Auteur Topic: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30  (gelezen 33101 keer)

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #60 Gepost op: 21-09-2010, 18:36:55 »
Het zou leuk zijn mocht een (amateur)bioloog tijdens de uitzending uitleg geeft over de gevaarlijke dieren en planten, over geneeskrachtige planten die daar te vinden zijn, over de eetbare dingen ook. Ze zijn toch altijd op zoek naar een kleine verandering om het boeiend te houden? Er groeien daar echt planten waarmee je hoofdpijn, diarhee, constipatie en dergelijke meer mee kan genezen. Ik heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #61 Gepost op: 21-09-2010, 18:50:47 »
Het zou leuk zijn mocht een (amateur)bioloog tijdens de uitzending uitleg geeft over de gevaarlijke dieren en planten, over geneeskrachtige planten die daar te vinden zijn, over de eetbare dingen ook. Ze zijn toch altijd op zoek naar een kleine verandering om het boeiend te houden? Er groeien daar echt planten waarmee je hoofdpijn, diarhee, constipatie en dergelijke meer mee kan genezen. Ik heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Dat is natuurlijk altijd handig ::tandpastasmiley::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #62 Gepost op: 22-09-2010, 14:30:59 »
Het zou leuk zijn mocht een (amateur)bioloog tijdens de uitzending uitleg geeft over de gevaarlijke dieren en planten, over geneeskrachtige planten die daar te vinden zijn, over de eetbare dingen ook. Ze zijn toch altijd op zoek naar een kleine verandering om het boeiend te houden? Er groeien daar echt planten waarmee je hoofdpijn, diarhee, constipatie en dergelijke meer mee kan genezen. Ik heb daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Het idee zou zeker leuk zijn, ik weet echter niet of de kijker zich er voor interesseert; was het een serie op National Geografic of Discovery geweest was het echter wel bijna een must geweest.
Ich bin ein Bärliner!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #63 Gepost op: 22-09-2010, 15:53:00 »
Het idee an sich om een bioloog die kant op t esturen is niet zo verkeerd.
We hebben vaker mensen gehad die utileg gaven over waar een vuurplek te maken en vooral HOE.

Ik denk, als er zo'n mannetje rondloopt, dat ze die best zo af en toe in beeld kunnen brengen.
Zoals bijvoorbeeld met die kogelvis...
uiteraard weten we niet of ze die nu daadwerkelijk hebben gegeten, maar als er dan een mannetje komt, dan kunnen ze wel beelden terug halen, om er visie bij te krijgen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Minx

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #64 Gepost op: 29-09-2010, 19:55:07 »
Dank je wel om de megavideo afleveringen erbij te zetten!!! Zo kan een Belgje als ik de afleveringen ook volgen  ::bravo::

Sergio is idd in deze show niet echt tof, ik denk dat hij het spel gewoon niet serieus neemt. Hij is ideaal voor een pint mee te pakken op café, maar daar stopt het. Ik moet zeggen dat ik ook zeer verrast ben hoe slecht hij met vrouwen om kan gaan, want de Nederlandse vrouwen nog zeer mild en beleefd/diplomatisch, ik had hem al lang een trap onder zijn kont gegeven  ::jaja::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 2 donderdag 9 september 20.30
« Reactie #65 Gepost op: 29-09-2010, 19:57:50 »
Dank je wel om de megavideo afleveringen erbij te zetten!!! Zo kan een Belgje als ik de afleveringen ook volgen  ::bravo::

Sergio is idd in deze show niet echt tof, ik denk dat hij het spel gewoon niet serieus neemt. Hij is ideaal voor een pint mee te pakken op café, maar daar stopt het. Ik moet zeggen dat ik ook zeer verrast ben hoe slecht hij met vrouwen om kan gaan, want de Nederlandse vrouwen nog zeer mild en beleefd/diplomatisch, ik had hem al lang een trap onder zijn kont gegeven  ::jaja::
::ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~