Auteur Topic: [Kandidaat BE] Tatiana  (gelezen 80930 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2010, 16:47:52 »
Ik vond haar wel leuk deze aflevering. Ze deed uiteindelijk wat meer uit haar zelf. En ik vond dat stukje met Sebastiaan wel grappig eigenlijk.  :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2010, 17:58:11 »
Wat wel jammer is, is dat ze naar haar ene overwinning een ware Robinson vindt. Het lijkt wel alsof ze ervanuitgaat, dat ze nu gewoonweg niet weggestemd mag worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #62 Gepost op: 2-11-2010, 13:26:22 »
Wat wel jammer is, is dat ze naar haar ene overwinning een ware Robinson vindt. Het lijkt wel alsof ze ervanuitgaat, dat ze nu gewoonweg niet weggestemd mag worden...

haha idd ze gedroeg zich alsof ze de beste was van allemaal op dat moment en dat anderen dit ook moesten inzien:) ze is wel wat losser gekomen, maar om 1 proef te winnen van misschien 2 echte concurrenten die ervoor gingen vind ik niks bijzonders. Als sebastiaan daar had gestaan, dan had ze de proef echt niet gewonnen.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #63 Gepost op: 5-11-2010, 13:59:05 »
Ze viel zó snel van dat paaltje af, echt niet normaal hoe snel. En dan ging ze vervolgens zeggen tegen Martine dat ze zo god was in proeven. Euh nee helaas. ::ohno::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #64 Gepost op: 5-11-2010, 14:08:37 »
Dat was me ook opgevallen. Na het winnen van die ene proef vindt ze zichz\elf de beste, zo doet ze althans voorkomen. Maar ja, volgens haar ging ze alleen maar voor het voedsel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #65 Gepost op: 5-11-2010, 21:03:07 »
Ja idd. Ze ging er in deze proef als eerste af. En iedereen bleef maar zeggen hoe goed ze was in proeven. Volgens mij was dat echt alleen gebaseerd op die ene proef.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #66 Gepost op: 6-11-2010, 14:14:36 »
Maar ze ging natuurlijk nu alleen maar voor het eten... ::niet-ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #67 Gepost op: 7-11-2010, 00:18:50 »
begrijpelijk als je daar staat en je denkt dat je veilig bent. Ik had al wel verwacht dat de winnaar de douche zou delen, dat was vrij voordehandliggend.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #68 Gepost op: 7-11-2010, 00:52:47 »
begrijpelijk als je daar staat en je denkt dat je veilig bent. Ik had al wel verwacht dat de winnaar de douche zou delen, dat was vrij voordehandliggend.
Maarja je weet nooit of ze tactisch stemmen of op de zwaksten.
Dus ik zou er alles aan doen om die immuniteit te krijgen hoor!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #69 Gepost op: 7-11-2010, 12:16:52 »
Je kunt nooit zeker weten of je veilig bent, en al helemaal niet met die twee stemmen die gegeven worden. Ik vond het echt idioot dat Tatiana, Saar en Regina er niet vol voor gingen.

En dat gemekker van de overige kandidaten dat Tatiana zo goed is in proeven moet ook maar eens afgelopen zijn. Er is welgeteld één proef waar ze dat "bewezen" heeft, en die won ze voornamelijk doordat Regina veel meer extra gewicht had gekregen. Dus ik snap echt niet waar dat beeld opeens vandaan komt. Het is ook niet zo dat ze zich in die teamproeven onderscheiden heeft of zo.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #70 Gepost op: 7-11-2010, 12:18:30 »
Je kunt nooit zeker weten of je veilig bent, en al helemaal niet met die twee stemmen die gegeven worden. Ik vond het echt idioot dat Tatiana, Saar en Regina er niet vol voor gingen.

En dat gemekker van de overige kandidaten dat Tatiana zo goed is in proeven moet ook maar eens afgelopen zijn. Er is welgeteld één proef waar ze dat "bewezen" heeft, en die won ze voornamelijk doordat Regina veel meer extra gewicht had gekregen. Dus ik snap echt niet waar dat beeld opeens vandaan komt. Het is ook niet zo dat ze zich in die teamproeven onderscheiden heeft of zo.
jah, ze kon met de eetproef nog geen eens een taartje weg krijgen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #71 Gepost op: 8-11-2010, 14:21:38 »
Het was ook niet alleen dat de overige kandidaten haar zo'n topkandidaat vonden, maar zij vond zich bovenal zelf een topkandidaat...
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #72 Gepost op: 8-11-2010, 14:54:03 »
Het was ook niet alleen dat de overige kandidaten haar zo'n topkandidaat vonden, maar zij vond zich bovenal zelf een topkandidaat...
Ik zou het opzich wel geniaal vinden als zij naar de finale zou gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #73 Gepost op: 8-11-2010, 18:13:27 »
Ik zou het opzich wel geniaal vinden als zij naar de finale zou gaan.
Oh dat zou ik nou helemaal niet geniaal vinden. Ik weet niet of het haar verregaande luiheid de eerste drieweken was, of haar blijheid met zichzelf nadat ze 1(!) x een proef won, om er vervolgens bij de volgende als 1e af te gaan, maar ze irriteert mij in hoge mate.
De uitspraak die Iwein en zij ooit deden hoe "tof"het zou zijn om samen naar de finale te gaan, is mij erg bijgebleven. Als schrikbeeld dan. Ik vind haar gewoon erg oninteressant als persoon,oppervlakkig, bleh. Je hoort haar gewoon nooit iets meer zeggen dan: "het is nu wel genoeg van dat he, dat ik lui ben " Nou kennelijk niet, zelfs Martine die toch behoorlijk pro-belgisch heeft gestemd de hele tijd, stemde op haar. Van mij mag ze heel snel weg.... 

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #74 Gepost op: 13-11-2010, 23:23:44 »
Hier wordt ook niet veel gepost. Ik vond Tatiana in eerste instantie helemaal niets en dat heb ik ook een aantal keren gepost. Maar ik ben van gedachten veranderd. Niet dat ze nu mijn favoriet is, maar ik heb nu wel respect voor haar. ::ok::

Misschien is het ook wel goed dat ze is losgeweekt van Iwein, daarbij reageerde ze de afgelopen aflevering ook sportief op de gewichtjes die ze steeds van Sebastian in de proef kreeg. Zoiets als niet moeilijk doen, je zegt wie die gewichtjes moeten hebben en daar moet je geen sorry voor zeggen. En daar had ze ook gelijk in, want waarom elke keer sorry zeggen ? Het is een spel.

Deze dame heeft niet mijn voorkeur, maar in de laatste 2 afleveringen mijn respect gekregen, vandaar dat ik hier even post.  ;)
« Laatst bewerkt op: 13-11-2010, 23:30:18 door pepim »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #75 Gepost op: 15-11-2010, 16:56:43 »
Alleen jammer blijft voor mij dat ze zichzelf weer ophemelde, omdat ze nauwelijks korter was blijven hangen met gewichten dan Sebastiaan zonder gewichten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #76 Gepost op: 15-11-2010, 23:19:39 »
Tatiana is echt een "kakkerlak", in de goede zin. IEDEREEN wil haar wegstemmen en toch blijft ze op het eiland. Ik vind dat *zo* geweldig <3 Winnen zal ze waarschijnlijk niet doen... maar ik hoop toch dat ze de Runner-Up is ofzo w3
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #77 Gepost op: 16-11-2010, 00:15:15 »
ach jah, onkruid vergaat niet ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #78 Gepost op: 17-11-2010, 18:10:56 »
Ik hoop dat ze er nu eindelijk eens uitgaat, ze heeft er wat mij betreft lang genoeg in gezeten.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #79 Gepost op: 18-11-2010, 14:48:59 »
Ik hoop dat ze er nu eindelijk eens uitgaat, ze heeft er wat mij betreft lang genoeg in gezeten.

Dat.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...