Auteur Topic: Eilanden  (gelezen 10502 keer)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Eilanden
« Gepost op: 20-10-2010, 15:28:01 »
Volgens mij is deze Expeditie nog niet genoemd op welke eilanden de kandidaten verblijven. Weet iemand (wellicht een insider) op welke eilanden de kandidaten dit jaar verblijven? Ik vind het namelijk altijd leuk om op Google Earth die eilanden nog eens te zien :)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Eilanden
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2010, 08:15:46 »
Volgens mij is deze Expeditie nog niet genoemd op welke eilanden de kandidaten verblijven. Weet iemand (wellicht een insider) op welke eilanden de kandidaten dit jaar verblijven? Ik vind het namelijk altijd leuk om op Google Earth die eilanden nog eens te zien :)

Volgens mij is het een groot eiland met verschillende locaties, die vanwege de structuur van het eiland zo afgelegen en onbereikbaar zijn dat je welhaast niet op "bezoek" kan bij elkaar.
Ik heb ook het vermoeden dat men deze keer aan de westkant van Maleisie zit, mede omdat Sugar niet in Mersing naar het hospitaal ging maar naar een andere plaats (Ik meende in de gauwigheid iets van Lankau?? te zien op een muur)
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Eilanden
« Reactie #2 Gepost op: 21-10-2010, 20:55:24 »
Ik ben er intussen achter dat Sugar op Palua Langkawi naar het ziekenhuis is geweest. Ziehier een korte beschrijving van Lankawi:

Langkawi is een archipel van 99 eilanden in de Andamanse Zee, 30 kilometer van de kust van Maleisie. Langkawi is qua natuur een van de mooiste eilanden aan de westzijde van het schiereiland. De eilandengroep kenmerkt zich door mooie heuvels, valleien, bergen, jungle, prachtige ongerepte stranden, watervallen, rijstvelden en ouderwetse dorpjes. De donkere klippen voor de kust zijn donkergroen begroeid met ongerept oerwoud. Ze rijzen soms tot 60 meter steil omhoog uit de blauwe zee.

In tegenstelling tot het eiland Penang is Langkawi een bijzonder rustig eiland. Er is bijna geen nachtleven op het eiland, behalve bij de resorts zelf. Het eiland is goed bereikbaar (met het vliegtuig, of met de ferry vanaf Penang, het vasteland en zelfs rechtstreeks vanaf Thailand), wat het een ideale bestemming maakt voor de rustzoekers en natuurliefhebbers. De eilanden zijn een waar paradijs voor vlinder- en vogelkenners. Ook de sportliefhebbers kunnen hier goed aan hun trekken komen, het eiland leent zich goed voor diverse activiteiten. Langkawi staat ook bekend als grotteneiland, alhoewel je wel moeite moet doen om bij de grotten te komen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Eilanden
« Reactie #3 Gepost op: 21-10-2010, 21:54:21 »
Ik hoorde iets voorbij komen : op Laguna zitten Sugar ......blabla...
Het klonk als Laguna.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Eilanden
« Reactie #4 Gepost op: 21-10-2010, 21:55:23 »
Momenteel zitten de laatste spelers op Palau Langgun, een eiland Noord Oost (ongeveer 1 km) boven Palua Langkawi (het hoofd eiland van de Langkawi archipel)
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Eilanden
« Reactie #5 Gepost op: 22-10-2010, 01:12:56 »
Momenteel zitten de laatste spelers op Palau Langgun, een eiland Noord Oost (ongeveer 1 km) boven Palua Langkawi (het hoofd eiland van de Langkawi archipel)
Dat was dus wat ik hoorde.
Waarschijnlijk korte hij het af naar Langgun.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilanden
« Reactie #6 Gepost op: 22-10-2010, 09:16:42 »
Bedankt Frans en D*N voor de informatie :D

Ik zal vandaag maar eens op RTL gemist kijken of de namen van de eilanden waar ze eerst op zaten ook ergens worden genoemd. Of was dat Pulau Lankawi?

Edit: Pulau Langgun even opgezocht:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 09:23:34 door Quirino »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eilanden
« Reactie #7 Gepost op: 22-10-2010, 11:08:47 »
Als je het zo ziet zitten ze dus echt pal naast de bewoonde wereld. Als ze het eiland oversteken, zien ze direct al de hotels. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Eilanden
« Reactie #8 Gepost op: 22-10-2010, 12:10:22 »
Als je het zo ziet zitten ze dus echt pal naast de bewoonde wereld. Als ze het eiland oversteken, zien ze direct al de hotels. ;D
Ik zou gaan zwemmen! ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilanden
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2010, 18:06:06 »
Haha en dan stiekem daar 's nachts gaan slapen en eten en dan weer terugzwemmen.  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Eilanden
« Reactie #10 Gepost op: 22-10-2010, 18:11:10 »
Haha en dan stiekem daar 's nachts gaan slapen en eten en dan weer terugzwemmen.  ;D
jup! ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilanden
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2010, 23:09:55 »
Bedankt Frans en D*N voor de informatie :D

Ik zal vandaag maar eens op RTL gemist kijken of de namen van de eilanden waar ze eerst op zaten ook ergens worden genoemd. Of was dat Pulau Lankawi?

Edit: Pulau Langgun even opgezocht:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En die foto staat tussen spoilerhaakjes omdat?????
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilanden
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2010, 10:38:18 »
Op een ander forum waar ik op zit is het gebruikelijk om foto's tussen spoilers te doen in verband met de lengte van pagina's, dus daarom.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilanden
« Reactie #13 Gepost op: 29-10-2010, 15:19:40 »
Is er verder niemand die weet hoe de overige eilanden heten?
Misschien gaan ze het wel eens in een terugblik zeggen ofzo :)