Auteur Topic: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30  (gelezen 23881 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #40 Gepost op: 12-10-2010, 08:10:52 »
Ik heb oud-deelnemers die hier op het forum meespraken wel eens naar dat soort dingen gevraagd, maar ze mogen heel veel niet vertellen, dus zwijgen ze hierover ;)

Maar een motivatie moet er volgens mij altijd worden gegeven.


Overigens vind ik dat vooral erg jammer van deze Bekende Figuren ER: er is geen deelnemer die hier meepost. Ik vond het juist zo leuk om van alles te horen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2010, 16:10:09 »
Ik vraag me alleen af of iedere deelnemer zijn of haar stem altijd voor de camera moet motiveren...

Weet iemand dat?
In het seizoen van 2008 had ik volgens mij gezien dat het bij de laatste eilandraad wel gebeurde dat iedereen zijn stem motiveerde.
De rest weet ik niet.
Maarja niemand ziet die beelden verder.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #42 Gepost op: 12-10-2010, 16:18:06 »
Ik vraag me alleen af of iedere deelnemer zijn of haar stem altijd voor de camera moet motiveren...

Weet iemand dat?

Niet om oude koeien uit de sloot te halen...  ::hypocriet::

Imo is er nog steeds een verschil tussen 'mogen' en 'moeten' ondanks er soms 'moeten' wordt geïnterpreteerd bij het gebruik van 'mogen'... 

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #43 Gepost op: 12-10-2010, 16:32:50 »
Niet om oude koeien uit de sloot te halen...  ::hypocriet::

Imo is er nog steeds een verschil tussen 'mogen' en 'moeten' ondanks er soms 'moeten' wordt geïnterpreteerd bij het gebruik van 'mogen'... 
Dat is dus inderdaad de vraag. Moet de deelnemer zijn stem motiveren voor de camera? En kiest de productie dan zelf uit wie ze laten zien op tv?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2010, 21:02:07 »

Overigens vind ik dat vooral erg jammer van deze Bekende Figuren ER: er is geen deelnemer die hier meepost. Ik vond het juist zo leuk om van alles te horen.
Serge zegt hier bewust niets omdat zijn klein broertje vorig jaar reeds de pool gewonnen heeft  :D en hij niet wil dat ik dit jaar voorkennis heb  :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #45 Gepost op: 13-10-2010, 16:19:58 »
;D hele kleine broertje :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #46 Gepost op: 13-10-2010, 22:35:01 »
Ik vraag me alleen af of iedere deelnemer zijn of haar stem altijd voor de camera moet motiveren...

Weet iemand dat?

Hoe het bij de Nederlandse ER zit weet ik niet. Ik heb wel eens begrepen dat kandidaten van Survivor (de Amerikaanse Expeditie Robinson) contractueel verplicht zijn een stem uit te brengen en deze ook op camera te motiveren. Blanco stemmen is dus niet toegestaan. Een andere interessante regel van Survivor vind ik dat kandidaten geen afspraken mogen maken met medekandidaten om het prijzengeld van 1 miljoen dollar met elkaar te delen. Dit om ervoor te zorgen dat iedereen echt voor zichzelf speelt. Ik geloof dat je hiervoor zelfs uit het spel gezet kunt worden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #47 Gepost op: 14-10-2010, 00:26:25 »
Wellicht kan een oud deelnemer ons helpen? ik ben benieuwd!

Offline poentje

  • Winnaar pool ER 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #48 Gepost op: 14-10-2010, 08:43:53 »
Dat is dus inderdaad de vraag. Moet de deelnemer zijn stem motiveren voor de camera? En kiest de productie dan zelf uit wie ze laten zien op tv?

Ja, de deelnemer moet zijn stem motiveren en ja, de regisseur kiest zelf uit welke motivatie hij laat zien en welke niet.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #49 Gepost op: 14-10-2010, 11:18:37 »
En waar basseer je dat op?

Offline Anjasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #50 Gepost op: 14-10-2010, 11:40:30 »
Wat ik me ook afvraag is of de kandidaten van dit jaar ook af en toe het forum lezen. Vooral de forums over henzelf.
Weet iemand dat?
Zij zijn toch al lang en breed terug.
En is de finale op het eiland zelf of weer in zo'n liveshow. Dat laatste hoop ik niet, ben je meteen uit de sfeer.