Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136671 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #280 Gepost op: 25-09-2010, 16:08:37 »
Mooi om te zien... ik vond het eerder zielig en degoutant hoe ze Sergio en Iwein aan hun lot overlieten bij de proef en tevens Sergio uit de groep sloten. 
Het gaat em hier niet enkel om tactiek maar ook hoe je mensen behandeld... 

Mij kwam het in vele momenten over dat de Nederlandse dames neerkeken op de mannen wegens een 'niet eerlijke' fysieke onderverdeling van de kampen met de fanatieke Nederlandse mannen op het andere kamp..

Ok Sergio heeft niet al te veel uitgestoken in het kamp maar zorgde wel voor 'sfeer' in het kamp als je de voice over van Eddy of Evi mag geloven...
Sergio heeft dit voornamelijk helemaal aan zichzelf te danken. De sfeer in kamp zuid was allesbehalve goed en ontspannend.. Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar de meiden waren niet goed gemutst en volgens mij hadden Antonio en Sugar het ook niet naar hun zin. Zelfs Iwein lijkt nu veel vrolijker dan dat hij deed. Kom op zeg, de enige die zich goed en supérieur voelde was Sergio zelf.

En het is een spel, net zoals dat sommige mensen het niet zielig vonden dat Kim naar huis moest, is het in mijn ogen ook absoluut niet zielig dat die twee er niet onderdoor konden. In zo'n spel kom je jezelf tegen en omdat hij wat dikker is, is dat zijn nadeel in het spel. Ik vind het toch ook niet zielig als iemand minder sterk is bij een andere fysieke proef?

En dat niemand Sergio kwam helpen, is niet zo gek. Dan had hij zich maar wat beter moeten gedragen. Sergio dacht gewoon taktisch en slim bezig te zijn, maar dat was hij absoluut niet.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #281 Gepost op: 25-09-2010, 16:10:04 »
Doe effe normaal met dat neerbuigende toontje van je.

Zolang jij voor mij niet onjuist gaat invullen wat ik moet vinden hebben we een deal.

Citaat
Jij gebruikt het woord achterbaks - dat gewoon een negatieve term is!!! - en vervolgens beweer je dat het positief bedoeld is en moet dat maar volkomen logisch zijn voor iedereen. Zoek dat woord eens op in een woordenboek en leg dan eens uit wat er positief aan is!

Wat dacht je van het feit dat het er (mede) voor gezorgd heeft dat Sergio eruit gestemd is en derhalve Nienke dus weer een stap verder is? Hoezo niet positief?

En dit heb ik je al verteld in het Nienke topic maar toch blijf je stug doorposten dat ik het negatief vind en je verbindt er zelfs de belachelijke conclusie aan dat ik geen fan zou zijn van Nienke. Ophouden daarmee graag.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #282 Gepost op: 25-09-2010, 16:17:55 »
Nee, dat was niet degoutant geweest, als ze Sergio en Iwein hadden meegenomen als 'dood gewicht'. ::)

Dat hoor je me toch niet zeggen... Maar mensen gedeeltelijk in hun waarde laten is een onderdeel dat mensen meenemen naar de laatste eilandraad.

Maar blijkbaar niet de sfeer waar de Nederlandse dames op zaten te wachten. Hadden ze dan Sergio moeten helpen omdat hij volgens de voice-over voor een goede sfeer zorgt? Beetje vreemd. als je het mij vraagt.

Ik vind enkel een beetje ergerlijk dat de dames praktisch gaan beweren dat ze continue door de hel zijn moeten gaan met Sergio...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #283 Gepost op: 25-09-2010, 16:19:27 »
Zolang jij voor mij niet onjuist gaat invullen wat ik moet vinden hebben we een deal.
Moet je nog eens lezen wat je hier schrijft, 'ventje' Hatch, typisch geval 'pot verwijt de ketel':
Ik heb nergens voor jou ingevuld wat je moet vinden; ik probeer alleen maar aan te geven dat het woord achterbaks simpelweg niet positief IS. Dan moet jij het niet gek vinden als mensen over dat woord vallen...
Dat is net zoiets als dat ik nu Sergio een hufter ga noemen, en vervolgens zeg dat dat een compliment is. Het slaat gewoon nergens op!

En 'de belachelijke conclusie' dat jij geen fan zou zijn van Nienke heb ik ook al nergens getrokken! Of kun jij een citaat vinden waar ik dat wel doe?

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #284 Gepost op: 25-09-2010, 16:20:48 »
Citaat
Ik vind enkel een beetje ergerlijk dat de dames praktisch gaan beweren dat ze continue door de hel zijn moeten gaan met Sergio...
Dat hoeven ze niet te beweren, dat was blijkbaar ook zo..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #285 Gepost op: 25-09-2010, 16:21:26 »
Zelfs Iwein lijkt nu veel vrolijker dan dat hij deed.

Hoe dat komt gaf hij aan op de eilandraad. ;D

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #286 Gepost op: 25-09-2010, 16:22:02 »
Hoe dat komt gaf hij aan op de eilandraad. ;D

Maar ja, moet ook eerlijk toegeven.. kijk liever tegen haar kont aan dan tegen die van Sergio xD
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #287 Gepost op: 25-09-2010, 16:26:13 »
Maar ja, moet ook eerlijk toegeven.. kijk liever tegen haar kont aan dan tegen die van Sergio xD
::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
Wel grappig hoe Nienke subtiel ff ging ellebogen, maar iwein bleef zwijgen over haar  ;D

Dat hoeven ze niet te beweren, dat was blijkbaar ook zo..

Goh, Ik wil het niet weer niet aanhalen maar dat is gebaseerd op die paar minuten op wat wij te zien krijgen gemonteerd door een productie die iemand kan maken of kraken...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #288 Gepost op: 25-09-2010, 16:28:17 »
Goh, Ik wil het niet weer niet aanhalen maar dat is gebaseerd op die paar minuten op wat wij te zien krijgen gemonteerd door een productie die iemand kan maken of kraken...
Uhu, maar als we daar rekening mee moeten gaan houden heeft een discussieforum over een reality-programma geen zin...  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #289 Gepost op: 25-09-2010, 16:42:45 »
Uhu, maar als we daar rekening mee moeten gaan houden heeft een discussieforum over een reality-programma geen zin...  :)


Tuurlijk wel, het opent deuren om dingen vanuit geheel andere perspectieven te zien.  ::jaja::

Ik durf best toegeven dat ik vrij hard op bepaalde details kan doordrukken wat er gezegd en niet gezegd is.  Maar hou er voor mezelf ook wel rekening mee dat er veel zaken achter de camera gebeuren of niet uitgezonden worden.  Wat vervolgens bepaalde gebeurtenissen kan verklaren.

Ik heb een zekere sympathie voor Sergio... maar bepaalde zaken had hij zeker anders kunnen aanpakken om verder te komen in het spel, dat ga ik ook niet ontkennen. 

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #290 Gepost op: 25-09-2010, 16:53:33 »

Tuurlijk wel, het opent deuren om dingen vanuit geheel andere perspectieven te zien.  ::jaja::

Ik durf best toegeven dat ik vrij hard op bepaalde details kan doordrukken wat er gezegd en niet gezegd is.  Maar hou er voor mezelf ook wel rekening mee dat er veel zaken achter de camera gebeuren of niet uitgezonden worden.  Wat vervolgens bepaalde gebeurtenissen kan verklaren.

Ik heb een zekere sympathie voor Sergio... maar bepaalde zaken had hij zeker anders kunnen aanpakken om verder te komen in het spel, dat ga ik ook niet ontkennen. 
Tuurlijk, heb je ook gelijk in. Maar als we bij alles wat we hier discussieren rekening moeten houden met het feit dat de werkelijkheid verdraait zou kunnen zijn, worden discussies saai en praktisch onmogelijk.

Ik heb gezien dat de nl meiden zich ergerden aan Sergio en ik heb gezien hoe Sergio zich kon gedragen. Dan kon hij wat mij betreft buiten de camera nog zo aardig doen, maar hij zou in mijn ogen nog steeds een hel voor me zijn. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die zich niet aan hem zouden ergeren. Die mensen zou ik graag als collega's hebben xD
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #291 Gepost op: 25-09-2010, 17:22:55 »
Ik heb gezien dat de nl meiden zich ergerden aan Sergio en ik heb gezien hoe Sergio zich kon gedragen. Dan kon hij wat mij betreft buiten de camera nog zo aardig doen, maar hij zou in mijn ogen nog steeds een hel voor me zijn. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die zich niet aan hem zouden ergeren. Die mensen zou ik graag als collega's hebben xD

Ik heb me niet geërgerd aan Sergio omdat ik waarschijnlijk op een gelijkaardige manier zou reageren dan hij deed bij commentaar.   ;)

Qua werkethiek zit ik echter wel iets anders in elkaar: Ik vind persoonlijk het resultaat het belangrijkste en liefst op een zo snel en minst vermoeiende manier.  (Het 'work smarter, not harder' principe)

Ik heb in mijn loopbaan met verschillende 'onbekwame' mensen moeten werken en er waren er die erop aandrongen om een bepaald werk te doen en 'goede' raad weigerde aan te nemen. Na een half uur beweerd hij/zij hard te hebben gewerkt... wetende dat ik het op 10 minuten kan zonder moe te worden, heb ik toch m'n twijfels over hun interpretatie van hard werken...

Dan steun ik Sergio in de gedachte dat niet heel het kamp vuur moet maken en dat 2 personen genoeg zijn...
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 23:47:19 door reaver »

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #292 Gepost op: 25-09-2010, 17:47:29 »
Ik geloof best dat hij het leuk vond om het spel een beetje te spelen met allianties en dergelijke maar verder kwam het bij mij over of hij tevreden was met een plezierige tijd hebben en het spel was leuk tijdverdrijf.


Aaaaaaarrrgghhhh! Wat probeer ik hier nou al de hele tijd in jullie koppies te krijgen!  :o
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #293 Gepost op: 25-09-2010, 17:49:41 »
zeg het nog maar een keer dan ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #294 Gepost op: 25-09-2010, 18:12:34 »
Moet je nog eens lezen wat je hier schrijft, 'ventje' Hatch, typisch geval 'pot verwijt de ketel':
Ik heb nergens voor jou ingevuld wat je moet vinden; ik probeer alleen maar aan te geven dat het woord achterbaks simpelweg niet positief IS. Dan moet jij het niet gek vinden als mensen over dat woord vallen...
Dat is net zoiets als dat ik nu Sergio een hufter ga noemen, en vervolgens zeg dat dat een compliment is. Het slaat gewoon nergens op!

En 'de belachelijke conclusie' dat jij geen fan zou zijn van Nienke heb ik ook al nergens getrokken! Of kun jij een citaat vinden waar ik dat wel doe?



Gast, ik heb werkelijk geen zin in jou. Zoek een zandbak op.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #295 Gepost op: 25-09-2010, 18:45:40 »
Gast, ik heb werkelijk geen zin in jou. Zoek een zandbak op.

Is dit ook eigenlijk positief bedoeld, maar gewoon een beetje ongelukkig uitgedrukt? :) Of is dit gewoon negatief bedoeld? ???

Beste Hatch, wat jammer dat je niet tegen een beetje tegengas kan. En dat terwijl je hier zelf continu meningen die afwijken van de jouwe neersabelt door ze 'denkfouten' of 'onjuist' te noemen.

Ik heb gezien dat de nl meiden zich ergerden aan Sergio en ik heb gezien hoe Sergio zich kon gedragen. Dan kon hij wat mij betreft buiten de camera nog zo aardig doen, maar hij zou in mijn ogen nog steeds een hel voor me zijn. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die zich niet aan hem zouden ergeren.
Eens!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #296 Gepost op: 25-09-2010, 19:26:14 »
Pffff, daar gaan we weer... de IMO vervelende manier van discussiëren van een aantal personen in verschillende draadjes neemt (voor mij in ieder geval) een groot deel van de charme van het E.R. forum weg. Ik kap ermee dit jaar... ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #297 Gepost op: 25-09-2010, 19:50:58 »
Ik kap ermee dit jaar... ::niet-ok::
dat zou me bedroeven.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #298 Gepost op: 25-09-2010, 19:58:40 »
Pffff, daar gaan we weer... de IMO vervelende manier van discussiëren van een aantal personen in verschillende draadjes neemt (voor mij in ieder geval) een groot deel van de charme van het E.R. forum weg. Ik kap ermee dit jaar... ::niet-ok::

Neem het allemaal niet zo serieus Dwaas ;)

Uiteindelijk zijn het enkel een paar zinnen op je monitor, wat je er vervolgens mee doet is geheel afhankelijk van je eigen houding t.o.v. internetfora.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #299 Gepost op: 25-09-2010, 20:06:44 »
Ik zeg volgend jaar KD en Hatch samen op een eiland. Dat zullen mooie beelden worden...