Auteur Topic: Spoiler-topic  (gelezen 78184 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spoiler-topic
« Gepost op: 25-08-2010, 00:39:41 »
Van de 2BE-site:

Een VIP-behandeling krijgen de kandidaten niet. De eilanden zijn spectaculair mooi en lijken op foto’s uit een luxe vakantiebrochure, maar niets is minder waar. Achter dit prachtige decor schuilt de harde realiteit van Expeditie Robinson: een maand overleven met niets anders dan wat de natuur te bieden heeft. Wat van bij de start bitter weinig blijkt te zijn.

Overleven op de eilanden is keihard. Er zijn geen palmbomen en geen vruchten. Het weinige eten wordt vaak geroofd door apen. En Moeder Natuur maakt het de deelnemers er niet gemakkelijker op, want zij beginnen aan de expeditie midden in het regenseizoen. De zee komt bij vloed dan ook zo hoog dat er vaak geen millimeter strand overblijft en er niets anders op zit dan in een boom te klimmen tot het water zakt. En door de koude en natte nachten zijn de kandidaten binnen de kortste keren tot in hun ruggengraat verkleumd.

Toch zijn ze stuk voor stuk vastberaden om tot het bittere einde door te gaan. Geen van hen wil onderdoen voor de andere. Ze willen allen bewijzen dat ook zij dit aankunnen.
Expeditie Robinson 2010 is een expeditie die bol staat van de verrassingen. En misschien wel het meest bijzonder: bekende Vlamingen en Nederlanders tonen zich in al hun kwetsbaarheid en waar sommigen door het ijs zakken, stijgen de meesten ver boven zichzelf uit.



Een finale-proef?
« Laatst bewerkt op: 1-09-2010, 21:23:41 door reaver »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2010, 18:35:06 »
Aangezien Dennis niet werd voorgesteld, zal hij denk als verrassing later in het spel worden gebracht. Misschien dat hij de eerste dagen ergens alleen doorbrengt.

Als je dit filmpje van Eddy bekijkt, dan wordt daar al iets duidelijk over. ;) (vanaf ongeveer 2:34)
Geniet nooit met mate...

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #2 Gepost op: 1-09-2010, 08:22:58 »
Als je dit filmpje van Eddy bekijkt, dan wordt daar al iets duidelijk over. ;) (vanaf ongeveer 2:34)

Whoohoo, spoiler info FTW! :D

Dennis Weening had afgelopen woensdag btw de Giel-mobiel.

Luister HIER het interview over ER & SYTYCD (2 programma's waar ik op zit te wachten :D ) terug vanaf 2:36:20


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #3 Gepost op: 1-09-2010, 10:42:36 »
Spoiler over Dennis:

In het filmpje hierboven was al te lezen en te horen dat Dennis alleen in een kamp komt. In het filmpje zie je op een gegeven moment een overzicht van wat er allemaal komt op welke tijd met afkorting van namen. Max (Maxime), Iwe(Iwein) etc. En dan zie je ook bij Dennis dat hij alleen op een eiland zit. En later spreekt ook Eddy Zoey dit in.
« Laatst bewerkt op: 2-09-2010, 13:12:23 door Swifty, Reden: verplaatst naar spoilertopic en spoilerknop verwijderd »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #4 Gepost op: 1-09-2010, 11:00:01 »
Info wat op de papiertjes staat in het filmpje



Zo te lezen is er dus weer een "munt" in het spel.

En niet allemaal snel jullie pool aanpassen he... :P
« Laatst bewerkt op: 2-09-2010, 13:12:35 door Swifty, Reden: verplaatst naar spoilertopic en spoilerknop verwijderd »

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #5 Gepost op: 1-09-2010, 16:40:36 »
Zo dat is een hele dikke spoiler, er staat nog net niet wie er afgevallen is...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #6 Gepost op: 1-09-2010, 16:57:26 »
Gelukkig staan niet alle namen erin, zodat je toch nog een vrij grote keus afvallers van de 1e en 2de aflevering hebt ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #7 Gepost op: 1-09-2010, 20:21:03 »
Laten we het hopen, dat laatste dan.

Moeten we in een spoilertopic trouwens spoilertags gebruiken?
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #8 Gepost op: 1-09-2010, 21:15:34 »
Moeten we in een spoilertopic trouwens spoilertags gebruiken?

nee, lijkt mij dubbelop eigenlijk ;)


Ff trouwens voor de Vlamingen onder ons: ik heb begrepen dat het bij jullie pas op zondag wordt uitgezonden. Als het in Vlaanderen eerder is dan hier, werken we met spoilers, maar nu het in Nederland eerder is, lijkt het ons ondoenlijk om alles onder spoilertags te verstoppen t/m zondag. Ik hoop dat jullie dat een beetje begrijpen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #9 Gepost op: 1-09-2010, 21:24:52 »


nee, lijkt mij dubbelop eigenlijk ;)

Spoilertags zijn eraf  ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #10 Gepost op: 2-09-2010, 11:25:04 »
Top.  ::ok::
Anders krijg je zo'n topic als de WidM 2011 locatie topic met overal spoilertags. :P
Nog even niks.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Spoiler-topic
« Reactie #11 Gepost op: 2-09-2010, 12:13:10 »
Citaat
Er zijn geen palmbomen en geen vruchten.

Nee, die zijn vorig jaar al geplunderd door egotripper Iwan. ::rofl:: ::rofl::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #12 Gepost op: 2-09-2010, 12:23:56 »
Nee, die zijn vorig jaar al geplunderd door egotripper Iwan. ::rofl:: ::rofl::

 ??? Bedoel je Igor?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Spoiler-topic
« Reactie #13 Gepost op: 2-09-2010, 12:25:28 »
Die boedoel ik, inderdaad. Ik had een kwart van zijn naam correct.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #14 Gepost op: 2-09-2010, 13:38:35 »
RTL 5 beleefde vorig jaar één van zijn beste seizoenen ooit met Expeditie Robinson. Maar bij de Belgen werd exact dezelfde serie een stuk minder goed bekeken. Om toch door te kunnen gaan met de realityserie moesten de Belgen weer meedoen, dus werd gezocht naar een manier om meer kijkers te interesseren. Al snel kwam het idee om bekendere persoonlijkheden te laten meedoen. Weliswaar een enorm gedoe om zoveel agenda’s tegelijkertijd vrij te maken, maar het is gelukt. Dus nemen in Expeditie Robinson Celebs verschillende BN’ers en BV’ers het tegen elkaar op. De eerste echte aflevering is vanavond te zien.

Vanuit eigen land verruilen Dennis Weening, Maxim Hartman, Regina Romeijn, Saar Koningsberger, Lange Frans, Nienke Römer, John van Lottum, Kim Feenstra en Sebastiaan Labrie onze kleibodem voor een onbewoond Maleisisch eiland. Vanuit België gaan Sergio, Stephanie Clerckx, Martine Prenen, Sugar Jackson, Tatiana Silva, Iwein Segers, Zsofi Horvath en Antony Arandia het overlevingsavontuur aan. Presentatie is in vertrouwde handen van Eddy Zoëy en Evi Hanssen.

Een VIP-behandeling staat zeker niet op het menu. De verblijfeilanden mogen dan spectaculair mooi zijn, zonder palmbomen en vruchten valt er bar weinig eten te vinden. En wat er met moeite bij elkaar gesprokkeld is, wordt tot overmaat van ramp vaak ook nog geroofd door apen. Het water stijgt de bekende survivors figuurlijk maar soms ook bijna letterlijk tot aan de lippen, want het regenseizoen is begonnen waardoor de zee bij vloed zo hoog komt dat er geen millimeter strand over blijft. Er zit niks anders op dan in een boom te klimmen en daar te wachten tot het water weer zakt. Door het gebrek aan voedsel in combinatie met de koude, natte nachten raken alle deelnemers binnen de kortste keren verkleumd tot op het bot. De celebs gaan dus echt back to basic waarbij overleven keiharde werkelijkheid is voor de VIP’s.

Toch zijn de bekende gezichten allemaal vastberaden om tot het bittere einde door te gaan. Grote gemene deler is dat ze niet willen onderdoen voor de ander. Alle schroom wordt al gelijk de eerste dag overboord gegooid als er op het strand letterlijk gevochten moet worden voor eten. Er wordt gegild en gevloekt en het duurt nauwelijks twee dagen totdat het eerste expeditielid in tranen op het strand neerstrijkt. En de tranen blijven rijkelijk vloeien gedurende het hele seizoen…

Behalve een hele reeks fysieke uitdagingen zijn het, zoals elk jaar, vooral mentale obstakels die overwonnen moeten worden. Zo zijn er de twee leiders Sergio en Maxim, die beiden op geheel eigen wijze hun kampgenoten op de kast weten te jagen. En er is één expeditielid dat – in het geheim – moederziel alleen aan de expeditie begint op een heel klein eilandje met enkel een postpakket, een volleybal en een hutje om in te slapen. Hoe vergaat het deze deelnemer in eenzaamheid en weet hij uiteindelijk de groep te bereiken?

bron: zappen.blog.nl

Tja.... wie zou dát nou zijn :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler-topic
« Reactie #15 Gepost op: 2-09-2010, 15:25:40 »
Dat is gezellig, in je eentje gaan volleyballen! Wel handig is dat er voor deze persoon al een hutje is; dat scheelt weer een paar uur bouwen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #16 Gepost op: 2-09-2010, 16:19:28 »
Chico loopt gewoon ook daar rond, dan heeft ie meteen een tegenspeler :P

Overigens maakte Tom Hanks in Cast Away ook een vriendje van zijn volleybal, dus voor Dennis staat ook alles nog open :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler-topic
« Reactie #17 Gepost op: 2-09-2010, 16:25:28 »
Hij heeft wel een voordeel, dat de volleybal hem nooit zal tegenspreken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #18 Gepost op: 2-09-2010, 20:25:48 »
Had Tom Hanks niet ook een volleybal in die film castaway?!? Als Dennis die kwijt raakt zal het nog wel drama worden...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler-topic
« Reactie #19 Gepost op: 2-09-2010, 21:17:37 »
Chico loopt gewoon ook daar rond, dan heeft ie meteen een tegenspeler :P

Overigens maakte Tom Hanks in Cast Away ook een vriendje van zijn volleybal, dus voor Dennis staat ook alles nog open :P
Had Tom Hanks niet ook een volleybal in die film castaway?!? Als Dennis die kwijt raakt zal het nog wel drama worden...
verder alles goed dwaas ;D ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.