Auteur Topic: [Kandidaat Nl] John  (gelezen 28355 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #60 Gepost op: 14-10-2010, 22:34:27 »
Dit is Expeditie Robinson, het is nog lang niet gedaan, niemand is kansloos!
Ja, ze hebben de proeven nog....
Maarja als Regina wint gaat Saar eruit, wint iemand anders dan wordt het Regina.
De aflevering erna gaat de ander, en daarna sebastiaan.
Na sebastiaan zijn er alleen nog belgen over en gaan ze voor de zwakste.
Hoewel iwein er wel weer iets op gaat vinden dat hij in de race blijft.*zucht*.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #61 Gepost op: 14-10-2010, 22:36:30 »
We hebben het in het verleden zo vaak gezien, dat je denkt de volgorde van stemmen te kunnen voorspellen, en dat het dan toch heel anders wordt ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #62 Gepost op: 14-10-2010, 22:37:47 »
We hebben het in het verleden zo vaak gezien, dat je denkt de volgorde van stemmen te kunnen voorspellen, en dat het dan toch heel anders wordt ::vergroot::

Toen Sergio vertrok meende ik even dat dit een hele voorspelbare Expeditie zou gaan worden, gelukkig is daar nu verandering in gekomen :D
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #63 Gepost op: 14-10-2010, 22:47:12 »
We hebben het in het verleden zo vaak gezien, dat je denkt de volgorde van stemmen te kunnen voorspellen, en dat het dan toch heel anders wordt ::vergroot::
Dan hoop ik van harte dat je gelijk hebt.
Maar als mijn volgorde wel uitkomt hoef ik de rest niet meer te zien.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #64 Gepost op: 14-10-2010, 23:57:17 »
Wat een geweldige topsporters mentaliteit werd hier vanavond tentoon gespreid zeg. Ik vind het spelletje niet leuk en mijn vriendje gaat weg, dus ga ik ook.  ::niet-ok:: Dat viel me echt zwaar tegen zeg. Maar goed, na vanavond zal ik ze allebei niet gaan missen ook denk ik. En die discussie met Evi was gewoon te genant.  ::niet-ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #65 Gepost op: 15-10-2010, 00:01:17 »
Wat een lulletje rozenwater.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #66 Gepost op: 15-10-2010, 00:22:32 »
Wat een lulletje rozenwater.

Ja, dat zijn eigenlijk precies de goede woorden om te gebruiken!

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #67 Gepost op: 15-10-2010, 00:38:56 »
Wat een geweldige topsporters mentaliteit werd hier vanavond tentoon gespreid zeg. Ik vind het spelletje niet leuk en mijn vriendje gaat weg, dus ga ik ook.  ::niet-ok:: Dat viel me echt zwaar tegen zeg. Maar goed, na vanavond zal ik ze allebei niet gaan missen ook denk ik. En die discussie met Evi was gewoon te genant.  ::niet-ok::
Helemaal mee eens Mloesje  ::jaja::
Wat dacht die man???? Zou hij als hij nu terug kijkt ook denken....ach laat maar
,om de gevleugelde woorden van Hiu aan te halen: HET BOEIT ONS NIET

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #68 Gepost op: 15-10-2010, 01:01:05 »
Wow ik had dit echt totaal niet van hem verwacht, zo zie je maar hoe je je in iemand kan vergissen. Dennis zag ik in de loop van de aflevering aankomen, maar toen hij melde dat hij wegging  ::oink::

Erg zwak zeg bah, vond het wel geinig dat Evi ze even op hun plek zette  ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #69 Gepost op: 15-10-2010, 08:19:07 »
Helemaal een dijenkletser was trouwens John die tegen Evi zei: ik wil het spel graag winnen maar niet op zo'n oneerlijke manier als in dit spel. John, de expert van eerlijk spelen. Denk even aan de blinddoekproef en aan de eetproef waar hij water zat te drinken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #70 Gepost op: 15-10-2010, 09:33:42 »
Helemaal een dijenkletser was trouwens John die tegen Evi zei: ik wil het spel graag winnen maar niet op zo'n oneerlijke manier als in dit spel. John, de expert van eerlijk spelen. Denk even aan de blinddoekproef en aan de eetproef waar hij water zat te drinken.
Dat vond ik ook zo'n rare.
Ze willen het eerlijk winnen, en dan hebben ze net vorige proef vals gespeeld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #71 Gepost op: 15-10-2010, 09:54:57 »
Ik las op een andere site een theorie over het opgeven van John die best wel logisch klonk. Toen het duidelijk werd dat Dennis weg ging zag Johen de weg naar de finale ook gelijk verdwijnen. Door zijn fanatieke manier van spelen had hij niet echt veel vrienden op het eiland. Dennis heeft die wel (die twee meiden natuurlijk maar ook bij de rest lag Dennis wel goed) en op die manier kon John mooi meeliften op de populairiteit van Dennis omdat hij wel inzag dat hij het op eigen kracht niet zou redden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #72 Gepost op: 15-10-2010, 11:20:21 »
Ik las op een andere site een theorie over het opgeven van John die best wel logisch klonk. Toen het duidelijk werd dat Dennis weg ging zag Johen de weg naar de finale ook gelijk verdwijnen. Door zijn fanatieke manier van spelen had hij niet echt veel vrienden op het eiland. Dennis heeft die wel (die twee meiden natuurlijk maar ook bij de rest lag Dennis wel goed) en op die manier kon John mooi meeliften op de populairiteit van Dennis omdat hij wel inzag dat hij het op eigen kracht niet zou redden.
Hij had zich makkelijk kunnen aansluiten bij Regina en Saar omdat die dankzij de connectie met Dennis ook wel vrienden zijn geworden.
Hij had het tenminste kunnen proberen in plaats van laf op te geven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #73 Gepost op: 15-10-2010, 12:12:16 »
Ik ben zwaar teleurgesteld. Dat Dennis weggaat kan ik me nog beetje voorstellen (al snap ik niet dat hij het niet eens geprobeerd heeft), maar dat John dan opgeeft omdat zijn vriendje vertrekt...
Ik vond het spel juist heel erg robinson, robinson is toch overleven. Als jij echt op een eiland zit dat zal het ook zoals dit zijn en niet met spelletjes besloten worden wie je mag opeten...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #74 Gepost op: 15-10-2010, 12:19:12 »
Dit is werkelijk een complete afgang voor John. Zoals hij zich gedroeg (als een verwend jochie) snap je niet dat hij een behoorlijke topsporter was...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #75 Gepost op: 15-10-2010, 14:24:35 »
Echt een afgang inderdaad.

Ook tenenkrommend was dat hij tegen Dennis zei: "We hebben het laten gebeuren." (Over Jackson die de samensmelting werd gegund). Alsof hij en Dennis eigenlijk almachtig zijn en hadden kunnen ingrijpen. Ze hadden Saar en Regina natuurlijk even tot de orde moeten roepen en ze moeten gebieden gewoon op Dennis te stemmen...

Het is een spel, John. Geen liefdadigheid.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #76 Gepost op: 15-10-2010, 14:32:00 »
Echt een afgang inderdaad.

Ook tenenkrommend was dat hij tegen Dennis zei: "We hebben het laten gebeuren." (Over Jackson die de samensmelting werd gegund). Alsof hij en Dennis eigenlijk almachtig zijn en hadden kunnen ingrijpen. Ze hadden Saar en Regina natuurlijk even tot de orde moeten roepen en ze moeten gebieden gewoon op Dennis te stemmen...

Het is een spel, John. Geen liefdadigheid.

Inderdaad ja. Ik was dat alweer vergeten maar het was inderdaad belachelijk. Alsof Saar en Regina niet twee zelfdenkende wezens zijn maar twee horigen die moeten dansen naar de pijpen van Zonnekoning Dennis.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #77 Gepost op: 15-10-2010, 16:41:39 »
Met deze Expeditie heeft John zich erg goed op de kaart gezet, hij kan er trots op zijn. Vals spelen, de grootste praatjes en dan op het hoogtepunt bij eindelijk een echte Robinsonproef met een non-reden opgeven.  You go girl!!

Weet je het niet, antraciet

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #78 Gepost op: 15-10-2010, 17:34:50 »
Helemaal een dijenkletser was trouwens John die tegen Evi zei: ik wil het spel graag winnen maar niet op zo'n oneerlijke manier als in dit spel. John, de expert van eerlijk spelen. Denk even aan de blinddoekproef en aan de eetproef waar hij water zat te drinken.
inderdaad.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] John
« Reactie #79 Gepost op: 15-10-2010, 21:36:35 »
Met deze Expeditie heeft John zich erg goed op de kaart gezet, hij kan er trots op zijn. Vals spelen, de grootste praatjes en dan op het hoogtepunt bij eindelijk een echte Robinsonproef met een non-reden opgeven.  You go girl!!




 ::rofl::