Auteur Topic: [presentatie] Evi & Eddy  (gelezen 16707 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[presentatie] Evi & Eddy
« Gepost op: 7-09-2010, 12:24:08 »
In dit topic kan je alles kwijt over Evi en Eddy


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2010, 12:51:15 »
OOooh, wat goed van je, hoe kon ik toch vergeten om een topic over ze te maken ::schaam::


ik vind het wel grappig hoe Evy gewoon verder lijkt te gaan bij 2 jaar geleden. Toen was ze net zwanger, nu een beetje verder ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #2 Gepost op: 7-09-2010, 15:54:55 »
'T is dat je dat zegt, maar het was mij nog niet opgevallen... Maar het is wel opvallend!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2010, 14:55:42 »
Ik vind Eddy niks tegenvallen, alsof hij het al jaren doet! Mag even gezegd worden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2010, 16:00:43 »
Hoe vinden jullie Eddy zijn 1e expeditie?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2010, 16:02:30 »
Het is al zijn tweede expeditie! Vorig jaar deed hij ook de presentatie... Maar hij doet het perfect vind ik...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2010, 16:03:02 »
Van die paar keer dat ze in beeld komen doen ze het wel goed. Of en hoe vaak ze die take's over hebben moeten doen is mij niet bekend.
Weet je het niet, antraciet

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #7 Gepost op: 1-10-2010, 16:10:19 »
Het is al zijn tweede expeditie! Vorig jaar deed hij ook de presentatie... Maar hij doet het perfect vind ik...

Oei, dat is waar ook ja!  ::vergroot::
Yup vind hem ook erg goed, eerlijk gezegd mis ik Ernst Paul bij ER niet ofzo, hoe hard het ook mag klinken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #8 Gepost op: 1-10-2010, 16:33:02 »
Missen is niet het juiste woord, maar hij was gewoon een ander soort presentator van ER dan Eddy. Ernst-Paul was en zal altijd Mister Expeditie Robinson blijven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #9 Gepost op: 1-10-2010, 17:59:58 »
Eddy doet het prima: sober en onopvallend. ::ok::

Maar EP was behalve een uitstekende presentator ook een van de mensen die het programma heeft gemaakt tot wat het nu is. Dus wat dat betreft denk ik wel dat het een gemis is voor het programma.
En hij heeft uiteraard model gestaan voor de Ernst-Paul Hasselsmiley:
 :) ;) :D ;D >:( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :\'( :-\\ :-* ::niet-ok:: ::ok:: ::vergroot:: >:D :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #10 Gepost op: 1-10-2010, 18:14:02 »
Ik mis vooral het gesprek van EP met een kamp vlak voor de stemming. Genoot ik altijd gweldig van. Ik vind dat Eddy wat dat betreft niet in zijn schaduw kan staan.
(gister was er niet eens een gesprek met de kampgenoten. Maar ik denk dat dat meer was omdat er niets te zeggen was. Wat een slappe boel.)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2010, 19:43:06 »
Eddy doet het gewoon goed. Maar dat neemt niet weg, dat voor mij niemand de plaats van EP kan innemen.  >:(

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2010, 23:27:19 »
edy doet het goed.

maar idd, geen vervanging van ep, en vast al helemaal niet achter de schermen. aangezien hij ook achter de schermen veel deed.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #13 Gepost op: 5-10-2010, 09:38:08 »
Eddy doet het prima, hij is ook gewoon een sterke persoonlijkheid, en dat heb je nodig bij ER. Ik vind vergelijken met EPH niet echt aan de orde: Eddy doet het op zijn manier en dat doet hij goed. Ik mis alleen wel echt rondom de eilandraad de gesprekken met de afvallers, en Evy en hij mogen van mij wel wat meer doorvragen.
En verder begrijp ik ook dat door de snelle verhuizing naar andere eilanden het decor en de proeven er minder specta uitzien. Maar ik mis de schemering bij de eilandraad en de fakkels. Had dat nou echt niet geregeld kunnen worden?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #14 Gepost op: 5-10-2010, 11:57:09 »
En verder begrijp ik ook dat door de snelle verhuizing naar andere eilanden het decor en de proeven er minder specta uitzien. Maar ik mis de schemering bij de eilandraad en de fakkels. Had dat nou echt niet geregeld kunnen worden?

Ja, gewoon even de zon wat zachter draaien of een doek ervoor hangen ofzo. Moet toch kunnen?  ;)

Ik vermoed dat ze samen met een ander land van dezelfde plek gebruik moeten maken en dat die anderen hem al 's avonds gebruiken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #15 Gepost op: 5-10-2010, 12:13:27 »
En verder begrijp ik ook dat door de snelle verhuizing naar andere eilanden het decor en de proeven er minder specta uitzien. Maar ik mis de schemering bij de eilandraad en de fakkels. Had dat nou echt niet geregeld kunnen worden?

Ik heb me laten wijsmaken dat zulke avond-shots een pak duurder zijn omdat men oa andere camera's moet gebruiken,  met een eilandraad in de dag hoeven ze al die extra kosten niet te maken.

Ik vermoed dat ze samen met een ander land van dezelfde plek gebruik moeten maken en dat die anderen hem al 's avonds gebruiken.

Zou best kunnen, maar ik heb ook nog geen houders van fakkels gezien (tenzij ze die gewoon in de grond rammen en terug wegnemen) ::vergroot::
Misschien dat ze alsnog veranderen van locatie na de samensmelting...

Ik vind het anders wel een opmerkelijk contrast dat het net voor de VIP's zo'n armzalig decor is  ;D
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 13:15:54 door reaver »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #16 Gepost op: 5-10-2010, 12:33:32 »
Ik vind het anders wel een opmerkelijk contrast dat het net voor de VIP's zo'n armzalig decor is  ;D

Misschien hebben ze dat wel expres gedaan. Om die VIP's te laten zien dat ze helemaal niet zo belangrijk worden geacht en ze aldus geestelijk te breken  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #17 Gepost op: 5-10-2010, 13:55:30 »
Ik vind Eddy een waardige vervanging van EP, al kan niemand die natuurlijk echt vervangen. Maar hij doet het goed, hij is lekker pittig. Ook evi vind ik altijd erg leuk. Zeker nu met dat zwangere buikje, mijn moeder had het niet eens gezien dat ze zwanger was.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #18 Gepost op: 5-10-2010, 19:53:34 »
Evi heeft vanmorgen het leven geschonken aan een jongen...

4,18 kilogram, 53 centimeter en kreeg de naam Mac.



 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 22:32:35 door reaver »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentatie] Evi & Eddy
« Reactie #19 Gepost op: 6-10-2010, 06:24:57 »
Gefeliciteerd. ::tandpastasmiley::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...