul zelf maar in. Maar zo diep heeft Antony niet na kunnen denken
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #25 Gepost op: 1-10-2010, 12:17:28 »
Ik denk dat hij heel snel moest beslissen, en het is puur een tactische zet geweest. Of bij de verliezers in het team stappen (twee slakken sergio en iwein) of bij de winnaars en dit was denk ik ook voor antony van doorslaggevend.

Kun je beter bij Sergio en Iwein zitten. Had John vb. Zsofi's plek in het andere team gehad dan zou hij bijna zeker zijn van de samenvoeging. Of hij dat met zijn huidige team haalt weet ik niet.
Nog even niks.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2010, 00:00:41 »
John zal wel gedacht hebben: "Leuk, zo'n zwarte doek voor m'n ogen... Waar zou die voor dienen?"  ::rofl::

Offline Pingu89

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2010, 10:25:37 »
Haha, dat was wel erg cheating van die john.

Denk eens na, je ziet totaal niks en je bent die totem aan het opgraven in het midden, en plots draait hij precies net genoeg om dat ding midden op de tafel te zetten en dat allemaal zo snel mogelijk ::rofl::

Het mooie, hij doet nieteens moeite om te verbergen dat hij valsspeelt.. Als je geblinddoekt bent ren je echt niet zo 123 overal heen xD... Ook zag je hem beetje met zijn hoofd achterover rennen. Ik denk dat hij er onderdoor kon kijken.. maar mss ook gewoon doorheen somehow :P Te dunne stof.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2010, 11:28:55 »
En nu is de grote vraag: hoor je eerlijk te zijn en te zeggen dat je kunt zien, of hoort het bij het spel om elk voordeeltje dat je hebt met beide handen aan te grijpen? Ik denk het laatste.
Het is gewoon een fout van de productie, die je John niet kunt aanrekenen, maar waarover het andere kamp terecht pissig is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2010, 12:05:13 »
denk dat de productie de proef gewoon had moeten stoppen wanneer het duidelijk was...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #30 Gepost op: 8-10-2010, 12:21:29 »
Tja, het andere team had er tijdens of vlak na de proef iets van moeten zeggen, op de eilandsraad was wel erg laat. Met blinddoeken wordt wel vaker valsgespeeld.
Nog even niks.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #31 Gepost op: 8-10-2010, 13:28:42 »
Tja, het andere team had er tijdens of vlak na de proef iets van moeten zeggen, op de eilandsraad was wel erg laat. Met blinddoeken wordt wel vaker valsgespeeld.

Misschien hebben ze dat ook wel gedaan, maar ik denk sowieso niet dat het wat had uitgehaald. Misschien als Martine het had geroepen tijdens de proef, dat hij dan stilgelegd zou zijn. Had de productie er ook moeilijker uit kunnen knippen.

Ik vraag me af of John en Dennis er zelf nog wat over hebben gezegd. Lijkt me haast wel, maar productie heeft dit er wijselijk uit gelaten, zodat het niet meer dan een gerucht/een vermoeden is. Daarmee houden ze zichzelf een beetje uit de wind.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2010, 13:38:28 »
Net zoals de uitleg van de vorige opdracht niet strookt met de beelden die we zien? Hele team moet op de balk staan, dan pas schieten. Maar we zien hele team op de balk, van de balk en dan schieten...

Lekker voor de beeldvorming dan.
Weet je het niet, antraciet

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #33 Gepost op: 8-10-2010, 16:10:25 »
Ik vind de proef nogal nutteloos geworden.
Ze hadden de proef stop moeten zetten.
Er is ook niets aan om te kijken hoe een team totaal word afgeslacht omdat het andere team vals speelt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #34 Gepost op: 8-10-2010, 17:20:40 »
Het meest opvallende was dat hij inderdaad zijn totem exact op de goede plek wist te zetten. Maar hoe dan ook, het is gewoon mogelijk om met een blinddoek voor in een kaarsrechte lijn te lopen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #35 Gepost op: 8-10-2010, 19:34:32 »
Ja, maar dat met die totem was wel heel obvious. Ik denk dat ik er ook niks van had gezegd als ik in John zijn schoenen stond, maar ik had het wel minder duidelijk gedaan. Dit viel wel heel erg op.  ;D


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #36 Gepost op: 9-10-2010, 11:32:30 »
Die proef sloeg op deze manier nergens op, maar ik vind het geen valsspelen. Je wordt geblinddoekt, maar als je daar doorheen kunt kijken, is dat niet jouw fout. Hadden ze maar een betere blinddoek moeten nemen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan (maar dan minder opvallend, om de schijn nite tegen te krijgen).

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #37 Gepost op: 9-10-2010, 11:58:54 »
John is erg fanatiek en heeft een bloedhekel aan verliezen. Hij zoekt daarom steeds de grens op. Dat slokje water in zijn mond bijvoorbeeld bij de eetproef, het tegen de afspraken van zijn maatjes in blind kiezen voor kamp noord omdat dat kamp aan het winnen was bij de herindeling en nu weer stiekem onder de blinddoek doorkijken.
Zijn kampgenoten vinden het nu nog geweldig, omdat ze als team daardoor winnen, maar straks in de individuele fase wordt hij hier ongetwijfeld een keer op afgerekend.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #38 Gepost op: 9-10-2010, 15:52:03 »
Het leek inderdaad alsof John alles kon zien...maar hoe is dat mogelijk?
Ze hadden allemaal dezelfde blinddoek en die van John zat net zo goed om als die van de anderen.

Misschien kan John zich gewoon erg goed oriënteren zonder zicht, ze konden natuurlijk voor aanvang van het spel het speelveld bekijken.

Dat houdt niet in dat ik John een leuke kandidaat vind overigens, helemaal niet zelfs.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #39 Gepost op: 9-10-2010, 17:01:51 »
John is erg fanatiek en heeft een bloedhekel aan verliezen. Hij zoekt daarom steeds de grens op. Dat slokje water in zijn mond bijvoorbeeld bij de eetproef, het tegen de afspraken van zijn maatjes in blind kiezen voor kamp noord omdat dat kamp aan het winnen was bij de herindeling en nu weer stiekem onder de blinddoek doorkijken.
Zijn kampgenoten vinden het nu nog geweldig, omdat ze als team daardoor winnen, maar straks in de individuele fase wordt hij hier ongetwijfeld een keer op afgerekend.
Heel kamp zuid zal dit in het achterhoofd houden.
Dit kan hem zeker fataal worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human