Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136710 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #260 Gepost op: 24-09-2010, 20:52:29 »
Nog eens even opgezocht, Segio kennen we natuurlijk nog van zijn deelname aan het Eurovisiesongfestival in 2002: http://www.youtube.com/watch?v=l-5n21zpra8

En daarvoor nog van het dus Touch of Joy:
http://www.youtube.com/watch?v=XIQgvjiNBc8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lcG30dOnN08&feature=related

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #261 Gepost op: 24-09-2010, 21:19:28 »
Ondanks zijn buitengewoon sportieve afscheid, blijf ik erbij: Opgeruimd staat netjes..  8)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #262 Gepost op: 24-09-2010, 21:53:09 »
Ik zal 'm ook niet missen. Fijn dat ie nog zijn 'excuses' aan Nienke aanbiedt, maar ik vind het fijn dat ie weg is.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #263 Gepost op: 24-09-2010, 22:16:26 »
Dat hij z'n excuus aanbood was wel oke.


Maar verder ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #264 Gepost op: 24-09-2010, 22:31:42 »
waren het wel excuses ???

Hij legde gewoon uit wat zijn beweegredenen geweest waren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #265 Gepost op: 24-09-2010, 23:27:39 »
Ik vond het wel een soort van excuses; hij had het verwacht dat zag je al en hij heeft het sportief opgevat, dat is iig buiten kijf. Maar goed mijn mening en ik lig er niet wakker van dat hij eruit ligt, maar dat hij zou hebben willen winnen is me in de afgelopen afleveringen niet echt duidelijk geworden.

Misschien heb ik wat gemist.  8)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #266 Gepost op: 25-09-2010, 11:35:47 »
je kunt altijd terugkijken ;)

Sergio was een bijzondere deelnemer ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #267 Gepost op: 25-09-2010, 12:32:03 »
je kunt altijd terugkijken ;)

Sergio was een bijzondere deelnemer ::ok::
haha bijzonder.....irritant  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #268 Gepost op: 25-09-2010, 12:42:08 »
Geen zin om alles 14 pagina's te lezen maar blij dat ie weg is. Lui, onaardig, irritant... Heel slecht hoor. ::niet-ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #269 Gepost op: 25-09-2010, 12:46:45 »
Geen zin om alles 14 pagina's te lezen maar blij dat ie weg is. Lui, onaardig, irritant... Heel slecht hoor. ::niet-ok::

::rofl:: 
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #270 Gepost op: 25-09-2010, 12:47:21 »
je kunt altijd terugkijken ;)


Ik heb alle afleveringen al 3 keer gezien  ;D  ;)

Sergio was een bijzondere deelnemer ::ok::


::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #271 Gepost op: 25-09-2010, 13:16:47 »
Jammer dat hij zo vroeg het mes in de rug kreeg van zijn alliantiepartner.

Vreemd dat hij er niet verder voor ging om Nienke eruit te krijgen.  Zijn reading over haar toen hij haar als zwakste aangaf, strookt dan toch meer met de werkelijkheid dan hij zelf gedacht had.

Jammer dat hij eruit is, qua spierkracht was hij wel een aanwinst bij de proeven.  Hij had zich tenslotte als 2de zichzelf uitgegraven...  ::jaja:: ::vergroot:: Maar daar werd niets over gezegd ::ohno::
 
« Laatst bewerkt op: 25-09-2010, 13:27:52 door reaver »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #272 Gepost op: 25-09-2010, 13:45:29 »
Jammer dat hij zo vroeg het mes in de rug kreeg van zijn alliantiepartner.

Vreemd dat hij er niet verder voor ging om Nienke eruit te krijgen.  Zijn reading over haar toen hij haar als zwakste aangaf, strookt dan toch meer met de werkelijkheid dan hij zelf gedacht had.

Jammer dat hij eruit is, qua spierkracht was hij wel een aanwinst bij de proeven.  Hij had zich tenslotte als 2de zichzelf uitgegraven...  ::jaja:: ::vergroot:: Maar daar werd niets over gezegd ::ohno::
 
Hoe wou hij dat doen dan?
Martine was over.
Iwein was tegen hem gekeerd, en hij had tatiana bij zich.
Sebastiaan lijkt vriendjes te worden met Nienke.
En Zsofie was standvast.
Er viel niets te redden voor hem.
Goed dat hij het heeft geprobeert, maar dat het is mislukt is nog mooier om te zien.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #273 Gepost op: 25-09-2010, 13:55:45 »
Hoe wou hij dat doen dan?
Martine was over.
Iwein was tegen hem gekeerd, en hij had tatiana bij zich.
Sebastiaan lijkt vriendjes te worden met Nienke.
En Zsofie was standvast.
Er viel niets te redden voor hem.
Goed dat hij het heeft geprobeert, maar dat het is mislukt is nog mooier om te zien.


4 Mensen waren een meerderheid, als hij Iwein had geconfronteerd met zijn 'gunst' was het binnen de mogelijkheid van iwein om Tatiana ook voor nienke te laten stemmen.

Hij heeft geprobeerd maar niet voldoende, ook bij de verkeerde mensen om de verkeerde persoon eruit te stemmen. 

Mooi om te zien... ik vond het eerder zielig en degoutant hoe ze Sergio en Iwein aan hun lot overlieten bij de proef en tevens Sergio uit de groep sloten. 

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #274 Gepost op: 25-09-2010, 14:33:15 »
::rofl:: 

Hmm. Misschien moet ik voortaan eerst m'n berichten doorlezen. ::rofl:: Maar ik ben dan ook geen leider van een groep volwassenen op een onbewoond eiland. ::trots::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #275 Gepost op: 25-09-2010, 15:23:18 »
ik vond het eerder zielig en degoutant hoe ze Sergio en Iwein aan hun lot overlieten bij de proef

Sinds wanneer moet je bij individuele proeven anderen helpen? En waarom zouden mensen het risico gaan lopen zelf in een zwak kamp terecht te komen om twee personen te helpen waar ze zelf helemaal niets mee hebben?

Het valt me op dat de Sergio & Iwein-fans hier de tactiek van beide heren de hemel in prijzen, maar zodra iemand anders een bepaalde tactiek toepast is het ineens 'achterbaks' (citaat van Hatch) of 'degoutant' (citaat van Reaver).  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #276 Gepost op: 25-09-2010, 15:43:45 »
Sinds wanneer moet je bij individuele proeven anderen helpen? En waarom zouden mensen het risico gaan lopen zelf in een zwak kamp terecht te komen om twee personen te helpen waar ze zelf helemaal niets mee hebben?

Zo 'individueel' vond ik de proef anders toch niet. 

1 of 2 'zwakke' personen in je team hebben is handig als als dood gewicht voor een stemming en indien ze de samensmelting halen een concurrent op fysieke proeven minder... ::jaja:: 


Het valt me op dat de Sergio & Iwein-fans hier de tactiek van beide heren de hemel in prijzen, maar zodra iemand anders een bepaalde tactiek toepast is het ineens 'achterbaks' (citaat van Hatch) of 'degoutant' (citaat van Reaver).  :-\\

Het gaat em hier niet enkel om tactiek maar ook hoe je mensen behandeld... 

Mij kwam het in vele momenten over dat de Nederlandse dames neerkeken op de mannen wegens een 'niet eerlijke' fysieke onderverdeling van de kampen met de fanatieke Nederlandse mannen op het andere kamp..

Ok Sergio heeft niet al te veel uitgestoken in het kamp maar zorgde wel voor 'sfeer' in het kamp als je de voice over van Eddy of Evi mag geloven...


Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #277 Gepost op: 25-09-2010, 15:44:16 »
Sinds wanneer moet je bij individuele proeven anderen helpen? En waarom zouden mensen het risico gaan lopen zelf in een zwak kamp terecht te komen om twee personen te helpen waar ze zelf helemaal niets mee hebben?

Het valt me op dat de Sergio & Iwein-fans hier de tactiek van beide heren de hemel in prijzen, maar zodra iemand anders een bepaalde tactiek toepast is het ineens 'achterbaks' (citaat van Hatch) of 'degoutant' (citaat van Reaver).  :-\\

Zeg meneer KD. Het zou je sieren om even wat beter te lezen voordat je voor andere mensen dingen gaat invullen. Ten eerste zeg ik nergens dat Nienke's achterbakse techniek negatief is en ten tweede ben ik vanaf dag 1 een fan van Nienke geweest.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #278 Gepost op: 25-09-2010, 15:58:21 »
Zeg meneer KD.

Doe effe normaal met dat neerbuigende toontje van je.

Jij gebruikt het woord achterbaks - dat gewoon een negatieve term is!!! - en vervolgens beweer je dat het positief bedoeld is en moet dat maar volkomen logisch zijn voor iedereen. Zoek dat woord eens op in een woordenboek en leg dan eens uit wat er positief aan is!

1 of 2 'zwakke' personen in je team hebben is handig als als dood gewicht voor een stemming en indien ze de samensmelting halen een concurrent op fysieke proeven minder... ::jaja:: 
Nee, dat was niet degoutant geweest, als ze Sergio en Iwein hadden meegenomen als 'dood gewicht'. ::)

Ok Sergio heeft niet al te veel uitgestoken in het kamp maar zorgde wel voor 'sfeer' in het kamp als je de voice over van Eddy of Evi mag geloven...
Maar blijkbaar niet de sfeer waar de Nederlandse dames op zaten te wachten. Hadden ze dan Sergio moeten helpen omdat hij volgens de voice-over voor een goede sfeer zorgt? Beetje vreemd. als je het mij vraagt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #279 Gepost op: 25-09-2010, 16:06:23 »
Vond het ook wel lullig voor Sergio & Iwein, maarja wat goes around comes around. Anthony hielp de twee wel trouwens..