Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Regina  (gelezen 63957 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #60 Gepost op: 14-10-2010, 22:18:04 »
Als ze hem heeft, kan ze hem inderdaad beter nog niet inzetten... Het zou een begrijpelijke reflex zijn, maar tactisch niet slim.
mee eens, Ze moet hem bewaren voor de samensmelting.
Omdat ze een nogal zwakke positie krijgt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #61 Gepost op: 14-10-2010, 22:28:47 »
Go girl! Mooi dat ze zich niet uit het veld liet slaan door het diva gedrag van Dennis en zijn lover.
::rofl::

Ja het leek idd wel alsof John een mancrush op D had.. lol Joined to the hip..

Zou het wel jammer vinden als Regina hiervan uiteindelijk het slachtoffer wordt. Misschien heeft ze nog een kansje met Sebas erbij en wellicht Sugar, maar vooralsnog ziet het er niet zo gunstig uit met het Belgische konkelende geweld en de tactische plannen die I. en Johnny D. smeden.  ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #62 Gepost op: 14-10-2010, 22:31:04 »
::rofl::

Ja het leek idd wel alsof John een mancrush op D had.. lol Joined to the hip..

Zou het wel jammer vinden als Regina hiervan uiteindelijk het slachtoffer wordt. Misschien heeft ze nog een kansje met Sebas erbij en wellicht Sugar, maar vooralsnog ziet het er niet zo gunstig uit met het Belgische konkelende geweld en de tactische plannen die I. en Johnny D. smeden.  ::)
Regina, Saar, Sebastiaan moeten Zsofi en Sugar overtuigen.
Dan gaat de expeditie toch nog goed komen.
Zsofi is nu toch wel zo loyaal aan Sebastiaan dat ik haar nog wel eens met hem zie meegaan.
En Sugar is gewoon het best bespeeldbaar van de rest.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #63 Gepost op: 15-10-2010, 13:02:16 »
Ik denk nog steeds dat zij de sterkste vrouw (en een der sterkste kandidaten) is. Het is voor haar van belang dat ze buiten Saar, sowieso een front kan gaan vormen met Sebastiaan, en dat ze dan Sugar en Zsofi proberen te overtuigen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #64 Gepost op: 15-10-2010, 14:14:39 »
Een van de sterkste kandidaten, maar haar ogenschijnlijk onaantastbare positie is nu wel plotseling verdwenen (zonder dat ze daar zelf iets aan kon doen). Het wordt interessant om te zien hoe ze daarmee om zal gaan (als ze de samensmelting haalt).

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #65 Gepost op: 15-10-2010, 14:48:00 »
Een van de sterkste kandidaten, maar haar ogenschijnlijk onaantastbare positie is nu wel plotseling verdwenen (zonder dat ze daar zelf iets aan kon doen). Het wordt interessant om te zien hoe ze daarmee om zal gaan (als ze de samensmelting haalt).

Ze had daar zeker wel iets aan kunnen doen. Ze had bv in de eerste expeditiedagen kunnen proberen om een band op te bouwen met Iwein.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #66 Gepost op: 15-10-2010, 14:56:17 »
tja dat viel niet mee, aangezien hij de hele tijd in het water lag te zingen met Sergio. Mooie TV maar Regina wilde overleven.
Regina en de munt.... ze zet hem niet in denk ik. Dan zou ze Saar achterlaten. Als ze dat doet.... dan breekt Saar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #67 Gepost op: 15-10-2010, 15:06:57 »
Ik kan me niet voorstellen dat als Regina het had gewild zij geen kans had geen gezien om het iig te proberen met Iwein. Ik weet ook vrij zeker dat Iwein daar vanuit tactisch oogpunt zeker voor open had gestaan. Het feit dat hij in het water lag en Regina aan het bouwen was is natuurlijk ook een kwestie van regie.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #68 Gepost op: 15-10-2010, 15:08:09 »
Als ze hem heeft moet ze zodra Saar breekt en weg wilt vertellen dat ze de munt heeft en dat ze een kans hebben, wil ze alsof weg laat haar met de munt naar het andere eiland gaan. Anders sta je er alleen voor. Kun je beter met z'n twee zijn zonder munt dan alleen met munt.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #69 Gepost op: 15-10-2010, 15:09:40 »
Ik denk dat je beter alleen bent met munt dan met zijn tweeën zonder.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #70 Gepost op: 15-10-2010, 16:02:36 »
Ze had daar zeker wel iets aan kunnen doen. Ze had bv in de eerste expeditiedagen kunnen proberen om een band op te bouwen met Iwein.
Hoe had zij ooit een band met hem kunnen opbouwen, als al de eerste dag duidelijk was dat Iwein dat nooit zou willen? Het was immers al vanaf het begin heibel tussen beiden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #71 Gepost op: 15-10-2010, 16:31:39 »
Ze had daar zeker wel iets aan kunnen doen. Ze had bv in de eerste expeditiedagen kunnen proberen om een band op te bouwen met Iwein.

Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik bedoelde uiteraard dat ze op "het eiland van Dennis" niet haar eigen glazen heeft ingegooid of wat dan ook, maar plotseling twee bondgenoten is kwijtgeraakt. De eerste dagen van de expeditie hebben daar even niets mee te maken.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #72 Gepost op: 15-10-2010, 16:57:27 »
Regina moet haar munt gebruiken op de eerste eilandraad.
Behalve als ze wint.
Eigenlijk moet of Saar of Regina de proef winnen, de ander zet de munt in en er gaat een belg uit.
Dan maken hun weer kans om er niet één voor één uitgespeeld te worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #73 Gepost op: 15-10-2010, 17:09:18 »
Heb ik iets gemist? Hoe weet je dat Regina de munt heeft? Zou wel mooi zijn om zo de belgen te counteren mocht het spel zich echt zo gaan ontwikkelen straks.
Weet je het niet, antraciet

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #74 Gepost op: 15-10-2010, 17:15:44 »
Heb ik iets gemist? Hoe weet je dat Regina de munt heeft? Zou wel mooi zijn om zo de belgen te counteren mocht het spel zich echt zo gaan ontwikkelen straks.
Dat is speculatie, anders zou ik spoileren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #75 Gepost op: 15-10-2010, 19:30:58 »
Hoe had zij ooit een band met hem kunnen opbouwen, als al de eerste dag duidelijk was dat Iwein dat nooit zou willen? Het was immers al vanaf het begin heibel tussen beiden!

Wie zegt dat Iwein dat niet had gewild?

Als Regina naar hem toe was gekomen met een voorstel over eventuele stemafspreken had Iwein 100% zeker geluisterd.

Verder heb ik weinig meegekregen van de heibel tussen die 2.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #76 Gepost op: 15-10-2010, 19:40:28 »
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik bedoelde uiteraard dat ze op "het eiland van Dennis" niet haar eigen glazen heeft ingegooid of wat dan ook, maar plotseling twee bondgenoten is kwijtgeraakt. De eerste dagen van de expeditie hebben daar even niets mee te maken.



Natuurlijk wel. In een goed spel is niet alleen maar een bepaalde fase van belang.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #77 Gepost op: 15-10-2010, 23:25:19 »
Eigenlijk moet of Saar of Regina de proef winnen, de ander zet de munt in en er gaat een belg uit.
Dan maken hun weer kans om er niet één voor één uitgespeeld te worden.

Als er inderdaad een echt Belgisch anti-Nl complot komt, kunnen ze in bovenstaand scenario toch nog op Sebastiaan stemmen. Tenminste; ik heb begrepen dat de volgende eilandraad pas na de volledige samensmelting komt.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #78 Gepost op: 16-10-2010, 00:31:20 »
Wie zegt dat Iwein dat niet had gewild?

Als Regina naar hem toe was gekomen met een voorstel over eventuele stemafspreken had Iwein 100% zeker geluisterd.

Verder heb ik weinig meegekregen van de heibel tussen die 2.

Ik kan me niet voorstellen dat Regina niet geprobeerd heeft een band op te bouwen met de Belgische mannen aangezien ze van te voren aangaf heel erg bezig te zijn met hoe ze in groep ligt en hoe andere haar zien. Ik denk dat dit gewoon niet is uitgezonden, en enkel is gekozen voor de conflicterende beelden.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #79 Gepost op: 16-10-2010, 01:12:47 »
Ik kan me niet voorstellen dat Regina niet geprobeerd heeft een band op te bouwen met de Belgische mannen aangezien ze van te voren aangaf heel erg bezig te zijn met hoe ze in groep ligt en hoe andere haar zien. Ik denk dat dit gewoon niet is uitgezonden, en enkel is gekozen voor de conflicterende beelden.

Dat is mogelijk ja.