Auteur Topic: [Kandidaat BE] Tatiana  (gelezen 80903 keer)

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #100 Gepost op: 20-11-2010, 11:54:40 »
Mee eens. Ze is mentaal de sterkste denk ik, en ik moest gewoon ::kots:: van de manier waarop Sebastiaan en Zsofi over Tatiana spraken. Wat heeft Zsofi nu bewezen? Die is toch gewoon meegelift met Sebastiaan? En wat heeft Sebastiaan bewezen? Dat hij heel goed het allemansvriendje kan spelen.
Tatiana heeft mijn respect, ik hoop echt dat Zsofi afvalt en dat de andere 3 dames Sebastiaan afmaken in de finaleronde.
helemaal mee eens. Dat was even een eye-opener om te zien hoe blij Sebastiaan en Zsofi met zichzelf en elkaar waren. En die selectieve verontwaardigin bij Zsofi toen er stokken bij haar geplaatst waren. ::zweep:: Geef mij honderd x Tatjana over Zsofi. Wat mij betreft gaan Saar, Regina en Tatjana de finale doen....

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #101 Gepost op: 20-11-2010, 12:09:48 »
Mee eens. Ze is mentaal de sterkste denk ik, en ik moest gewoon ::kots:: van de manier waarop Sebastiaan en Zsofi over Tatiana spraken. Wat heeft Zsofi nu bewezen? Die is toch gewoon meegelift met Sebastiaan? En wat heeft Sebastiaan bewezen? Dat hij heel goed het allemansvriendje kan spelen.
Tatiana heeft mijn respect, ik hoop echt dat Zsofi afvalt en dat de andere 3 dames Sebastiaan afmaken in de finaleronde.

Herinner je je ook nog hoe lui ze tegenover de groep was in het begin van de expeditie?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #102 Gepost op: 20-11-2010, 12:20:46 »
Ja, dat weet ik. Maar ik hoor niet bij de groep Saar-aanhangers die vinden dat hard werken beloond moet worden. Ik roep al jaren dat ER vooral een tactisch, sociaal en mentaal spel is. Het gaat niet om de beste overlevingsskills.
Keep calm and eat chocolates!

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #103 Gepost op: 20-11-2010, 13:57:31 »
Maar het blijkt toch uit het feit dat Tatjana elke keer veel stemmen krijgt,
dat hard werken juist sociaal en tactisch is?
En dat je er mentaal ook beter voorstaat als je door je sociale (lees: dus ook je handen uit de mouwen steken) gedrag goed in een groep ligt?

Wat ik trouwens opmerkelijk vind in deze expeditie, is dat je zou denken dat je in deze fase alles doet om sterken eruit te krijgen. Ik krijg het idee dat dat maar gedeeltelijk meespeelt, maar dat sympathieen en antipathieen een grotere rol spelen. De stemafspraak van Tatjana, Saar en Regina op Zsofi lijkt daar een voorbeeld van.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #104 Gepost op: 20-11-2010, 18:03:56 »
Ja, dat weet ik. Maar ik hoor niet bij de groep Saar-aanhangers die vinden dat hard werken beloond moet worden. Ik roep al jaren dat ER vooral een tactisch, sociaal en mentaal spel is. Het gaat niet om de beste overlevingsskills.

Oh, ik zeker ook niet hoor. Integendeel zelfs... maar "de hele tijd" in een boom liggen is ook niet alles...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #105 Gepost op: 20-11-2010, 18:34:06 »
tatiana is sterk omdat ze iedere keer terugkomt maar voor de rest vind ik het een niet sociaal en nogal op zichzelf gericht individu.
tja er kan ook maar één winnen hea ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #106 Gepost op: 23-11-2010, 09:54:01 »
Ik hoop ergens dat ze het duel overleefd.  Voor het spel te winnen moet ze in de finale staan tegen Zsofi (of Saar) en is het dus handig dat Regina bij het duel afvalt.

 

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #107 Gepost op: 23-11-2010, 10:39:16 »
Ik hoop ergens dat ze het duel overleefd.  Voor het spel te winnen moet ze in de finale staan tegen Zsofi (of Saar) en is het dus handig dat Regina bij het duel afvalt.

 
ik hoop ook dat tatiana het duel overleeft maar dan wel nadat Zsofi is afgevallen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #108 Gepost op: 23-11-2010, 12:56:45 »
Ja, dat weet ik. Maar ik hoor niet bij de groep Saar-aanhangers die vinden dat hard werken beloond moet worden. Ik roep al jaren dat ER vooral een tactisch, sociaal en mentaal spel is. Het gaat niet om de beste overlevingsskills.

Absoluut, volle 100% mee eens. Het gaat om OVERLEVEN, niet op het eiland, maar om de groep te overleven, m.a.w. te doen wat men moet doen om daar, aan het einde te staan, met de volle support van de Jury om het spel te winnen. Tatiana verdient het naar mijn mening om te winnen omdat ze beseft wat ze daarvoor moet doen (ook al doet ze het niet.) Zelfde reden waarom ik -al is ze mijn favoriete- absoluut niet wil dat Saar wint. (Ze is véééél te naïef t.o.v. hetgeen waar ER *ECHT* om draait).

Ik ben toch blij dat er meer mensen zijn die vinden dat Tatiana > Sebastiaan/Zsofi. Tatiana is misschien lui en verlegen, maar ze is in ieder geval eerlijk en goed-hartig. Sebastiaan daarentegen is erg arrogant en slijmerig, terwijl Zsofi bekakt en huichelachtig is. UGH </3   ::niet-ok::

Het zou geweldig zijn as Tati dé persoon was die Sebas uit het spel kegelde. Wraak is Zoet..  >:D
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #109 Gepost op: 23-11-2010, 17:30:54 »
Opvallend hoe de meningen over Tatiana uiteenlopen. Ik zie haar werkelijk nog steed liever vandaag dan morgen vertrekken. Wat bij mij o.a. een grote afknapper was hoe ze zich de hoogte in prees nadat ze 1 opdracht had gewonnen, en dat bij iedere opdracht weer herhaalde. Nee, laat haar er maar lekker vanaf vallen. En anders Zsofi. Zeker niet Regina...
Ich bin ein Bärliner!

Offline mirake

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #110 Gepost op: 23-11-2010, 19:44:36 »
wat proeven betreft heeft ze nog maar één echte proef gewonnen (samensmelting)

de duels heeft ze vooral overleefd door de pech of opgave van anderen (martine en haar voet, anthony die van het plankje start...) fysiek vind ik haar daarom ook niet de sterkste. op mentaal vlak denk ik dat het wel een kranige dame is  ::jaja::

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #111 Gepost op: 23-11-2010, 20:56:31 »
daar, aan het einde te staan, met de volle support van de Jury om het spel te winnen. Tatiana verdient het naar mijn mening om te winnen omdat ze beseft wat ze daarvoor moet doen (ook al doet ze het niet.) Zelfde reden waarom ik -al is ze mijn favoriete- absoluut niet wil dat Saar wint. (Ze is véééél te naïef t.o.v. hetgeen waar ER *ECHT* om draait).

Ik ben toch blij dat er meer mensen zijn die vinden dat Tatiana > Sebastiaan/Zsofi. Tatiana is misschien lui en verlegen, maar ze is in ieder geval eerlijk en goed-hartig. Sebastiaan daarentegen is erg arrogant en slijmerig, terwijl Zsofi bekakt en huichelachtig is. UGH </3   ::niet-ok::

Het zou geweldig zijn as Tati dé persoon was die Sebas uit het spel kegelde. Wraak is Zoet..  >:D

Maar het probleem is toch juist dat Tatjana niet de ultieme eilandraad met zich mee zal krijgen, tenminste dat denk ik. Ze heeft het overleefd, en dat verdient respect. Vooral mentaal moet het voor haar moeilijk zijn geweest. Dat zegt ze zelf ook de laatste aflevering, dat het belangrijk was dat Regina en Saar haar een mentale boost gaven. De drie dames daar samen waren leuk, jammer dat Tatjana daarvoor meegesleept werd in het B-N spel

Verder helemaal met je eens, dat Sebastiaan gezien is, en Zsofi al helemaal. Ik hoop ook dat Tatjana mee doet met het finalespel. Zsofi eruit! ::megafoon::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #112 Gepost op: 24-11-2010, 00:00:31 »
Opvallend hoe de meningen over Tatiana uiteenlopen. Ik zie haar werkelijk nog steed liever vandaag dan morgen vertrekken. Wat bij mij o.a. een grote afknapper was hoe ze zich de hoogte in prees nadat ze 1 opdracht had gewonnen, en dat bij iedere opdracht weer herhaalde. Nee, laat haar er maar lekker vanaf vallen. En anders Zsofi. Zeker niet Regina...

Ik vind haar echt een survivor, goede mentaliteit, een vechter. Go for it Tatiana  ::bravo::
Ok ik heb ook ooit iets anders gepost, maar een mens mag van gedachten veranderen.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #113 Gepost op: 24-11-2010, 00:02:03 »
En ja Zsofi eruit hopelijk  ::ok::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #114 Gepost op: 25-11-2010, 20:25:57 »
Edit: Moet m'n woorden á Sebastiaan intrekken. :P
« Laatst bewerkt op: 25-11-2010, 21:11:48 door Art »
Nog even niks.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #115 Gepost op: 25-11-2010, 21:08:19 »
Ze is niet mijn favoriet, maar well done op die balk :) Ik had dit echt nooit verwacht.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #116 Gepost op: 25-11-2010, 22:13:06 »
Echt supergoed, wat is dat meisje mentaal de sterkste ::bravo:: en wat brak ze geweldig mooi na die winst, ik huilde met haar mee  :\'( ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #117 Gepost op: 25-11-2010, 22:51:34 »
Mentaal is ze inderdaad sterk en vooral goed geconcentreerd, maar verder baal ik dat ze daardoor de finale heeft weten te halen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #118 Gepost op: 25-11-2010, 23:01:17 »
Mentaal is ze inderdaad sterk en vooral goed geconcentreerd, maar verder baal ik dat ze daardoor de finale heeft weten te halen...

want?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #119 Gepost op: 25-11-2010, 23:08:38 »
Op ieder ander gebied (ook als je naar de andere proeven kijkt) is ze geen Robinson. Althans dat vind ik...
Ich bin ein Bärliner!