Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136669 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #200 Gepost op: 23-09-2010, 18:03:42 »
Goeie pittige instelling. Daar lopen ze niet makkelijk overheen.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #201 Gepost op: 23-09-2010, 18:28:29 »
Ben je er wel heel zeker van dat de fictieve meerderheid van de belgen Sergio er in wil houden?
Ben ik namelijk niet zo zeker over.

Veronderstellen hoe andere mensen denken (bv zonder marktonderzoek), is net wat ik wilde benadrukken met die 'fictieve' meerderheid.
 

En de nl dames hebben bewezen geen complot te hebben door de tweede keer niet op dezelfde te stemmen.
Ze stemde gewoon op de zwakste.
En aangezien de eerste keer Iwein duidelijk de zwakste was.
De tweede keer was Sugar sterk verzwakt en dat zag je aan de stemming.
Hoewel Regina het bij Iwein hield.
Dus dan zeuren jullie belgen om niets.

De dames hebben bewezen dat ze de belangrijkste aspecten van het spel niet beheersen en daardoor liever de rol van het slachtoffer spelen.

Wel merkwaardig dat beide partijen net stemmen op de personen die een punt hadden gescoord bij de proef.  Als ze voor de zwakste gingen hadden ze moeten stemmen diegene de proef vern**kt hebben. --> Regina, Saar of Iwein. 


En dat van democratie ehm tsja...
Ik geloof er nog heilig in dat dit de beste vorm is maar dat zal dan wel weer met mijn leeftijd te maken hebben ::hypocriet::.

Sergio heeft bij de proef voor het laatste en beslissende duel de verwachting als 'correcte' leider ingelost door de democratie te laten gelden, met het niet zo beste resultaat als gevolg.  ;)   

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #202 Gepost op: 23-09-2010, 18:38:00 »
Het schijnt dat de BN'ers en BV'en geld kregen om mee te doen, misschien dat dit een drijfveer was? In ieder geval wel voor een aantal kandidaten denk ik.

En niet zo in groepen spreken, ik vind Sergio ook wel geinig en hij hoeft er van mij zeker nog niet uit. Mij maakt het echt niet uit of iemand Nederlander of Belg is, als hij interessant is om naar te kijken vind ik het prima.. Degene die dat wel uitmaakt beperken zichzelf enorm. 

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #203 Gepost op: 23-09-2010, 20:20:36 »
Veronderstellen hoe andere mensen denken (bv zonder marktonderzoek), is net wat ik wilde benadrukken met die 'fictieve' meerderheid.
 

De dames hebben bewezen dat ze de belangrijkste aspecten van het spel niet beheersen en daardoor liever de rol van het slachtoffer spelen.

Wel merkwaardig dat beide partijen net stemmen op de personen die een punt hadden gescoord bij de proef.  Als ze voor de zwakste gingen hadden ze moeten stemmen diegene de proef vern**kt hebben. --> Regina, Saar of Iwein. 


Sergio heeft bij de proef voor het laatste en beslissende duel de verwachting als 'correcte' leider ingelost door de democratie te laten gelden, met het niet zo beste resultaat als gevolg.  ;)   
Ik zeg alleen dat ik nog wel geloof in democratie, daar is niets op tegen neem ik aan.

En dat ze op Sugar stemde was omdat hij zwak was.
Dat hij een punt haalde was omdat hij een taartje had, en het opnam tegen Tatiana.
Kom op zeg, dat kan iedereen winnen.

Je zit net te zeggen dat ze in belgië de nl dames zo achterbaks vinden omdat ze een complot maken volgens jou, en nu zeg je dat ze het spel niet beheersen omdat ze dat niet gedaan hebben?
Erg wisselvallig of niet?

Je kan beter niet uitgaan van marktonderzoek dat kost je teveel tijd.
Maar de meeste reacties op forum's, hyves etc. geven aan niet heel erg fan te zijn van Sergio.
daar baseer ik het op.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #204 Gepost op: 23-09-2010, 20:21:33 »
Het schijnt dat de BN'ers en BV'en geld kregen om mee te doen, misschien dat dit een drijfveer was? In ieder geval wel voor een aantal kandidaten denk ik.

En niet zo in groepen spreken, ik vind Sergio ook wel geinig en hij hoeft er van mij zeker nog niet uit. Mij maakt het echt niet uit of iemand Nederlander of Belg is, als hij interessant is om naar te kijken vind ik het prima.. Degene die dat wel uitmaakt beperken zichzelf enorm. 
Dat zou echt raar zijn.
Dus dan heeft Stephanie daar even lekker 2/3 daagjes op een eiland gezeten om even lekker wat geld te vangen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #205 Gepost op: 23-09-2010, 20:44:57 »
Hey, alweer een heuse mensenkenner op basis van één uitspraak.  :P
hé alweer iemand die als iemand anders iets over een onderdeeltje van 1 van de deelnemers zegt, denkt dat die dan een oordeel over de hele mens geeft. zucht
« Laatst bewerkt op: 23-09-2010, 20:47:41 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #206 Gepost op: 23-09-2010, 20:50:22 »
Ik zeg alleen dat ik nog wel geloof in democratie, daar is niets op tegen neem ik aan.

Tuurlijk is daar niets op tegen, ik zeg enkel dat het niet altijd de beste keuze is... en dat heeft zich bewezen in de proef.


Dat hij een punt haalde was omdat hij een taartje had, en het opnam tegen Tatiana.
Kom op zeg, dat kan iedereen winnen.

Dat deed er tijdens de proef niet toe, hij heeft een punt gehaald.  Saar gaf zelf aan dat door de zwakke erin te houden je keer op keer proeven verliest, vond het wel grappig dat net zij haar duel verprutst... Zij was zelf een van de zwakke schakels binnen die proef  ::jaja::

Je zit net te zeggen dat ze in belgië de nl dames zo achterbaks vinden omdat ze een complot maken volgens jou, en nu zeg je dat ze het spel niet beheersen omdat ze dat niet gedaan hebben?
Erg wisselvallig of niet?

Volgens mij? Ik zeg alleen wat ik gelezen heb...

De 2 eilandraden staan degelijk wel los van elkaar dus wisselvallig lijk me hier niet echt van toepassing.


Je kan beter niet uitgaan van marktonderzoek dat kost je teveel tijd.
Maar de meeste reacties op forum's, hyves etc. geven aan niet heel erg fan te zijn van Sergio.
daar baseer ik het op.

De actiefste fora bestaan uit Nederlandse leden en Hyves wordt in België praktisch niet gebruikt.   Je baseert je op een beperkte groep waarvan de meerderheid die post geen fan is van Sergio.  Of heb je van elke kijker een bericht gevonden... 

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #207 Gepost op: 23-09-2010, 20:53:53 »
Het schijnt dat de BN'ers en BV'en geld kregen om mee te doen, misschien dat dit een drijfveer was? In ieder geval wel voor een aantal kandidaten denk ik.

De hoofdprijs is 10.000 euro ipv de gebruikelijke 50.000

De anderen krijgen 'slechts' een paar duizend (waarschijnlijk afhankelijk hoe lang ze erin blijven.)


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #208 Gepost op: 23-09-2010, 20:55:38 »
Tuurlijk is daar niets op tegen, ik zeg enkel dat het niet altijd de beste keuze is... en dat heeft zich bewezen in de proef.


Dat deed er tijdens de proef niet toe, hij heeft een punt gehaald.  Saar gaf zelf aan dat door de zwakke erin te houden je keer op keer proeven verliest, vond het wel grappig dat net zij haar duel verprutst... Zij was zelf een van de zwakke schakels binnen die proef  ::jaja::

Volgens mij? Ik zeg alleen wat ik gelezen heb...

De 2 eilandraden staan degelijk wel los van elkaar dus wisselvallig lijk me hier niet echt van toepassing.


De actiefste fora bestaan uit Nederlandse leden en Hyves wordt in België praktisch niet gebruikt.   Je baseert je op een beperkte groep waarvan de meerderheid die post geen fan is van Sergio.  Of heb je van elke kijker een bericht gevonden... 
grapjas, natuurlijk niet.
Saar was niet de zwakste, dat is niet te verglijken.
|Het ligt aan de persoon waartegen je strijd.
En het gerecht, vooral met het taartje.
En dan heeft Antony niet eens de kans gehad om iets te eten.
Dus zeggen dat \saar de zwakste is kun je hier niet op baseren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #209 Gepost op: 23-09-2010, 21:01:40 »
grapjas, natuurlijk niet.
Saar was niet de zwakste, dat is niet te verglijken.
|Het ligt aan de persoon waartegen je strijd.
En het gerecht, vooral met het taartje.
En dan heeft Antony niet eens de kans gehad om iets te eten.
Dus zeggen dat \saar de zwakste is kun je hier niet op baseren.

Ik zei dat Saar 1 van de zwakke schakels was binnen die proef, jij maakt er telkens iets anders van en dat begint me toch lichtelijk te irriteren.

« Laatst bewerkt op: 23-09-2010, 21:06:16 door reaver »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #210 Gepost op: 23-09-2010, 21:38:15 »
Jammer dat hij eruit ligt. Één van de weinige karakters dit jaar.  :(
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #211 Gepost op: 23-09-2010, 21:39:46 »
Ik ben blij dat Sergio eruit ligt.  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Maar zijn afscheid was buitengewoon sportief. ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #212 Gepost op: 23-09-2010, 21:41:51 »
vond ik ook! ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #213 Gepost op: 23-09-2010, 21:42:07 »
Helemaal mee eens KD!

 ::zwaai:: Sergio  ::zwaai::

Terug naar het land van de patattekes!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #214 Gepost op: 23-09-2010, 21:49:54 »
Maar zijn afscheid was buitengewoon sportief. ::ok:: ::ok::

eens ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #215 Gepost op: 23-09-2010, 21:51:52 »
Hij zag in dat ER een spelletje is en probeerde er niet meer van te maken. Mooie kwaliteit in een kandidaat, vind ik. :)

Ik wil een afvallerseiland met Frans, Kim en Sergio. :D Veel leuker dan de bestaande teams. :P
Nog even niks.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #216 Gepost op: 23-09-2010, 22:37:24 »
Ik zei dat Saar 1 van de zwakke schakels was binnen die proef, jij maakt er telkens iets anders van en dat begint me toch lichtelijk te irriteren.


Maar alsnog kan je dat niet baseren op deze feiten.
door de verschillen in tegenstanders,gerechten en keuzes.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #217 Gepost op: 23-09-2010, 22:38:10 »
Ik ga hem misschien ergens diep van binnen nog wel missen ook. Ik vond het wel apart dat hij het eerst over Nienke als 'zijn vijand' had, waardoor ik dacht: Poeh die gast kan ook niet relativeren. Maar toen bij zijn afscheidspeech tegen Nienke begon ie weer dat het allemaal een spel was geweest. Nou ja, dat snap ik wel. Maar dan is vijand wel een zwaar woord. Anyways ik vond Sergio nog altijd sympathieker dan Iwein, dus van mij had ie nog wel een extra aflevering mogen blijven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #218 Gepost op: 23-09-2010, 22:38:58 »
Trouwens een goed afscheid.
Heel sportief en hij was zelfs lief tegen Nienke.
Ik ben blij dat hij weg is.
Maar dit laatste beetje sympathie heeft hij verdient.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #219 Gepost op: 23-09-2010, 22:43:13 »
hij speelde dan wel een spel, maar ik vond hem niks.

wel goede afscheid. en het is volgens mij nog best een aardige kerel, die graag zingt en praat en van het leven geniet.

haha hoe hij onder die hekken doorkwam.. hij had inderdaad niet zijn breedte en dikte mee.
robinson is weer geweldig dit jaar