Auteur Topic: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30  (gelezen 33075 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #20 Gepost op: 9-09-2010, 22:30:20 »
Niet om flauw te doen, maar met die lelijke plek in haar gezicht betwijfel ik of er naar aanleiding van haar deelname nu opdrachtgevers gaan bellen...
ach zie het dan maar zo:
slechte publiciteit, is ook publiciteit.
alleen heb je erg niet veel aan! ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #21 Gepost op: 9-09-2010, 23:08:15 »
Niet om flauw te doen, maar met die lelijke plek in haar gezicht betwijfel ik of er naar aanleiding van haar deelname nu opdrachtgevers gaan bellen...

misschien een franse oester met het herpes-virus gegeten?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #22 Gepost op: 9-09-2010, 23:20:45 »
Ze luiserden niet naar frans. Hij had gelijk met die vlot. Hij had het idd anders kunnen brengen... Maar het feit da ze niet naar hem luisterden, vond ik wel een btje dom .

En kim ...jammer hoot. Je deed het goed.
Blesses too you 2

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2010, 23:25:56 »
En kim ...jammer hoot. Je deed het goed.

Ehm, heb je wel tot het einde gekeken? Kim is er nog niet uit hoor!  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #24 Gepost op: 9-09-2010, 23:30:33 »
Ehm, heb je wel tot het einde gekeken? Kim is er nog niet uit hoor!  ;)

Je heb gelijk ...kwam uit mijn werk en had het opgenomen. Ze hadden gewonnen .
Leuk ...wil wel meer van haar zien.
Blesses too you 2

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2010, 23:40:08 »
die belgische mannen verschrikkelijk.

enige leuke aan sergio is dat hij het wel eerlijk vertelde waarom hij nienke als zwaktste had gedaan.

maar verder.. jammer dat die imuniteit heeft...
zodra er maar een vrouw weg is.. gaan ze een voor een..zolang hij mag kiezen wie er weg mag! belachelijk.. een spel ja, maar doe dan een kop of munt iets.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2010, 23:45:00 »
Wat mij trouwens opvalt is dat er dit jaar meer apen op het eiland zitten, of lijkt dat maar zo? In dat geval snap ik ook niet zo goed waarom er geen voedsel te vinden is, of zouden alle apen al het voedsel al opgegeten/verzameld hebben?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2010, 23:49:21 »
Een mogelijke verklaring: Van wat ze in de eerste aflevering lieten zien lijkt het erop dat er na het strand direct een behoorlijk steile rotswand is. Hoger op de heuvel zullen dus vast wel bomen met vruchten zijn, binnen het bereik van de apen en buiten het bereik van de mensen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2010, 07:25:50 »
Ik vind het jammer dat ze in ER nooit de spanning in de stemmingsronde kunnen vasthouden. Aangezien, volgens mijn iwein, al eerder op de dag van de stemming aangaf, dat ze er zo' n 45 minuten over hadden gedaan, was al duidelijk dat kamp noord zou verliezen.

Ik had trouwens de nl dames wel wat hoger ingeschat. Als je weet dat de mannen een complot gaan smeden om op 1 iemand te stemmen, dan doe je dat toch ook? Gelukkig pakte de eerlijke stemming, goed uit. Hopelijk lukt het ze om 1 van de mannen te laten overhalen om de volgende keer op een Belgische man te stemmen. 4-4zie ik de volgende keer weer zo gebeuren.

Wel een goed element is dat de immuniteitsmunt nu na de stemming ingezet kan worden. Hopelijk zorgt dat nog voor wat verrassende eilandraden. 

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2010, 08:18:26 »
Ik vind het jammer dat ze in ER nooit de spanning in de stemmingsronde kunnen vasthouden. Aangezien, volgens mijn iwein, al eerder op de dag van de stemming aangaf, dat ze er zo' n 45 minuten over hadden gedaan, was al duidelijk dat kamp noord zou verliezen.

dat viel mij ook al op, erg jammer idd ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2010, 09:29:28 »
Leuke aflevering. Al hoop ik niet dat de Nederlandse vrouwen er nu één voor één uitgestemd gaan worden. 't Zou ook niet al te slim zijn, want als ze afhankelijk zijn van Sergio en Iwein wordt er natuurlijk geen enkele proef meer gewonnen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #31 Gepost op: 10-09-2010, 10:56:25 »
Ik vind het jammer dat ze in ER nooit de spanning in de stemmingsronde kunnen vasthouden.

Bovendien vind ik het ook jammer dat er geen reguliere eilandraad was, voor mijn part hadden ze iedereen bij elkaar gezet, een kijkje in de irritaties en spelletjes van het andere kamp...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #32 Gepost op: 10-09-2010, 12:34:28 »
Dat word gezellig in kamp hel volgende week. Heb me wel geërgerd aan de Belgische mannen  ::niet-ok:: Iwein zijn gezicht toen hij 4 stemmen kreeg,de manier waarop ze dachten even vis te gaan vangen...nee, andere jaren zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeel betere Belgische mannen geweest..  ::rofl::

Vraag me af of Frans er eigenlijk wel uitligt. Want wat word nou de rol van het eilandje van Dennis?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #33 Gepost op: 10-09-2010, 13:16:47 »
Ben erg benieuwd naar de uitwerking van het complot van de mannen in Kamp Zuid.
Kamp Noord oogt me stabieler nu Frans weg is. Hoewel ze daar nog wel het probleem van Maxim hebben natuurlijk, maar dat is peanuts vergeleken met de problemen in de onderlinge verhoudingen van Zuid. Dat kan ook wel consequenties hebben in de proeven, zo'n verdeeld kamp.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #34 Gepost op: 10-09-2010, 13:35:20 »
Dat was weer een leuke aflevering! Op zich wel jammer dat Frans eruit is, maar dat zat er uiteindelijk wel in. Ik ben vooral benieuwd hoe alles zich in het kamp van Sergio gaat ontwikkelen. Hopelijk kunnen de dame's inderdaad Anthony of Sugar overhalen, want anders denk ik dat de Nederlandse dame's er een voor een afgaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #35 Gepost op: 10-09-2010, 13:48:10 »
want anders denk ik dat de Nederlandse dame's er een voor een afgaan...
Als ik de mannen was, zou ik daar wel twee keer over nadenken, want wie doet het werk dan als er geen vrouwen meer zijn: Sergio en Iwein?????
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2010, 14:35:13 »
Als ik de mannen was, zou ik daar wel twee keer over nadenken, want wie doet het werk dan als er geen vrouwen meer zijn: Sergio en Iwein?????

haha ::rofl:: dan hongeren ze uit.
En dan sterft hun kamp uit.
Geven ze mooi het andere kamp de kans om de samensmelting makkelijk te halen.
Ik bedoel, als er een sergio of iwein in de samensmelting terecht komt, dan ligt die er snel uit.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2010, 15:35:44 »
Er is goed te merken dat deze lokatie niet de orginele locatie was voor het programma. Ze hebben een proef op hun eigen strand. Ze zitten vrij makkelijk in elkaar. Hopelijk kunnen ze alles nog op een rijtje krijgen en echt een paar leuke proeven maken.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2010, 16:05:23 »
Ik vond het wel een beetje tegenvallen hoor. Geen eens een proef tegen elkaar, maar allebei op hun eigen eiland. En de proef zelf was ook alles behalve spannend/leuk.
Ook stom dat Iwein al van tevoren aangaf dat ze hadden gewonnen. Ik ben nog steeds voor Kim en Saar, maar nu ook voor Tatiana ;d.
Dat is toch diegene die er bijna uitging? Of vergis ik me?
Zuur dat Lange Frans eruit is, maar had liever die maxim zien vertrekken. Aan volgende week te zien loopt hij weer al weer met iemand ruzie te schoppen, allemachtig zeg xd.

En over de belgische mannen houdt ik wel m'n mond, anders kan ik uren doortieren xd.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2010, 16:27:30 »
Ik vond het wel een beetje tegenvallen hoor. Geen eens een proef tegen elkaar, maar allebei op hun eigen eiland. En de proef zelf was ook alles behalve spannend/leuk.
Ook stom dat Iwein al van tevoren aangaf dat ze hadden gewonnen. Ik ben nog steeds voor Kim en Saar, maar nu ook voor Tatiana ;d.
Dat is toch diegene die er bijna uitging? Of vergis ik me?
Zuur dat Lange Frans eruit is, maar had liever die maxim zien vertrekken. Aan volgende week te zien loopt hij weer al weer met iemand ruzie te schoppen, allemachtig zeg xd.

En over de belgische mannen houdt ik wel m'n mond, anders kan ik uren doortieren xd.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human