Poll

Wie denk je dat er volgende week opgeeft en daardoor de overgebleven spelers naar de samensmelting stuurt?

Saar
6 (15.4%)
Iwein
0 (0%)
Regina
0 (0%)
Zsofi
4 (10.3%)
Antony
0 (0%)
Tatiana
7 (17.9%)
Martine
10 (25.6%)
Er gebeurt toch iets anders waardoor iemand het spel moet verlaten
12 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 21-10-2010, 23:51:56

Auteur Topic: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?  (gelezen 14672 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Gepost op: 14-10-2010, 23:51:56 »
Dit leek me wel een interessante poll.

Ik denk zelf dat de scheiding NL-VL zal doorzetten waardoor Regina en Saar geen zin meer hebben om langer op het eiland te zitten. Saar zal hier eerder aan toegeven dan Regina en zij zal dan ook degene zijn die opgeeft.

Alternatief is wellicht Zsofi, hoewel zij mentaal vrij sterkt lijkt en natuurlijk vanwege haar echtgenoot liever niet zal opgeven.

Heel misschien zie ik het ook Martine nog doen. Dat zou ik persoonlijk wel erg jammer vinden voor mijn pool maar goed.  ;D
« Laatst bewerkt op: 15-10-2010, 14:05:22 door Hatch »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #1 Gepost op: 14-10-2010, 23:53:16 »
Ik denk Tatiana. Zij lijkt me mentaal gewoon het minst sterk van dit groepje. Maar het is lastig te voorspellen. Ik had echt nooit kunnen gokken dat John er vrijwillig uit zou gaan.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2010, 23:56:26 »
Klopt, vandaar ook dat het interessant is. Van John had ik het ook zeker niet verwacht. Van Dennis kan ik het nog wel rationaliseren (met moeite) maar van John begrijp ik weinig.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2010, 23:58:09 »
Ik ga toch voor Tatiana omdat ik twijfel aan haar doorzettingsvermogen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2010, 00:02:08 »
Ik ga toch voor Tatiana omdat ik twijfel aan haar doorzettingsvermogen.

Dit vind ik ook een interessante. Ik vind haar sowieso welk een opmerkelijke kandidaat en het is moeilijk voor mij om hoogte te krijgen van hoe zij in elkaar zit.

Ze zit speltechisch echter in een sterke positie met Iwein en Antony en daarom zou het me verbazen als ze opgaf. Anderzijds weet ik niet hoe goed ze er mentaal in zit op dit moment. Ze heeft echter wel heel erg goed door dat dit een mentaliteitsproef is. Haar woorden tegen Dennis toen hij zijn vertrek aankondigde waren exact hoe ik er over dacht.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2010, 00:08:25 »
Dit vind ik ook een interessante. Ik vind haar sowieso welk een opmerkelijke kandidaat en het is moeilijk voor mij om hoogte te krijgen van hoe zij in elkaar zit.

Ze zit speltechisch echter in een sterke positie met Iwein en Antony en daarom zou het me verbazen als ze opgaf. Anderzijds weet ik niet hoe goed ze er mentaal in zit op dit moment. Ze heeft echter wel heel erg goed door dat dit een mentaliteitsproef is. Haar woorden tegen Dennis toen hij zijn vertrek aankondigde waren exact hoe ik er over dacht.
Ja daar twijfel ik ook wel over.
Eigenlijk zou ik het helemaal niet weten wie er nou zou opgeven.
Misschien toch de andere manier?
Ik bedoel als het te lang duurt zullen ze toch iets moeten doen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #6 Gepost op: 15-10-2010, 08:22:05 »
Ik sluit me bij jullie aan. Ik denk Tatiana omdat zij het minst standvastig overkomt, maar Saar heeft het psychisch het zwaarst met de 'beschuldigingen' van Dennis en de meerderheid van Belgen. Ik denk één van hen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #7 Gepost op: 15-10-2010, 08:23:59 »
Tatiana het minst standvastig? Ik vind juist dat zij een stabiele indruk maakt, helemaal nu ze vriendschap heeft gesloten met Iwein.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2010, 08:25:04 »
Zij legde zich er vorige week al bij neer dat zij of Iwein zou moeten vertrekken, en vertelde Iwein dat het nou eenmaal logisch was oid. Terwijl Iwein naar een manier zocht om dat te voorkomen (en die gevonden heeft).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2010, 08:43:13 »
ik vrees voor kleine saar al hoop ik dat Martine zichzelf opoffert, of Zsofi. Al zie ik ze dat niet doen dus ik vrees dat Saar breekt onder de druk van de belgen
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2010, 09:31:54 »
ik vrees voor kleine saar al hoop ik dat Martine zichzelf opoffert, of Zsofi. Al zie ik ze dat niet doen dus ik vrees dat Saar breekt onder de druk van de belgen
Dan laat ze Regina echt dik in de steek.
Als ze dat zou doen hea.
Zou het vreselijk vinden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2010, 11:55:25 »
Ik neig toch meer naar één van de emotionelere belgen..
Regina en Saar gaan niet opgeven en ik heb dan het gevoel dat één van de wat instabielere Belgen (Martine of wellicht Zsofie of Tatiana) zich gaat realiseren waar ze mee bezig zijn. En vooral Martine, die dit met haar moedergevoel niet aan zou kunnen. Óf die persoon stapt vrijwillig op, óf het plan om de NL dames te breken valt uit elkaar en dan wordt het weer ieder voor zich en dan een lange lange lange wachttijd. Of er gebeurt natuurlijk iets, waardoor het zo is afgelopen ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2010, 12:15:43 »
Ik denk dat Regina en Saar niet willen opgeven omdat ze dan de ander in de steek laten, ik denk dat zei elkaar sterk proberen te houden. Ik ga dus voor een van de belgen, wie dat dan wordt maakt me niet zo gek veel uit. Alleen Antony zie ik graag nog even.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #13 Gepost op: 15-10-2010, 12:23:49 »
Ik hoop dat een van het kwartet Iwein, Tatiana, Martine en Antony gaat opgeven (ik heb zelf Tatiana neergezet) Al zou er ook zomaar een wending in het spel kunnen komen waardoor bijv. alle kandidaten door mogen of dat er nog een spel komt. Regina en Saar zullen denk ik niet opgeven, want ik neem aan dat ze beiden zich er wel bewust van zijn, dat dan de ander compleet is overgeleverd aan het beruchte kwartet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2010, 13:46:39 »
Ik denk dat het erg lang gaat duren voordat er ieman opgeeft.
Misschien wel zo lang dat er toch nog een alternatieve proef komt.
En ik denk dat Martine of Tatiana die dan gaan verliezen, ik hoop Martine..
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #15 Gepost op: 15-10-2010, 14:32:37 »
Ik denk dat Saar het mentaal het zwaarst heeft, maar niet opgeeft omdat ze dan Regina in de steek laat. Ik zou dus gokken op een "eenling", en dan denk ik aan Martine of Zsofi. Ik ben wel heel benieuwd, want ik vind iedereen tot nu toe een standvastige indruk maken. Hmm, misschien wordt het dus toch wel Saar die bezwijkt...

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #16 Gepost op: 15-10-2010, 14:45:38 »
Ik denk eerlijk waar niet dat Regina of Saar opgeeft. Die twee zijn heeeel sterk.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #17 Gepost op: 15-10-2010, 15:00:45 »
ik denk Saar, hoe jammer dat ook is.
Tatiana is volgens mij mentaal ijzersterk.
Zoals ze "het vele slapen" verdedigde. Ze heeft lak aan de mening van anderen. Ze voelt zich comfortabel met Iwein en Martine aan haar zijde.  Saartje heeft het echt het moeilijkst denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #18 Gepost op: 15-10-2010, 15:25:06 »
Voor Tatiana is dit de ideale proef. Iedereen heeft het over de verveling, maar zij houdt van slapen, dus ze komt haar tijd wel door. En ze accepteert het karakter van de proef volledig. Tatiana blijft dus.
Zelfde geldt wel zo ongeveer voor Iwein.

Saar en Regina laten elkaar niet in de steek.

Van de rest vind ik het lastiger te zeggen. Maar ik hou het toch op Martine. Zeker als er vuile spelletjes gespeeld gaan worden. Dan vindt ze dat te erg en offert ze zich op.

Hangt natuurlijk ook nog af van wie de munt heeft en volgende aflevering van eiland verwisselt.

En of er niemand ziek wordt.



The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #19 Gepost op: 15-10-2010, 16:55:07 »
Ik gok er op dat Iwein Saar en Regina gaat vervelen door hun spullen te stelen of zo en Martine en Antony hierbij betrekt, maar dat Martine of Antony hier later spijt van krijgt en daardoor opgeeft.  :) (Of nou ja, dat hoop ik  >:D)