Auteur Topic: Aflevering 9, 28 oktober 20:30  (gelezen 19907 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #20 Gepost op: 28-10-2010, 21:56:41 »
Wat een saaie aflevering, afgezien van een Sugar die zichzelf uit de Expeditie niest is er weinig noemenswaardigs voorgevallen. Ik vind het wel jammer dat er in navolging op vorig jaar weer zo’n onbenullig stemsysteem wordt gebruikt dat ook nog eens gekoppeld wordt aan een duel. De spanning voor en tijdens de eilandraad en het belang van de stemming in het algemeen wordt hiermee ontzettend ingeperkt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2010, 22:01:14 »
Wat een saaie aflevering, afgezien van een Sugar die zichzelf uit de Expeditie niest is er weinig noemenswaardigs voorgevallen. Ik vind het wel jammer dat er in navolging op vorig jaar weer zo’n onbenullig stemsysteem wordt gebruikt dat ook nog eens gekoppeld wordt aan een duel. De spanning voor en tijdens de eilandraad en het belang van de stemming in het algemeen wordt hiermee ontzettend ingeperkt.

Het feit dat er twee 'verliezers' uit een eilandraad komen kan wel voor spanning in het kamp zorgen. De winnaar van de proef zal nog wel doormoeten met mensen die eigenlijk van hem/haar afwilden. Maar die spanning blijft in deze groep van 2010 wel uit. Vond het ook een gezapige aflevering en de trailertjes voor volgende week nodigen ook al niet uit om te kijken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2010, 22:03:44 »
Ik vond het jammer dat er alleen een eilandraad en een duel was.
Eerder hebben ze weleens 2 proeven en een eilandraad in 1 aflevering kunnen stoppen.
Waarom nu niet?
Jammer voor Sugar, had ook echt medelijden met hem.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2010, 22:07:52 »
Het feit dat er twee 'verliezers' uit een eilandraad komen kan wel voor spanning in het kamp zorgen. De winnaar van de proef zal nog wel doormoeten met mensen die eigenlijk van hem/haar afwilden.

Dat kan inderdaad wel voor spanning binnen de groep zorgen maar ik doelde meer op het feit dat de stemming niet langer een definitief einde maakt aan de Expeditie. Ten gevolge daarvan is de eilandraad veel minder spannend om naar te kijken, terwijl dat onderdeel nu juist zo interessant was. Daarnaast zullen ook de kandidaten met een andere instelling de eilandraad betreden, ze weten immers dat ze nog een kans hebben indien ze de meeste stemmen ontvangen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline roy89

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2010, 22:21:14 »
hey

we vroegen ons af of iemand de zwarte bikini van Saar kent ( alf.9, 28 okt ) zo ja. waar je hem kunt kopen en bij welke bikini lijn deze hoort?

gr. roy & viva

« Laatst bewerkt op: 28-10-2010, 22:24:35 door roy89 »

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #25 Gepost op: 28-10-2010, 23:03:29 »
hey

we vroegen ons af of iemand de zwarte bikini van Saar kent ( alf.9, 28 okt ) zo ja. waar je hem kunt kopen en bij welke bikini lijn deze hoort?

gr. roy & viva


Ja op Koninginnedag In Utrecht bij het 4e kraampje rechts van de Dom, nou goed?


Vond het wel een leuke maar matige aflevering, geen felle discussies of niks.
Wel leuke wending dat de kandidaten elkaar vragen moesten stellen in plaats van Evi..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #26 Gepost op: 28-10-2010, 23:06:31 »
Ja op Koninginnedag In Utrecht bij het 4e kraampje rechts van de Dom, nou goed?


Vond het wel een leuke maar matige aflevering, geen felle discussies of niks.
Wel leuke wending dat de kandidaten elkaar vragen moesten stellen in plaats van Evi..

XD, exclusive bikini, is er maar één van....

Ja, was erg leuk.
Vooral omdat de kandidaten zo eerlijk waren.
Niemand was echt aan het liegen of dingen achter aan het houden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #27 Gepost op: 28-10-2010, 23:11:31 »
Ik vraag me af of het de stemming beinvloed heeft. Dus dat mensen eerst nog van plan waren bijvoorbeeld op Saar te stemmen, maar hij bij nader inzien toch te sympathiek vonden ofzo.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2010, 23:39:16 »
Wat een saaie aflevering, afgezien van een Sugar die zichzelf uit de Expeditie niest is er weinig noemenswaardigs voorgevallen. Ik vind het wel jammer dat er in navolging op vorig jaar weer zo’n onbenullig stemsysteem wordt gebruikt dat ook nog eens gekoppeld wordt aan een duel. De spanning voor en tijdens de eilandraad en het belang van de stemming in het algemeen wordt hiermee ontzettend ingeperkt.

Absoluut heel saai, ik heb het helemaal met je eens.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2010, 08:20:55 »
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Zo is deze expeditie helaas wel samen te vatten. Eigenlijk wel een dieptepunt in de ER-historie.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2010, 08:30:18 »
Ja, dit toch wel de meest saaie reeks van de afgelopen jaren. Iedereen is blij met elkaar en vind elkaar leuk. Niet echt een garantie voor boeiende tv. Maar ja, een paar mensen die voor leven in de brouwerij hadden kunnen zorgen (ik noem een Lange Frans,Maxim of Sergio) waren al in een vroeg stadium uit de expeditie. Jammer.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2010, 08:56:57 »
Het begon al saai in aflevering 1 en deze lijn zet zich alleen maar door in negatieve zin met aflevering 9 als huidige hoogtepunt. Als dit "refreshed" is dan zou ik het snel weer terugdraaien naar het oude... 19 dagen expeditie en nog geen reet gezien!
« Laatst bewerkt op: 29-10-2010, 08:59:07 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2010, 11:56:59 »
Dat was inderdaad een van de saaiste afleveringen ooit van Expeditie Robinson. Jammer. De eilandraad was wel eindelijk wat interessanter, al had ik het leuker gevonden als alle 8 overgebleven kandidaten een vraag mochten stellen. Wel weer goed, dat er 2 personen een extra proef moeten gaan doen; dat idee vond ik vorig jaar ook al leuk! Zo krijgen complotten net een tikje minder kans! Gelukkig hebben ze niet die domme blokjesproef van vorig jaar in de herhaling gegooid; dit is veel meer een Robinsonproef. Jammer dat Sugar door een evenwichtsprobleem dankzij zijn niezen eruit ligt. Het was daarentegen wel een hele mooie val in het water! Hopelijk wordt volgende week een stuk spectaculairder!
Ich bin ein Bärliner!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2010, 13:27:38 »
Ik moet wel zeggen dat ik verbaasd was dat Martine en Sugar het duel moesten aangaan. Positief verrast door de Belgen hier.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2010, 13:47:05 »
Opzich wel beetje lullig voor Sugar.. omdat Martine haar voet nog niet had opgetild op het teken van Eddy.. En Sugar deed dat wel waardoor hij als eerste viel. ALs martine haar voet ook had opgetild was zij eerder gevallen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #35 Gepost op: 29-10-2010, 14:02:41 »
Ik ben dus niet de enige met die gedachte... Martine stond nog duidelijk te "chillen" op twee voeten terwijl Eddy al lang het teken gegeven had om op 1 voet te gaan staan. Sterker nog, volgens mij stond ze nog steeds op twee voeten toen Sugar in het water lag en niet "weer" wat gezien de strikte uitleg van de spelregels wel gemoeten had.



Enfin, nog geen 1 proef is volgens de regels gegaan dus boeiend ;)!
« Laatst bewerkt op: 29-10-2010, 14:05:48 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #36 Gepost op: 29-10-2010, 14:11:43 »
Martine zei ook: ik krijg die voet er niet overheen....
Ze was er anders afgevallen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #37 Gepost op: 29-10-2010, 14:32:06 »
Enfin, nog geen 1 proef is volgens de regels gegaan dus boeiend ;)!

Agjah idd. Maar toen (paar afleveringen terug) dat duel met de blinddoeken en de sjaaltjes met belletjes..Toen had de crew gewoon in moeten grijpen. Want dat was overduidelijk..  ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #38 Gepost op: 29-10-2010, 15:43:59 »
De laatste 2 jaar zijn überhaupt de regels lang niet altijd even duidelijk (althans niet voor ons kijkers...) En soms wordt er iets uitgelegd, en dan gebeurd er iets wat niet volgens de uitleg is (zoals bij eerder genoemde spellen, maar ook de kaars van vorig jaar) en dan wordt er niet ingegerepen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #39 Gepost op: 29-10-2010, 15:49:16 »
ik vindt het gewoon zielig voor sugar.

ik vindt valsspelen mag, maar niet als het erop of eronder is. en martine mag er al 3 weken uit van mij (na iwein was zei mijn 2e keuze)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.