Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74921 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #220 Gepost op: 19-10-2010, 10:53:08 »
Dat zijn we denk ik bijna allemaal met jou eens, maar wat voor nut hebben toortsen als het nog klaarlichte dag is?
Sfeer? Eigenlijk niets.
Maar ik had ergens gehoord doordat er een ziekte ofzo was uitgbroken dat ze snel van locatie moesten wisselen en dat de eilandraad er daarom ook niet zo spectaculair uitziet.
Maar ookal hebben ze weinig tijd, dan kunnen ze nog wel de eilandraden s'avonds houden en een paar toortsen regelen voor de sfeer.
( of ze hebben geen goede belichting en dat is waarom ze het overdag doen).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #221 Gepost op: 19-10-2010, 16:09:52 »
Dat zijn we denk ik bijna allemaal met jou eens, maar wat voor nut hebben toortsen als het nog klaarlichte dag is?

Daar heb je ook gelijk in, maar ik bedoelde ook eigenlijk waarom het niet 's avonds gefilmd wordt. Ik heb me misschien wat onduidelijk uitgedrukt.  ;)

Sfeer? Eigenlijk niets.
Maar ik had ergens gehoord doordat er een ziekte ofzo was uitgbroken dat ze snel van locatie moesten wisselen en dat de eilandraad er daarom ook niet zo spectaculair uitziet.
Maar ookal hebben ze weinig tijd, dan kunnen ze nog wel de eilandraden s'avonds houden en een paar toortsen regelen voor de sfeer.
( of ze hebben geen goede belichting en dat is waarom ze het overdag doen).


Of het gaat om het zo goedkoop mogelijk te doen? En als er een ziekte is uitgebroken en ze snel van locatie moeten wisselen, dan kunnen ze later toch wel sfeervolle eilandraden houden?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #222 Gepost op: 19-10-2010, 16:14:55 »
Of het gaat om het zo goedkoop mogelijk te doen? En als er een ziekte is uitgebroken en ze snel van locatie moeten wisselen, dan kunnen ze later toch wel sfeervolle eilandraden houden?
Of ze houden de eilandraad overdag zodat de afvaller nog snel het eerste vliegtuig kan halen...  ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #223 Gepost op: 19-10-2010, 16:17:23 »
Of ze houden de eilandraad overdag zodat de afvaller nog snel het eerste vliegtuig kan halen...  ::rofl::
Dan zouden de eilandraden na de samensmelting wel sfeervol moeten worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #224 Gepost op: 19-10-2010, 16:25:04 »
Of het gaat om het zo goedkoop mogelijk te doen? En als er een ziekte is uitgebroken en ze snel van locatie moeten wisselen, dan kunnen ze later toch wel sfeervolle eilandraden houden?

Budgettair zal het zeker en vast een rol spelen wetende dat alle bekende koppen een financiële vergoeding gekregen hebben... (artikel volgt binnenkort)

Het gaat ook gedeeltelijk ook om logistieke en veiligheidsredenen.

's nachts varen brengen onnodige risico's met zich mee, vorig jaar zagen we een eilandraad die 's avonds was en de kandidaten moesten toen overnachten op het eiland waar de stemming was (toen jeroen, dennis confronteerde met zijn stem op hem)

Op het gebied van logistiek kan dit ook een probleem geven omdat ER ook met verschillende landen wordt opgenomen en locaties gedeeld worden.

Offline Ruben666

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #225 Gepost op: 20-10-2010, 01:30:29 »
Dit is echt onzin hoor. De regie grijpt heus niet in omdat de Belgen collectief beter spelen dan de Nederlanders.

De regie volgt echt niet rigide een vooropgesteld draaiboek hoor: ingrijpen waar nodig om het zo interessant mogelijk te houden is hun enige devies (imo.) ;).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #226 Gepost op: 20-10-2010, 10:22:40 »
De regie volgt echt niet rigide een vooropgesteld draaiboek hoor: ingrijpen waar nodig om het zo interessant mogelijk te houden is hun enige devies (imo.) ;).
Daar kun je zeker gelijk in hebben, men wil immers niet de kans lopen kijkers te verliezen omdat er alleen maar Nederlanders of alleen maar Belgen over zouden blijven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #227 Gepost op: 20-10-2010, 13:09:23 »
Daar kun je zeker gelijk in hebben, men wil immers niet de kans lopen kijkers te verliezen omdat er alleen maar Nederlanders of alleen maar Belgen over zouden blijven...
jeej dat betekend dat regina en saar weer kans maken:D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #228 Gepost op: 20-10-2010, 21:56:40 »
jeej dat betekend dat regina en saar weer kans maken:D.

Maakten beide dames geen kans meer dan? Zolang je nog in het spel zit maak je nog kans! De kandidaten moeten vechten tot de laatste snik en niet denken dat ze op een gegeven moment kansloos zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #229 Gepost op: 20-10-2010, 22:00:23 »
Maakten beide dames geen kans meer dan? Zolang je nog in het spel zit maak je nog kans! De kandidaten moeten vechten tot de laatste snik en niet denken dat ze op een gegeven moment kansloos zijn.
hun kansen zijn geminimaliseerd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #230 Gepost op: 20-10-2010, 22:17:41 »
hun kansen zijn geminimaliseerd.

Door te stellen dat ze 'weer' kans maken suggereer je dat ze eerst geen kans meer maakten, maar dat bedoelde je dus niet.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #231 Gepost op: 20-10-2010, 22:27:22 »
Door te stellen dat ze 'weer' kans maken suggereer je dat ze eerst geen kans meer maakten, maar dat bedoelde je dus niet.
Nee eigenlijk bedoelde ik: meer kans.
Natuurlijk zijn ze nooit kansloos.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #232 Gepost op: 20-10-2010, 22:58:02 »
Budgettair zal het zeker en vast een rol spelen wetende dat alle bekende koppen een financiële vergoeding gekregen hebben... (artikel volgt binnenkort)

Het gaat ook gedeeltelijk ook om logistieke en veiligheidsredenen.

's nachts varen brengen onnodige risico's met zich mee, vorig jaar zagen we een eilandraad die 's avonds was en de kandidaten moesten toen overnachten op het eiland waar de stemming was (toen jeroen, dennis confronteerde met zijn stem op hem)

Op het gebied van logistiek kan dit ook een probleem geven omdat ER ook met verschillende landen wordt opgenomen en locaties gedeeld worden.


Bedankt reaver, ik ben wel benieuwd naar dat artikel, wel dom dat ik er niet aan gedacht heb, dat de BN-ers waarschijnlijk betaald zouden worden. Ze hadden wat mij betreft, dan wel iets kieskeuriger mogen zijn, maar dat komt omdat ik net ergens anders iets heb gezien. Ik kan niet zeggen waar.  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #233 Gepost op: 20-10-2010, 23:19:11 »
ik ben wel benieuwd naar dat artikel,

Hier is er al 1
Artikel Clint

Er is ook nog een ander artikel waar er over andere reality-reeksen met bekende koppen wat uit de doeken wordt gedaan over het financiële,  in dat artikel zou het slechts om geruchten gaan betreffende ER omdat de kandidaten nog onder contract (zwijgplicht) staan...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #234 Gepost op: 21-10-2010, 02:38:20 »
Maar vorig jaar was de prijs voor de winnaar toch 50.000 eruo? Dit jaar maar 10.000, dus dan heb je 40.000 om over de andere deelnemers te verdelen, zonder dat het meer kost. Of zie ik dat verkeerd?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #235 Gepost op: 21-10-2010, 02:43:03 »
Ze hadden wat mij betreft, dan wel iets kieskeuriger mogen zijn, maar dat komt omdat ik net ergens anders iets heb gezien. Ik kan niet zeggen waar.  ;)

Hoezo vaag. Je hebt ergens iets gezien, maar je zegt niet wat en niet waar en eigenlijk ook niet waarom je het kan zeggen 8). Eigenlijk zeg je dus niets. maar dat geeft verder niet hoor  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #236 Gepost op: 21-10-2010, 09:19:06 »
Kregen de niet bekende nederlanders ook (zoveel) betaald om mee te doen in de voorgaande edities? Zo niet dan is dit natuurlijk volstrekt belachelijk, zeker met twee van die "opgevers" als Dennis en John. Hopelijk staat er ook in het contract dat bij (vrijwillig) opgeven er geen cent wordt uitgekeerd anders is het easy money (alsin betaalde vakantie) voor in ieder geval deze twee. Maar aan de andere kant, het is de commerciele omroep dus boeiend ;)!
Weet je het niet, antraciet

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #237 Gepost op: 21-10-2010, 11:21:54 »
Kregen de niet bekende nederlanders ook (zoveel) betaald om mee te doen in de voorgaande edities? Zo niet dan is dit natuurlijk volstrekt belachelijk, zeker met twee van die "opgevers" als Dennis en John. Hopelijk staat er ook in het contract dat bij (vrijwillig) opgeven er geen cent wordt uitgekeerd anders is het easy money (alsin betaalde vakantie) voor in ieder geval deze twee. Maar aan de andere kant, het is de commerciele omroep dus boeiend ;)!
wat dacht je dan van Stephanie!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #238 Gepost op: 21-10-2010, 11:45:54 »
Misschien kregen ze een bedrag per dag? Of een een steeds hoger bedrag in volgorde van afvallen?

Zou ik niet eens zo raar vinden. BN-ers en BV-ers (en alle andere B-ers) worden voor van alles gevraagd wat voor de gewone mens een buitenkansje is, maar voor hun toch ook een beetje gewoon werk. Denk aan aan tafel zitten bij Pauw en Witteman of bij Paul de Leeuw, meedoen aan een verborgen camera programma, Sterren op het ijs, of noem maar op. Heel leuk allemaal,maar het kost ook tijd en er moet uiteindelijk wel geld in het laatje komen. Voor sommige van de deelnemers zal het bedrag een schijntje zijn in vergelijking met wat ze verdienen/verdiend hebben. Voor anderen is het noodzakelijk om minimaal anderhalve maand niet werken te kunnen financieren. Bekend zijn is niet gelijk aan rijk zijn.

En volgens mij heb ik gelezen dat ze nog heel wat moeite hadden om genoeg kandidaten voor deze bijzondere expeditie te kunnen vinden. Blijkbaar was het echt wel nodig er iets tegenover te stellen. Bij een gewone expeditie kunnen ze echter met gemak genoeg mensen vinden, dus dan is geld bieden niet nodig. Daar zijn de selectieprocedures dan weer tijdsintensiever en dus duurder.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #239 Gepost op: 21-10-2010, 12:22:06 »
Hier is er al 1
Artikel Clint

Er is ook nog een ander artikel waar er over andere reality-reeksen met bekende koppen wat uit de doeken wordt gedaan over het financiële,  in dat artikel zou het slechts om geruchten gaan betreffende ER omdat de kandidaten nog onder contract (zwijgplicht) staan...


Bedankt reaver ::ok::