Auteur Topic: Spoiler-topic  (gelezen 78716 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler-topic
« Reactie #100 Gepost op: 17-10-2010, 21:22:17 »
Klopt. Het lijkt mij dat het stukje in de intro een proef is die nog moet komen.
Maar ik ga er ook wel vanuit dat Iwein de samensmelting haalt omdat hij echt een doorzetter is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #101 Gepost op: 19-10-2010, 01:03:59 »
Als ik het me goed kan herinneren was die tak laag, en dat om hem los te trekken, Iweins armen omlaag waren. Zoals ik het in de intro zie, zijn Iweins armen omhoog.





 ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #102 Gepost op: 19-10-2010, 06:47:05 »
Van links naar rechts:

Antony of Sebastiaan (is niet te zien voor mij), Saar, Tatiana, Zsofi, Iwein en Regina.

Dan is het dus óf Martine, óf Antony (als die niet als eerste staat), die opgeeft.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #103 Gepost op: 19-10-2010, 07:45:55 »
Of, wanneer het anthony is, staat martine misschien buiten beeld? Dan zou dit ook de proef voor de samensmelting kunnen zijn wanneer niemand meer van plan is op te geven. ;) Dat zou wel verklaren waarom Sugar en Sebastiaan op deze foto ontbreken.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Spoiler-topic
« Reactie #104 Gepost op: 19-10-2010, 08:37:58 »
Volgens mij is het Anthony aangezien die overal een pet opheeft. Zou heel goed kunnen dat dit een proef is om naar de samensmelting te gaan, al vrees ik dan voor Iwein  :-\\

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #105 Gepost op: 19-10-2010, 09:03:50 »
Helaas heb ik dat stukje van Anthony ook verkeerd gezien...

Maar die foto..... zit op werk, zie hem neit scherp, dus kan er even niks van maken.
Maar ben wel blij dat Saar en Regina daar staan. Niet vanwege de proef (lijkt me nu niet te fijnste proef) maar wel dat ze dus wat verder komen.
Verder mis ik in ieder geval Jackson... misschien stond hij helemaal rechts.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler-topic
« Reactie #106 Gepost op: 19-10-2010, 09:33:24 »
Ik denk ook dat dit de proef voor de samensmelting word.
Alleen vraag ik me af of Martine er wel echt bij is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #107 Gepost op: 19-10-2010, 11:25:11 »
 ::oink::  Waar heb je die foto vandaan, Hoosh?

Ook volgens mij is de meest linker (voor de kijker)Antony. Sebastiaan is véél langer dan Saar en niet die 3/4 kop die je hier ziet.

Ik denk ook dat dit de proef voor de samensmelting word.
Alleen vraag ik me af of Martine er wel echt bij is.


Als dit echt de proef voor de samensmelting is, dan móet Martine er wel bij zijn, anders is een proef niet meer nodig.

Ik denk trouwens inderdaad dat Martine links van Antony staat. Vind ik echt wel weer iets voor de ER-regie, om zo een foto de wereld in te sturen die een spoiler lijkt te zijn, maar dat niet is. Maar dat zou dan weer betekenen dat Martine juist níet afvalt, want anders heb je weinig aan zo een nep-spoiler.

Ik denk niet dat het een eliminatie-proef voor de samensmeling is, want er is zo expliciet gezegd dat die er niet zou komen. Als dat toch echt nodig was geweest, hadden ze het stukje waar de groep op het eiland werd gedumot wel een beetje ge-edit, zodat deze mogelijkheid er wel was.

Dus:
óf het is een extra manier om de mensen uit te putten, door ze bjvoorbeeld elke dag 3 keer een half uur te laten staan.
óf Martine staat er inderdaad niet bij, maar Sebastiaan en Sugar wel en het is de eerste proef ná de samensmelting.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #108 Gepost op: 19-10-2010, 12:33:56 »
::oink::  Waar heb je die foto vandaan, Hoosh?

foto is van reaver

Ook volgens mij is de meest linker (voor de kijker)Antony. Sebastiaan is véél langer dan Saar en niet die 3/4 kop die je hier ziet.
 

Als dit echt de proef voor de samensmelting is, dan móet Martine er wel bij zijn, anders is een proef niet meer nodig.

Ik denk trouwens inderdaad dat Martine links van Antony staat. Vind ik echt wel weer iets voor de ER-regie, om zo een foto de wereld in te sturen die een spoiler lijkt te zijn, maar dat niet is. Maar dat zou dan weer betekenen dat Martine juist níet afvalt, want anders heb je weinig aan zo een nep-spoiler.

Ik denk niet dat het een eliminatie-proef voor de samensmeling is, want er is zo expliciet gezegd dat die er niet zou komen. Als dat toch echt nodig was geweest, hadden ze het stukje waar de groep op het eiland werd gedumot wel een beetje ge-edit, zodat deze mogelijkheid er wel was.

Dus:
óf het is een extra manier om de mensen uit te putten, door ze bjvoorbeeld elke dag 3 keer een half uur te laten staan.
óf Martine staat er inderdaad niet bij, maar Sebastiaan en Sugar wel en het is de eerste proef ná de samensmelting.

Zoals ik het zie, staat links Anthony. Als ik het goed zie, is naast de meest rechtse nog een plaats, maar de balk die de rest van heeft, zit daar dermate hoog, dat er haast niemand kan staan (ik geloof nl dat Sebastiaan de langste is, en die is niet zo heel veel langer dan regina), ik zie ook geen schaduw of lichaamsdeel staan, terwijl er een grote opening is.
Dus als er nog meer mensen zouden staan, moeten ze links staan. En daar valt niets te zien op deze foto.

Maar op de een of andere manier lijkt het me net iets te toevallig dat als dit een proef van na de samensmelting is, dat sugar en sebastiaan niet tussen de rest staan, maar aan het begin.
Het lijkt me ook niet mogelijk dat ze eerst sugar en sebastiaan eruit stemmen.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #109 Gepost op: 19-10-2010, 12:50:28 »
1ste is Antony idd. Sebas en Sugar ontbreken dus idd wel logisch dat dit dan voor de samensmelting is.

Dan zal het idd wel Iwein zijn die opgeeft. Of misschien Martine.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler-topic
« Reactie #110 Gepost op: 19-10-2010, 14:15:01 »
1ste is Antony idd. Sebas en Sugar ontbreken dus idd wel logisch dat dit dan voor de samensmelting is.

Dan zal het idd wel Iwein zijn die opgeeft. Of misschien Martine.
Ik denk Martine omdat zoals hierboven ook staat er aan de ene kant een balk zo hoog staat dat daar niemand kan staan.
Misschien heeft Martine daar gestaan en heeft ze het niet gehaald.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #111 Gepost op: 19-10-2010, 14:22:14 »
Maar als het vóór de samensmelting is en Martine heeft opgegeven, dan heeft het toch geen enkele zin meer om nog langer te blijven staan?! Dan is de samensmelting toch een feit?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler-topic
« Reactie #112 Gepost op: 19-10-2010, 14:28:16 »
Maar als het vóór de samensmelting is en Martine heeft opgegeven, dan heeft het toch geen enkele zin meer om nog langer te blijven staan?! Dan is de samensmelting toch een feit?
misschien is dit precies het moment dat ze opgeeft?
Ik zou het ook echt niet weten :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler-topic
« Reactie #113 Gepost op: 19-10-2010, 14:29:12 »
OF! er komt een winnaar uit die een speciale prijs wint.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robientje

  • Forumlid
Re: Spoiler-topic
« Reactie #114 Gepost op: 19-10-2010, 23:06:20 »
interessante foto!  ::) ik ga naar aanleiding hiervan mijn stem veranderen.... ben benieuwd, kan pas vrijdagavond kijken:(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler-topic
« Reactie #115 Gepost op: 20-10-2010, 08:18:18 »
interessante foto!  ::) ik ga naar aanleiding hiervan mijn stem veranderen....

dat heb ik ook gedaan, nav deze foto en het vooruitblikfilmpje ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler-topic
« Reactie #116 Gepost op: 20-10-2010, 10:25:42 »
Ik heb mijn stem ook maar veranderd... Al twijfel ik nog tussen 2 antwoorden... Gelukkig zou ik morgen ook nog kunnen veranderen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Spoiler-topic
« Reactie #117 Gepost op: 21-10-2010, 13:02:33 »
Kan het misschie ook zo zijn dat Martine de immuniteitsmunt heeft gebruikt om al naar Sebastiaan en Sugar te gaan? In het vooruitblik filmpje kan je volgens mij zien dat er 1 persoon alleen met een boot aankomt bij het nieuwe eiland.. Ik hoop echt dat Iwein, Anthony of Martine eruit gaat!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler-topic
« Reactie #118 Gepost op: 21-10-2010, 13:23:25 »
Kan het misschie ook zo zijn dat Martine de immuniteitsmunt heeft gebruikt om al naar Sebastiaan en Sugar te gaan? In het vooruitblik filmpje kan je volgens mij zien dat er 1 persoon alleen met een boot aankomt bij het nieuwe eiland.. Ik hoop echt dat Iwein, Anthony of Martine eruit gaat!


Zat ik ook aan te denken...


Ofwel geeft ze op, ofwel gebruikt ze de de munt, ofwel is er die een proef waarbij Martine aan de buitenkant staat,...
« Laatst bewerkt op: 21-10-2010, 13:29:02 door reaver »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler-topic
« Reactie #119 Gepost op: 21-10-2010, 15:14:35 »
Helaas zien we dat pas vanavond (en in België nog later toch?)
Ich bin ein Bärliner!