Poll

Wie zie jij het liefst vertrekken?

Regina
Saar
Sebastiaan
Tatiana

Auteur Topic: Wie zie je het liefst vertrekken?  (gelezen 56844 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #140 Gepost op: 12-11-2010, 15:52:19 »
Tatiana en Zsofi. De volgorde maakt mij niet uit...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #141 Gepost op: 12-11-2010, 17:12:02 »
het liefst zsofi, maar omdat dat niet kan, hoop ik anthony
tatiana vind ik eigenlijk best wel leuk :-[
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #142 Gepost op: 12-11-2010, 17:19:34 »
Anthony
Zsofi heeft gezegd met de sterken door te willen en stemt dan op hem.
Hij begrijpt niet dat zij hem niet de sterkste vind. Hoog in bol dat ventje, van mij mag hij vertrekken.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #143 Gepost op: 12-11-2010, 17:20:59 »
Anthony
Zsofi heeft gezegd met de sterken door te willen en stemt dan op hem.
Hij begrijpt niet dat zij hem niet de sterkste vind. Hoog in bol dat ventje, van mij mag hij vertrekken.
dat vind ik dus ook een beetje irritant van hem
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #144 Gepost op: 12-11-2010, 18:04:04 »
Anthony
Zsofi heeft gezegd met de sterken door te willen en stemt dan op hem.
Hij begrijpt niet dat zij hem niet de sterkste vind. Hoog in bol dat ventje, van mij mag hij vertrekken.
::jaja:: Regina en Sebastiaan zijn sterker.
Het hangt niet allemaal van die ene proef af.
Hij krijgt zo een beetje het Tatiana syndroom.
Die zichzelf na één proef geweldig vind maar de vorige proeven weer als één van de eersten afvalt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #145 Gepost op: 13-11-2010, 13:02:34 »
Tatiana nog steeds, dat die er nog in zit, ongelofelijk! Zsofi vind zich ook heel wat, opzouten ermee.

Maar Anthony, tja, ik vond het toch wel erg triest dat hij nu huilie begon te doen omdat iemand op hem gestemd heeft. Hij heeft heel de expeditie nog niet anders gedaan (denk al aan de eerste stemronde tegen Kim), gebeurt het één keer bij hem, dan komen de traantjes. Eigenlijk verdient hij het nu wel om de expeditie te verlaten.

Offline Chelinka

  • Forumlid
  • Ik een molloot ? Hoe kom je erbij ?
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #146 Gepost op: 13-11-2010, 16:33:41 »
Van mij mag Zsofi er meteen uit. Jammer dat donderdag niet is gebeurt
Poeslief doen maar eigenlijk achter idereens rug om vanalles zitten smeden


Maar Anthony, tja, ik vond het toch wel erg triest dat hij nu huilie begon te doen omdat iemand op hem gestemd heeft. Hij heeft heel de expeditie nog niet anders gedaan (denk al aan de eerste stemronde tegen Kim), gebeurt het één keer bij hem, dan komen de traantjes. Eigenlijk verdient hij het nu wel om de expeditie te verlaten.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Ook na de proef. Regina had gewoon gewonnen. Gewoon spelen en sportief zijn als je verliest. Niet huilen. Vorige week huilde Zsofi ook niet toen ze van je had verloren

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #147 Gepost op: 13-11-2010, 19:11:52 »
Antony gaf toch zelf toe dat ie een slechte verliezer was? Als je zo vermagerd bent, aan het einde van je krachten, en zo hebt gestreden in een proef, dan vind ik het vrij normaal dat je even emotioneel bent. Van Saar wordt de uitspraak 'kuthoeren' hier ook normaal gevonden, persoonlijk heb ik meer sympathie voor de reactie van Antony...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #148 Gepost op: 13-11-2010, 20:07:26 »
1. Zsofi. Vind dr onsympathiek, irritant en niet te vertrouwen. Mag van mij gelijk weg.
2. Tatiana. 1 proef gewonnen en gelijk de godin uithangen. Lui en voegt echt niks toe.
3. Sebastiaan. Soms beetje rare uitspraken o.i.d. en vind niet dat ie veel toevoegt ofz.
4. Antony. Vind hem een leuke kandidaat maar hij doet weinig en er moet iemand weg.
5. Regina. Leuke kandidate. Mentaal en fysiek sterk maar toch minder leuk dan Saar.
6. Saar moet gewoon winnen. Klein maar toch extreem sterk en gewoon sympatiek.

Dus Saar moet winnen en Zsofi mag nu zo snel mogelijk afvallen. ::zwaai::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #149 Gepost op: 16-11-2010, 02:06:10 »
1. Zsofie: Ik vind haar erg saai om naar te kijken, en voegt echt niets toe.
2. Sebastiaan: Ook weinig spraakmakend. Laat als 'sterke' man weinig sterks zien in de proeven en praat alleen maar over hoe hij de allemans vriend speelt.
3. Tatiana: Kan haar zo af en toe waarderen. Niet een echte Robinson, maar leuk omdat ze het spel niet uit te krijgen is.
4. Antony: Ik kan wel vaker om hem lachen, en hij is ook echt met het spel bezig.
5. Regina: Sterke deelneemster, met een leuke en positieve houding. Ze mag alleen wel iets meer van zichzelf laten horen.
6. Saar: Ze is en blijft mijn favoriet. Vind haar sterk overkomen, en trekt tenminste zo nu en dan haar mond open.
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #150 Gepost op: 16-11-2010, 02:22:11 »
Zsofi en Saar tezamen,
Hand in hand,
terug naar België en Nederland  >:D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #151 Gepost op: 16-11-2010, 14:18:01 »
1. Zsofi
2. Tatiana


de anderen mogen de finale spelen....  Sebas en Antony vind ik beiden sympathiek, Regina en Saar enorm sterk...

De Belgen zijn vreselijk irritant geweest. (en ik ben Vlaamse)

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #152 Gepost op: 16-11-2010, 19:31:43 »
Voor mij mag Saar vertrekken. Ik vind Anthony sympathieker en Tatiana heeft voor mij een grotere amusementswaarde met haar uitspraken enzo.

Jammer dat Zsofi zoveel stemmen heeft! Ik vind dat ze het tot nu toe heel goed doet. In de proeven is ze steeds middelmatig tot sterk, uiteindelijk stemde ze steeds volgens haar eigen gevoel en ze heeft nog geen enkele stem gekregen. Hieruit leid ik af dat ze goed in de groep ligt. Ze is volgens mij ook de meest 'berekende persoon', zoals ik nog iemand heb horen zeggen op dit forum. Als ze echter echt zo'n achterbaks manipulerend persoon is, dan denk ik echt wel dat de anderen slim genoeg zijn om dit als dusdanig te erkennen en haar hierop af te rekenen bij proeven en eilandraden. Dus: Bye Saar en Keep on going Zsofi!  :)

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #153 Gepost op: 16-11-2010, 21:02:40 »
Voor mij mag Saar vertrekken.  Dus: Bye Saar en Keep on going Zsofi!  :)
Tja, iedereen zijn ding zal ik maar zeggen.....

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #154 Gepost op: 16-11-2010, 21:43:31 »
Jammer dat Zsofi zoveel stemmen heeft!

Dat zal niet voor niets zijn denk ik?  ;)

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #155 Gepost op: 17-11-2010, 18:16:11 »
Ja, ieder zijn mening natuurlijk!  :) Het valt me gewoon op hoe geliefd ze is onder haar expeditiegenoten in tegenstelling tot wat velen op dit forum van haar vinden.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #156 Gepost op: 17-11-2010, 18:51:09 »
Het valt me gewoon op hoe geliefd ze is onder haar expeditiegenoten in tegenstelling tot wat velen op dit forum van haar vinden.


O dat is mij niet opgevallen eerlijk gezegd. Ik geloof ook eigenlijk niet dat dat zo is, maar dat is mijn mening natuurlijk.  :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #157 Gepost op: 17-11-2010, 18:53:06 »

O dat is mij niet opgevallen eerlijk gezegd. Ik geloof ook eigenlijk niet dat dat zo is, maar dat is mijn mening natuurlijk.  :)
saar iig niet na al die gewichten, en ook Regina niet van de andere proef met gewichten, antony ook niet nadat ze zich niet aan haar afspraak houd en ook Tatiana vind dat niet leuk ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #158 Gepost op: 17-11-2010, 19:52:44 »
saar iig niet na al die gewichten, en ook Regina niet van de andere proef met gewichten, antony ook niet nadat ze zich niet aan haar afspraak houd en ook Tatiana vind dat niet leuk ::)

Klopt, maar dat vertaalt zich niet in de eilandraden en de onderlinge gesprekken die gevoerd worden. Na die proef waarbij Zsofi volop gewichten plaatste bij Regina, zei Regina dat ze Zsofi helemaal niet vertrouwde. Na deze uitspraak heb ik haar hier helemaal niet meer zien op terugkomen, ook niet qua stemmen op de eilandraad. Het lijkt me nogal logisch om ook eens mensen die je niet vertrouwt een stem te geven. Sebastiaan gaat wel graag door met Zsofi naar de finale, hoewel ik niet denk dat dit nog wederzijds is. Het blijft allemaal nogal relatief, want ondanks de vele gewichten die Saar kreeg, denk ik wel dat dit puur strategisch was en ze allemaal min of meer goed overeenkomen en geen echte haatgevoelens hebben tegen elkaar. Het blijft dus moeilijk te voorspellen wie de finale haalt en wie niet, zeker met de duels erbovenop.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie zie je het liefst vertrekken?
« Reactie #159 Gepost op: 17-11-2010, 21:04:42 »
Klopt, maar dat vertaalt zich niet in de eilandraden en de onderlinge gesprekken die gevoerd worden. Na die proef waarbij Zsofi volop gewichten plaatste bij Regina, zei Regina dat ze Zsofi helemaal niet vertrouwde. Na deze uitspraak heb ik haar hier helemaal niet meer zien op terugkomen, ook niet qua stemmen op de eilandraad. Het lijkt me nogal logisch om ook eens mensen die je niet vertrouwt een stem te geven. Sebastiaan gaat wel graag door met Zsofi naar de finale, hoewel ik niet denk dat dit nog wederzijds is. Het blijft allemaal nogal relatief, want ondanks de vele gewichten die Saar kreeg, denk ik wel dat dit puur strategisch was en ze allemaal min of meer goed overeenkomen en geen echte haatgevoelens hebben tegen elkaar. Het blijft dus moeilijk te voorspellen wie de finale haalt en wie niet, zeker met de duels erbovenop.


Misschien zie ik het verkeerd of denk ik er anders over, maar eilandraden zijn niet per definitie de vertegenwoording/spiegel van hoe mensen over elkaar denken toch? Je kiest op een bepaald moment voor een bepaalde kandidaat en dat hoeft niets met sympathie of geen sympathie te maken te hebben. Kan puur strategisch zijn. Daarbij dat ze nog geen stemmen heeft gehad, zegt mij ook niets over hoe goed ze in de groep zou liggen, behalve dan, dat ze tot nu toe nog geen bedreiging voor iemand vormt.


Dat Sebastiaan graag met Zsofi naar de finale zou gaan en ja ik heb gehoord, dat hij dat gezegd heeft, zegt mij niets over dat Zsofi zo goed in de groep zou liggen? Wat Sebastiaan betreft; naar mijn mening zat hij gewoon wat sociaal te doen naar Zsofi, en meende dat naar mijn mening niet oprecht.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2010, 21:07:40 door pepim »