Auteur Topic: [Kandidaat BE] Tatiana  (gelezen 80897 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #140 Gepost op: 27-11-2010, 16:32:09 »
volgens mij ging het niet om het winnen bij Goyathlay, maar om het gehalte 'wie is het meest een echte Robinson' met quote: wanneer er gekeken wordt naar de vaardigheden van kandidaten is het bovenstaande lijstje veel representatiever.

Precies Swifty  ::jaja:: maar ik snap je punt Narya maar, soms zie je het wel in een paar afleveringen hoor net zoals Saar zag ik vanaf het begin dat zij ver zou komen en dat is wel gebeurd ook dusja het is en blijft een mening iedereen kijkt er anders tegen aan en heeft een andere kijk op wie wel of niet de Robinsonner is.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #141 Gepost op: 29-11-2010, 22:44:50 »
Proficiat Tatiana, je bent een echte doorzetter, daar hou ik wel van, groetjes van den marcel.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #142 Gepost op: 30-11-2010, 09:01:35 »
Leuk dat Marcel zich meldt op dit forum!
Ik ben inmiddels niet meer "tegen" tatjana, maar ik heb wel meer kritiek dan de meesten op dit topic.Het feit dat zij haar doorzettingsvermogen zo zeer nodig heeft gehad de laatste week van de expeditie, heeft zij wat mij betreft aan zichzelf te wijten. Ik ben niet vergeten hoe ontzettend lui en initiatiefloos zij zich in de eerste kampen heeft opgesteld. Daar komt Sebastiaan's antipathie vandaan. En op het eiland voor de samensmelting sloot zij zich zonder enige aarzeling aan bij Iwein's hetze tegen de nederlandse meisjes. Zij keerde zich daardoor volledig tegen Saar en Regina. Daar heeft zij gewoon verkeerd mee gegokt. Want dat zijn in de laatste episode de meisjes geweest die zij ook voor zich had kunnen winnen. Wat ik leuk vind om te zien is dat Saar en Regina wél zo flexibel zijn om haar niet in de kou te laten staan als zij het mentaal moeilijk heeft, zij kunnen schakelen.
Sebastiaan blijft volharden in, wat ik inmiddels ook een soort hetze tegen Tatjana vindt.
Dus.... ik hoop dat Regina of Saar de tweede finalist wordt, en van mij mag die dame ook winnen.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #143 Gepost op: 2-12-2010, 13:06:01 »
Groot Tatiana fan geworden inmiddels. Respect voor haar mentale capaciteiten. Erg mooi om te zien.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #144 Gepost op: 2-12-2010, 15:28:48 »
Tatiana  ::cheerleader::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #145 Gepost op: 2-12-2010, 19:58:04 »
Echt een verdiende finalist:

Tatiana is zowat het prototype van een doorzetter, mentaal onvermoeibaar en fysiek best ook wel sterk ... veel meer heeft een waardige Robinson niet nodig. Vuur maken en iets te eten zoeken kunnen ze ongetwijfeld allemaal. De rest speelt zich allemaal in 't koppeke, en laat net dat de sterke kant zijn van onze Belgische schone!

And last but not least, ze won de balkenproef! ::respect:: Een vrij symbolische overwinning. Sebastiaan, diegene die haar de hele expeditie heeft gekweld, dondert er als eerste af en zij blijft overeind. Haha, Karma's a bitch! ::trots::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #146 Gepost op: 2-12-2010, 20:35:49 »
Ik moet het toch met sjimmie eens zijn. Mijn mening over Tatiana is gedurdende de expeditie zeker ten goed gekeerd. Ze is een leuk mens en mentaal heel sterk. Maar ik vind niet dat je zomaar kan uitvlakken of iemand zich actief heeft ingezet bij het kamp. Er is daar, volgens het interview met Regina geloof ik, best veel werk te verzetten. Elke keer weer een hut bouwen, een vuur onderhouden, voedsel proberen te zoeken en dan bereiden, slaapplaatsen netjes houden, etcetera. Als het waar is dat zij zich daarbij veel gedrukt heeft en initiatiefloos was, vind ik zeker dat ze daar op afgerekend mag worden. Het is dan niet meer dan logisch dat ze elke keer stemmen kreeg. Top natuurlijk dat ze cruciale proeven won en bleef doorzetten, maar ik kan het de anderen niet kwalijk nemen als ze haar toch niet als dé Robinson zien.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #147 Gepost op: 3-12-2010, 22:43:02 »
Erg mooi om te zien.
idd mooi meiske
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #148 Gepost op: 4-12-2010, 15:50:35 »
Ik moet toegegeven dat ik bij haar compilatiefilmpje wel even van gedachten ben veranderd over haar. Zovaak op je gestemd, zoveel duellen en proeven, zo veel mensen die je niet robinson waardig vinden etc, en dan toch nog doorgaan en zelfs bijna winnares worden. Mentaal heeel sterk. En fysiek ook wel eigenlijk. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #149 Gepost op: 4-12-2010, 19:54:11 »
haar tweede plek is haar gegund, maarja een echte winnaar was ze nou ook weer niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #150 Gepost op: 5-12-2010, 03:01:30 »
idd mooi meiske

Hoe ze het spel speelde bedoel ik. Qua uiterlijk interesseert ze me niet.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #151 Gepost op: 5-12-2010, 03:39:38 »
Hoe ze het spel speelde bedoel ik. Qua uiterlijk interesseert ze me niet.
::rofl::  hier moest ik echt om lachen :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #152 Gepost op: 6-12-2010, 22:37:39 »
Hoe ze het spel speelde bedoel ik. Qua uiterlijk interesseert ze me niet.

Wie dan qua uiterlijk? Iwein?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Mick ExpRob2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #153 Gepost op: 7-12-2010, 14:28:27 »
Geachte forumenaars,

Dikke, dikke proficiat aan Tatiana, zij is voor mij de morele winnaar, ze heeft meer dan één proef gewonnen, heeft nooit met iemand ruzie gemaakt, was atijd rustig, en spontaan. Begrijp sommige mensen echt niet, zelfs gisteren bij de stemming, 4 tegen 2, dat beteken dat Prenen en Horvath op haar gestemd hebben, ze gunden het haar waarschijnlijk niet en stemden dan maar op Regina.

Sebas had een Statement kunnen plaatsen bij de stemming door een positieve stem te geven aan Tatiana, maar nee, hij volharde in de dwaasheid en stemde opnieuw tegen haar, hoe dom kan je dan wel zijn, echt totaal en hypocriet die man !

Het was al bij al de leukste Exp. Robinson sinds 2004, die vond ik dan weer beter, hihi ::zwaai::



PS: Tatiana ? Als je dit leest weet dat ik FAN van je ben,

grtz,

Mick
Exp. Robinson 2004


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #154 Gepost op: 7-12-2010, 14:33:13 »
heeft nooit met iemand ruzie gemaakt, was atijd rustig

Nooit gedacht dat jíj dát belangrijke Robinson-kwaliteiten zou vinden, Mick!  ::oink:: ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mick ExpRob2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #155 Gepost op: 7-12-2010, 14:44:47 »
nooit te oud om te leren, zo zie je maar....

kijk naar Sergio, is rechtuit gegaan, en is snel moeten vertrekken, wat ik geleerd heb, is dat je niet mag opvallen in de eerst 3 weken.

Kijk maar naar alle afleveringen,

grtz

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #156 Gepost op: 7-12-2010, 22:43:31 »
Beste Mick,

Jij spreekt je verbazing, en zelfs verontwaardiging uit dat niet iedereen op Tatiana heeft gestemd bij de finale. Ik ben het met je eens dat Tatiana zich (moreel) heel sterk heeft getoond. Maar stel nou eens dat het waar is dat ze in het kamp steeds geen donder uitvoerde, zoals meerdere malen door andere deelnemers voor de camera is verkondigd, stel dat dat zo is, dan is het toch niet raar dat niemand haar als een echte Robinson ziet en haar zijn of haar stem gunt?

Gegroet,
Ycaris
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #157 Gepost op: 8-12-2010, 14:09:04 »
En waarom zou je niet voor Regina mogen stemmen, Mick? Die heeft namelijk "meer dan één proef gewonnen, heeft nooit met iemand ruzie gemaakt, was atijd rustig, en spontaan".

Volgens mij een zeer verdiende winnares, hoor.

Offline Mick ExpRob2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #158 Gepost op: 8-12-2010, 20:07:53 »
Nee Tuurlijk, heb je gelijk, Regina is evenzeer een terecht winnaar dit jaar, spijtig dat Sebas niet in de finale stond, denk nooit dat hij van Tatiana zou gewonnen hebben met de stemmen.


't was dit jaar weer TOP, vorige jaren vond ik er niets aan, telkens die fucking komplotten

Offline sander123

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #159 Gepost op: 8-12-2010, 20:18:22 »
ik vond vorige jaren anders ook goed, misschien die van 2008 vond ik ook iets minder idd