Poll

Wie gok/denk je voor de final 4?

Kim
Sergio
Saar
Sebastiaan
Regina
Zsofi
Tatiana
Sugar
Stephanie
Nienke
Maxim
Dennis
John
Lange Frans
Martine
Iwein
Anthony

Auteur Topic: Pre-pool-poll  (gelezen 4790 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Pre-pool-poll
« Gepost op: 20-08-2010, 01:08:02 »
Nu we de meeste bekende koppen al een beetje kennen of er een gezicht op kunnen plakken via diverse kanalen, is het toegankelijker om op voorhand een beetje te speculeren.

Wie haalt er volgens jou de samensmelting? Wie gok je voor de top 4? ::helderziend::

De bedoeling is dat er op 2 september net voor de uitzending hier een slotje op komt en dan terug open gaat na de finale.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)




« Laatst bewerkt op: 20-08-2010, 01:34:59 door reaver »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #1 Gepost op: 20-08-2010, 15:50:24 »
Eerste gok: Martine, Regina, Dennis en Sebastiaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #2 Gepost op: 22-08-2010, 13:53:52 »
Eerste gok: Martine, Regina, Dennis en Sebastiaan...

Wel opmerkelijk dat de meerderheid die gestemd heeft, jouw gokje volgt met de 3 ex-WIDM-kandidaten voorop.  ;)

« Laatst bewerkt op: 22-08-2010, 19:51:18 door reaver »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #3 Gepost op: 22-08-2010, 21:50:02 »
Nu we al weten wie er mee doen, komt er voor de eerste aflevering al een ronde van de enige echte ExpeditieRobinson.net-pool. Hou het forum de komende week in de gaten!

Doe er je voordeel mee, want veel forummers worden pas actief nadat de eerste aflevering is geweest  :D !
The sun came up and reality set in.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #4 Gepost op: 22-08-2010, 23:27:48 »
Lastig om dit nu al te zeggen zonder een aflevering te zien

Saar                -Vrolijk mens, erg sociaal (+ goede vriendin van Dennis)
Dennis              -Erg fanatiek
Lange Frans         -Slim en fanatiek
Sebastiaan          -Sociale, slimme gast die de omstandigheden volgens mij goed aan kan ..

Eerste afvaller van de Nederlanders (denk/hoop ik):
Maxim: grote mond klein hartje, ik verwacht dat hij de omstandigheden niet aan kan en opgeeft / zich eruit laat stemmen.

Sorry de Belgen ken ik echt totaal niet dus daar kan ik niet veel over kwijt ik hoop dat zij me meevallen.. 

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #5 Gepost op: 2-09-2010, 10:31:26 »
Mensen die nog geen gokje hebben gewaagd voor de final 4... laatste kans tot net voor de 1ste aflevering, want er gaat een slotje op en pas na de finale gaat het topic terug open  ::vergroot:: 


Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #6 Gepost op: 2-09-2010, 11:42:04 »
Ik ga voor Sebastiaan, Dennis, Anthony en Regina. Met name de laatste kan wel eens een pitbull zijn die doorbijt tot het einde.

Ik kan het helaas niet volgen, ga eerst lekker 3 weekjes op een ander eiland zitten/duiken.

Veel kijkplezier, hopelijk valt het mee en is het toch leuk om naar te kijken ::zwaai::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Cazper

  • Forumlid
Re: Pre-pool-poll
« Reactie #7 Gepost op: 2-09-2010, 16:25:22 »
Voordat ik de preview zag kende ik Sugar nog helemaal niet, maar ik denk dat ook hij nog eens ver zou kunnen komen. Sociale en sterke jongen