Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Nienke  (gelezen 38686 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Nienke
« Reactie #100 Gepost op: 9-10-2010, 13:32:13 »
Van mij had ze nog wel even mogen blijven.
Het is jammer dat ze door een denkfout van Martine weg is.
Maar alleen Martine kun je het niet aanrekenen,
als ze zelf meer tactisch inzicht had, dan had ze dit kunnen voorkomen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Nienke
« Reactie #101 Gepost op: 9-10-2010, 15:45:46 »
Volgens mij is Sebastiaan nu zooo pissed op Iwein en Tatiana.
Twee luilakken die een hardwerkende kandidaat eruit sturen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Nienke
« Reactie #102 Gepost op: 9-10-2010, 18:49:47 »
@Goyathlay: wat voegt Tatiana dan meer toe aan het spel dan Nienke deed? Ik zou niks weten buiten het op hol brengen van het hoofd van Iwein...

De rol van Nienke, oftewel de manier waarop de productie haar poogde neer te zetten, was grotendeels een verlengstuk van de rol van Sergio. Op het moment dat Sergio werd weggestemd voegde Nienke vrij weinig meer toe. Ze leverde waarschijnlijk te weinig interessant materiaal voor de productie. Haar verhaal eindigde samen met het verhaal van Sergio. Tatiana is in zekere zin te beschouwen als een verlengstuk van Iwein. Op het moment dat het nieuwe kamp Zuid gevormd werd kreeg Tatiana een prominentere rol en dat kwam met name door haar band met Iwein. We kregen te zien dat ze goed met Iwein kon opschieten, net als Iwein lui bevonden werd en samen met Iwein op Nienke stemde om tactische redenen. Met andere woorden: de laatste twee afleveringen werd de rol van Tatiana in de expeditie groter terwijl de rol Nienke zeer beperkt bleef. Dat is natuurlijk allemaal retrospectief maar het punt blijft dat Nienke te weinig bijzonder materiaal leverde en daardoor veroordeeld werd tot een hele kleine rol. Het is mogelijk dat Tatiana hetzelfde lot ondergaat en dat ze weer een marginale rol krijgt wanneer Iwein wordt weggestemd. Doch Iwein zit nog in het spel en zijn band met Tatiana levert momenteel voldoende interessant materiaal op. Bovendien  prefereer ik Tatiana omdat ze eigenzinniger is (en minder saai) dan Nienke en derhalve voor meer controversie kan zorgen, hetgeen de Expeditie ten goede komt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."