Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136659 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #120 Gepost op: 20-09-2010, 11:52:12 »
Die Sergio is een van de grootste klaplopers en irritante personen uit de geschiedenis.
Van Iraida tot John en Carl, van Gio en Judge tot Nolleke, van Bjorn tot Koenraad.

Wat was er mis met Koenraad? :D
Nog even niks.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #121 Gepost op: 20-09-2010, 12:55:17 »
Hij speelt het spel slim. Ondaks dat hijzelf immuniteit had en zich dus eigenlijk nergens druk over hoefde te maken heeft hij toch een coalitie gesmeed voor de toekomst. Zo werkt het spel en dat heeft hij dus heel goed door. Dat het verder een luie flikker is staat buiten kijf, maar dat is bij ER nu eenmaal van ondergeschikt belang.

Ik vind dat hij het spel juist zo dom mogelijk speelt. Tuurlijk, hij buit de grenzen die er nu zijn maximaal uit, maar houdt totaal geen rekening met het feit dat die grenzen per week door Eddy veranderd (kunnen en gaan) worden. Verder valt zijn houding zeker niet goed bij het competitieve andere kamp (Sebastiaan en John) en kan hij allianties hier wel vergeten. Hij heeft simpelweg niks te bieden zonder zijn immuniteit. Die coalitie voor de toekomst wordt overheen gewalst.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #122 Gepost op: 20-09-2010, 13:25:52 »
Ik vind het eigenlijk best grappig hoe sommigen zich rot aan hem ergeren. Terwijl je alles wat hij zegt en doet gewoon met een enorme korrel zout moet nemen. Maar ja, als je dat niet doorhebt, dan ga je tegen hem lopen zaniken zoals Nienke.
En als er nu één ding is waar Sergio niet tegen kan...  ::jaja:: ::zweep::

Dus wij moeten alles van hem met een korrel zout nemen en ons niet aan hem ergeren, maar hij mag na de eilandraad wel zo tegen Nienke tekeergaan? Ergert hij zich dan niet aan haar? Of moeten we dat dan ook met een korreltje zout nemen?

Ik ben benieuwd of ie nog zoveel praatjes heeft als hij geen immuniteit meer heeft.

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #123 Gepost op: 20-09-2010, 14:42:41 »
Dus wij moeten alles van hem met een korrel zout nemen en ons niet aan hem ergeren, maar hij mag na de eilandraad wel zo tegen Nienke tekeergaan? Ergert hij zich dan niet aan haar? Of moeten we dat dan ook met een korreltje zout nemen?

Ik ben benieuwd of ie nog zoveel praatjes heeft als hij geen immuniteit meer heeft.

O, je mag je best aan hem ergeren, hoor, daar ligt ie niet wakker van. Je moet hem alleen niet de les gaan spellen. Daar heeft hij namelijk een hekel aan.

Dus ja, hij ergert zich dood aan Nienke. Omdat hij daar voor de fun zit en zij hem constant op de verantwoordelijkheden en de rol wijst waar hij zelf niet eens voor heeft gekozen.

Sergio blijft Sergio, ook na de samensmelting. Als het niet klikt met de anderen, dan klikt het niet. Maar hij zal het spel op z'n eigen manier blijven spelen. Tot ongenoegen van de rest van de wereld als het moet...  ;D
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #124 Gepost op: 20-09-2010, 16:17:22 »
O, je mag je best aan hem ergeren, hoor, daar ligt ie niet wakker van. Je moet hem alleen niet de les gaan spellen. Daar heeft hij namelijk een hekel aan.

Dus ja, hij ergert zich dood aan Nienke. Omdat hij daar voor de fun zit en zij hem constant op de verantwoordelijkheden en de rol wijst waar hij zelf niet eens voor heeft gekozen.

Sergio blijft Sergio, ook na de samensmelting. Als het niet klikt met de anderen, dan klikt het niet. Maar hij zal het spel op z'n eigen manier blijven spelen. Tot ongenoegen van de rest van de wereld als het moet...  ;D
En terecht dat Nienke dat doet!
Hij heeft hier niet voor gekozen? Hij heeft hier wel voor gekozen, anders deed ie toch lekker niet mee.
De vrouwen hebben ook niet gekozen om met Sergio op een eiland te zitten.
Maarja dat hoort bij het spel.
Je mag best iemand niet aardig vinden, maar dan kan je dat ook op een normale manier laten blijken.
En trouwens, ik denk niet dat Sergio de samensmelting haalt.
Aan volgende week te zien niet ::tandpastasmiley::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #125 Gepost op: 20-09-2010, 16:43:05 »
En terecht dat Nienke dat doet!
Hij heeft hier niet voor gekozen? Hij heeft hier wel voor gekozen, anders deed ie toch lekker niet mee.
De vrouwen hebben ook niet gekozen om met Sergio op een eiland te zitten.
Maarja dat hoort bij het spel.
Je mag best iemand niet aardig vinden, maar dan kan je dat ook op een normale manier laten blijken.
En trouwens, ik denk niet dat Sergio de samensmelting haalt.
Aan volgende week te zien niet ::tandpastasmiley::.

Hij heeft er inderdaad niet voor gekozen om tot leider gebombardeerd te worden, neen. Net als Maxim, die volgens zijn kampleden evenmin zijn rol naar behoren vervult.

Op een normale manier laten blijken dat je iemand niet aardig vindt? Door vieze gezichten te trekken achter iemands rug, zoals ik Saar en Kim heb zien doen? Fraai, hoor.

En of Sergio de samensmelting al dan niet haalt, valt af te wachten natuurlijk... Ik zou me daarover persoonlijk niet aan al te boude uitspraken wagen.   :-X
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #126 Gepost op: 20-09-2010, 17:03:11 »
sergio doet me eigenlijk een beetje denken aan een reuzen baby/peuter

hij vraagt op een luidruchtige manier om aandacht
en als je hem een standje geeft flipt hij gelijk
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #127 Gepost op: 20-09-2010, 17:07:55 »
Hij heeft er inderdaad niet voor gekozen om tot leider gebombardeerd te worden, neen. Net als Maxim, die volgens zijn kampleden evenmin zijn rol naar behoren vervult.

Op een normale manier laten blijken dat je iemand niet aardig vindt? Door vieze gezichten te trekken achter iemands rug, zoals ik Saar en Kim heb zien doen? Fraai, hoor.

En of Sergio de samensmelting al dan niet haalt, valt af te wachten natuurlijk... Ik zou me daarover persoonlijk niet aan al te boude uitspraken wagen.   :-X
Ik zei niet dat Saar en Kim het wel 'normaal' uitte.
Ik zei dat Nienke gelijk heeft.
En ik durf wel te zeggen dat Sergio zeker de samensmelting niet haalt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #128 Gepost op: 20-09-2010, 17:44:08 »
En ik durf wel te zeggen dat Sergio zeker de samensmelting niet haalt.

Eerst "dacht" je het niet en nu dit? OK, we zullen zien of je gelijk hebt.  ::vergroot::
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #129 Gepost op: 20-09-2010, 18:21:32 »
Minime  wat weet jij wat wij niet weten ?
Nieuw op het forum en een aantal interessante uitspraken....

En of Sergio de samensmelting al dan niet haalt, valt af te wachten natuurlijk... Ik zou me daarover persoonlijk niet aan al te boude uitspraken wagen.   :-X

Doe je de groeten aan Sergio ;)

ow gewoon via pm antwoorden mag ook hoor, hoeft niet hier op het hele forum :-X ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #130 Gepost op: 20-09-2010, 18:40:03 »
O, je mag je best aan hem ergeren, hoor, daar ligt ie niet wakker van. Je moet hem alleen niet de les gaan spellen. Daar heeft hij namelijk een hekel aan.

Dus ja, hij ergert zich dood aan Nienke. Omdat hij daar voor de fun zit en zij hem constant op de verantwoordelijkheden en de rol wijst waar hij zelf niet eens voor heeft gekozen.

Sergio blijft Sergio, ook na de samensmelting.
dat idee had ik ook al, ja, dat je hem meer kent dan van tv.

ik heb het idee trouwens dat Sergio vrij snel iets wat tegen hem gezegd wordt, als 'les spellen' interpreteert.

Sergio blijft gewoon Sergio, vind ik ook al klinken alsof je hem kent.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #131 Gepost op: 20-09-2010, 20:57:07 »
Minime = Sergio  :o
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #132 Gepost op: 20-09-2010, 20:58:43 »
Minime = Sergio  :o
haha dat zou niet leuk zijn.
Omdat als hij het zou zijn, hij de samensmelting haalt (door zijn opmerkingen).
 ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #133 Gepost op: 21-09-2010, 00:04:56 »
Haha, jullie mogen best denken dat ik Sergio ben, hoor. Als dat jullie leuk lijkt... ::rofl::
Al moet ik in dat geval wel hoogdringend mijn bijdragen gaan bijschaven, want die moeten op dit moment dan nogal irritant, lomp en onintelligent overkomen, afgaande op jullie algemene indruk van onze sympathieke BV. 8)

Ik mag dan wel nieuw zijn hier en Sergio best te pruimen vinden, wat ik weet heb ik alleen uit bronnen die ieder van jullie ook kunnen raadplegen. Je moet alleen even de aandacht erbij houden soms... ::vergroot::
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #134 Gepost op: 21-09-2010, 02:34:13 »
*Spoiler*

Indien je Sergio bent of een bekende van hem dan geef je hier wel even een spoiler van jewelste weg. :(
« Laatst bewerkt op: 21-09-2010, 09:31:45 door Hatch »

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #135 Gepost op: 21-09-2010, 09:13:41 »
Indien je Sergio bent of een bekende van hem dan geef je hier wel even een spoiler van jewelste weg. :(

Dat bedoelde ik dus met "je aandacht erbij houden".
Wat je aanhaalt, is al een paar keer in de Vlaamse pers (ook on line) verschenen.
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #136 Gepost op: 21-09-2010, 09:17:23 »
Dat bedoelde ik dus met "je aandacht erbij houden".
Wat je aanhaalt, is al een paar keer in de Vlaamse pers (ook on line) verschenen.

Ik lees geen Vlaamse pers en op dit forum is het goed gebruik om zulke zaken in het 'spoiler-topic' te zetten. Jammer...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #137 Gepost op: 21-09-2010, 09:27:10 »
Dat bedoelde ik dus met "je aandacht erbij houden".
Wat je aanhaalt, is al een paar keer in de Vlaamse pers (ook on line) verschenen.

Welk deel van het woord spoiler begrijp je niet?

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #138 Gepost op: 21-09-2010, 09:27:47 »
Ik lees geen Vlaamse pers en op dit forum is het goed gebruik om zulke zaken in het 'spoiler-topic' te zetten. Jammer...

OK, ik heb m'n post aangepast. Als Hatch nu hetzelfde doet, rest mij nog enkel als groentje op dit forum m'n welgemeende excuses voor deze onvergeeflijke blunder te maken.  ::tandpastasmiley::
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #139 Gepost op: 21-09-2010, 09:30:43 »
Welk deel van het woord spoiler begrijp je niet?

Een spoiler, in Vlaanderen is dat zo'n ding om een wagen mee te pimpen... ::schaam::

Neen, effe serieus. Ik heb m'n excuses gemaakt en m'n post aangepast.
Als dat niet volstaat, laat het effe weten, OK?
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.