Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74909 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #200 Gepost op: 17-10-2010, 18:18:19 »
en goed voor je woord!

Ideaal team-maatje.
En waarschijnlijk ook nog de jongste.:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #201 Gepost op: 17-10-2010, 18:35:59 »
Citaat van: essie75 op Gisteren om 20:13:08
Als je als Iwein nu thuis bent, de uitslag weet en terug bent uit de expeditie, kijk je dan tevreden terug? Ben je dan trots op jezelf, dat vraag ik me nou af. Want wat heb je nou zelf gepresteerd als Iwein (geen proef gewonnen, geen vis gevangen, geen voedsel gevonden, nog een boom kunnen omkappen)
Hoop dat je dan niet denkt dat je Robinsonwaardig bent?


IDD helemaal met je eens, die jonge zou het nog geen dag alleen volhouden op een eiland. Hij zal al slapende het eiland verlaten. Robinsonwaardig amenooitniet hij heeft geluk dat hij een aardige voorraad vet heeft anders was ie allang van zijn stok gegaan.

Offline Vetklep_Iwein

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #202 Gepost op: 17-10-2010, 19:58:41 »
Dat die ***belgen op dat eiland allemaal de *** krijgen met hun grafcomplotten...

Vooral die *** lelijke vetklep Iwein met z'n *** *maatje Antony..
Dat ze allemaal uithongeren, *** stakkers
« Laatst bewerkt op: 17-10-2010, 20:07:57 door Swifty, Reden: taalgebruik »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #203 Gepost op: 17-10-2010, 20:05:32 »
Doe normaal.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2010, 20:08:11 door Swifty, Reden: quote verwijderd ivm taalgebruik »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #204 Gepost op: 17-10-2010, 20:13:05 »
Dat die ***belgen op dat eiland allemaal de *** krijgen met hun grafcomplotten...

Vooral die *** lelijke vetklep Iwein met z'n *** *maatje Antony..
Dat ze allemaal uithongeren, *** stakkers
Ik vind de complotten ook niet leuk, maar om er zo op te reageren is ook wel een beetje overdreven.
Zo valt er niet normaal over te discussieren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #205 Gepost op: 17-10-2010, 20:17:27 »
Ik stoor me zowel aan je nickname, als aan de manier waarop jij reageert op een van de deelnemers.

Toen jij je registreerde, werd er gevraagd of je akkoord ging met het respecteren van een aantal regels. 1 daarvan is het in hun waarde laten van de deelnemers.

Ook al staat de manier van spelen van 1 of meer van de deelnemers je niet aan, de manier waarop jij dat uitdraagt, getuigt niet van respect.


Edit, intussen is er al ingegrepen........... :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #206 Gepost op: 17-10-2010, 23:45:58 »
Er is inderdaad al ingegrepen, maar wat mij betreft mag het drastischer: weg met die hele reactie, want het blijft een respectloze en agressieve post.
Beter nog: verwijder die hele gast maar, want als dit zijn/haar eerste reactie is, hoef ik er verder niets meer van te zien. Laat diegene zich maar opnieuw registreren, waarbij hij/zij opnieuw de regeltjes mag lezen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #207 Gepost op: 17-10-2010, 23:52:49 »
Er is inderdaad al ingegrepen, maar wat mij betreft mag het drastischer: weg met die hele reactie, want het blijft een respectloze en agressieve post.
Beter nog: verwijder die hele gast maar, want als dit zijn/haar eerste reactie is, hoef ik er verder niets meer van te zien. Laat diegene zich maar opnieuw registreren, waarbij hij/zij opnieuw de regeltjes mag lezen.
mee eens, een andere naam zou hem ook sieren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #208 Gepost op: 18-10-2010, 11:36:40 »
Tja, Iwein blijft de gemoederen bezighouden. Dat heeft hij in ieder geval mooit voor mekaar, dat hij de meest besproken persoon is van dit persoon! En ook al heb ik helemaal niks met hem, ik vind het toch steeds knapper van hem dat hij nog in het spel zit, daar mag hij best wel tevreden mee zijn. Alleen zijn gedragingen jegens de Nederlandse vrouwen vind ik steeds irritanter worden. Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat hij vantevoren al had bedacht dat hij van die irritante (zoals hij ze noemt) Nederlandse vrouwen af wil...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #209 Gepost op: 18-10-2010, 11:40:52 »
Tja, Iwein blijft de gemoederen bezighouden. Dat heeft hij in ieder geval mooit voor mekaar, dat hij de meest besproken persoon is van dit persoon! En ook al heb ik helemaal niks met hem, ik vind het toch steeds knapper van hem dat hij nog in het spel zit, daar mag hij best wel tevreden mee zijn. Alleen zijn gedragingen jegens de Nederlandse vrouwen vind ik steeds irritanter worden. Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat hij vantevoren al had bedacht dat hij van die irritante (zoals hij ze noemt) Nederlandse vrouwen af wil...
tja... dat zijn de grootste concurrenten.
Dus die wil hij er als eerst uit hebben.
Als het hem zou lukken zie ik hem er ook nog wel voor aan om zich tegen Antony te keren omdat hij niet van Antony kan winnen in een proef.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #210 Gepost op: 18-10-2010, 11:46:12 »
Je mag aannemen, dat hij zich eerder tegen Sebastiaan zou keren, aangezien Antony in zijn complot voorkomt en Sebastiaan niet. Dan zou het toch handiger zijn eerst Sebastiaan (en de anderen die niet in zijn complot voorkomen) eruit te werken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #211 Gepost op: 18-10-2010, 11:47:53 »
Je mag aannemen, dat hij zich eerder tegen Sebastiaan zou keren, aangezien Antony in zijn complot voorkomt en Sebastiaan niet. Dan zou het toch handiger zijn eerst Sebastiaan (en de anderen die niet in zijn complot voorkomen) eruit te werken!
Ja okee, zegaan eerst alle nl'ers eruit spelen.
Maar daarna is Sugar aan de beurt en als hij eruit is zal Iwein zich tegen Antony keren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #212 Gepost op: 18-10-2010, 11:50:03 »
Ja okee, zegaan eerst alle nl'ers eruit spelen.
Maar daarna is Sugar aan de beurt en als hij eruit is zal Iwein zich tegen Antony keren.
Vergeet ook Zsofi niet; die laat zich nu nog niet al te veel zien, maar die schat ik toch ook zeer sterk in...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #213 Gepost op: 18-10-2010, 12:02:46 »
Vergeet ook Zsofi niet; die laat zich nu nog niet al te veel zien, maar die schat ik toch ook zeer sterk in...
Daarom wordt ze niet direct als een bedreiging gezien en zal ze dan pas na Antony het veld moeten ruimen.
(Als hij het zo wil spelen).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #214 Gepost op: 18-10-2010, 12:06:41 »
Daarom wordt ze niet direct als een bedreiging gezien en zal ze dan pas na Antony het veld moeten ruimen.
(Als hij het zo wil spelen).
Maar vergeet niet, dat als hij eerst Antony eruitgooit, Iwein zelf weleens het slachtoffer kan worden, aangezien hij dan nog tegenover Tatiana, Martine en Zsofi zou staan. Mocht dat het geval zijn zou het me helemaal niks verbazen als Martine richting Zsofi trekt. Als hij Antony erin zou laten, betekent dat in ieder geval dat hij niet de enige man is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #215 Gepost op: 18-10-2010, 12:09:20 »
Maar vergeet niet, dat als hij eerst Antony eruitgooit, Iwein zelf weleens het slachtoffer kan worden, aangezien hij dan nog tegenover Tatiana, Martine en Zsofi zou staan. Mocht dat het geval zijn zou het me helemaal niks verbazen als Martine richting Zsofi trekt. Als hij Antony erin zou laten, betekent dat in ieder geval dat hij niet de enige man is...
Ja, okee.
Ik heb ook het idee dat zijn complotten ergens gaan stranden.
Hij gaat het volgens mij niet tot de finale brengen want mensen krijgen hem door.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #216 Gepost op: 18-10-2010, 14:05:14 »
Waarom zou Martine richting Zsofi trekken? Iwein is (lijkt?)zo een heerlijk ongevaarlijke kandidaat om tegenover je te hebben bij de laatste 3 of 2, dat ze hem graag wil houden. Zsofi is daarentegen waarschijnlijk in dezelfde soort dingen goed als Martine en ongeveer bij dezelfde personen geliefd/niet geliefd, dus een hele nare concurent voor Martine.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #217 Gepost op: 18-10-2010, 15:21:51 »
Ik heb gewoon een gevoel dat ze dan naar Zsofi zou gaan trekken. Maar je hebt helemaal gelijk in het feit dat ze ongeveer even sterk zijn op bepaalde vlakken... Maar ik vind haar een berekenende vrouw, die nu gebruik lijkt te gaan maken van het complot van Iwein en Antony; echter als het puntje bij paaltje komt zou ze zo maar eens gaan voor vrouwen eerst en dus met Zsofi en Tatiana naar de finale gaan (hypothetisch...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #218 Gepost op: 18-10-2010, 23:39:53 »
Ik weet niet waar ik dit kwijt kan, dus post het hier maar. Sorry als het verkeerd staat. Ik las laatst een opmerking van een forummer hier, die vond dat de eilandraden zo helemaal niet sfeervol meer zijn (vertaald naar mijn eigen woorden dus).

Ik ben het daar mee eens; eilandraden overdag zijn niet geheimzinnig en er horen op zijn minst toortsen bij!
« Laatst bewerkt op: 18-10-2010, 23:49:27 door pepim »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #219 Gepost op: 19-10-2010, 10:49:16 »
Ik weet niet waar ik dit kwijt kan, dus post het hier maar. Sorry als het verkeerd staat. Ik las laatst een opmerking van een forummer hier, die vond dat de eilandraden zo helemaal niet sfeervol meer zijn (vertaald naar mijn eigen woorden dus).

Ik ben het daar mee eens; eilandraden overdag zijn niet geheimzinnig en er horen op zijn minst toortsen bij!
Dat zijn we denk ik bijna allemaal met jou eens, maar wat voor nut hebben toortsen als het nog klaarlichte dag is?
Ich bin ein Bärliner!