Auteur Topic: Aflevering 9, 28 oktober 20:30  (gelezen 19906 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #40 Gepost op: 29-10-2010, 16:23:31 »
ik vindt het gewoon zielig voor sugar.

ik vindt valsspelen mag, maar niet als het erop of eronder is. en martine mag er al 3 weken uit van mij (na iwein was zei mijn 2e keuze)
Ik vind sowieso dat valsspelen niet mag! Net zoals dat bij die blinddoekenproef met John! Dat had niet gemogen en had achteraf gezien met iets worden gecompenseerd!

Brr.. als ik hier weer aan terug denk, moet ik gelijk weer denken aan die laffe verschijning van een John!!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #41 Gepost op: 29-10-2010, 16:42:32 »
Ja, dit toch wel de meest saaie reeks van de afgelopen jaren. Iedereen is blij met elkaar en vind elkaar leuk. Niet echt een garantie voor boeiende tv. Maar ja, een paar mensen die voor leven in de brouwerij hadden kunnen zorgen (ik noem een Lange Frans,Maxim of Sergio) waren al in een vroeg stadium uit de expeditie. Jammer.
Dat is het exact, als deze er nog in hadden gezeten was er zeker het nodige gebeurd! Het is nu een "gezellig-thee-drinken-eiland". Verbaasde me dan ook zeer in het begin hier dat iedereen juist hen eruit wilden!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #42 Gepost op: 29-10-2010, 16:44:09 »
ik vond sugar de enigste die normaal deed tegen iedereen, en geen rare streken uithaalde om erin te blijven.

maarja je kan verkouden worden (ookal is het 30 graden)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #43 Gepost op: 29-10-2010, 16:45:01 »
Klopt Stanley zeker weten saaiste seizoen ever maar by the way over de aflevering van gisteren jammer dat Sugar verloren had van Martine zég. ::ohno::

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #44 Gepost op: 29-10-2010, 16:52:26 »
Het Belgisch complot werd echt helemaal niet voorgezet, dat viel me echt op zeg! Geen enkele stem voor Regina of Saar. Wel jammer dat Sugar eruit is, vond hem wel grappig. Het valt best wel op dat ze elkaar allemaal zo lief vinden. Gelukkig hoor je in de biechts ook nog wat negatieve woorden, anders zou het helemaal saai worden. Niet echt een leuke aflevering, kwam ook door het ontbreken van een proef. Ben benieuwd naar volgende week, dan hopelijk weer echt iets leuks om naar te kijken.

Offline fresa

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2010, 17:20:57 »
van wie is die muziek de ze de 28e draaiden rond de 26e minuut. weet iemand dat? fresa

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #46 Gepost op: 29-10-2010, 22:15:44 »
wel erg voorspelbaar gestemd iedereen stemd op de 2 zwaksten,


ja hoor hij valt en zei staat nog..

doet me idd aan jhon die wel zag met die blinddoek denken.. als die niks zag.. eet ik mijn koekje op.

nou ben ik wel blij dat die sergio en iwein eruit zijn.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Moličre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2010, 12:23:11 »
van wie is die muziek de ze de 28e draaiden rond de 26e minuut. weet iemand dat? fresa
Crosby, Stills & Nash - Taken At All
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #48 Gepost op: 30-10-2010, 19:05:11 »
Het Belgisch complot werd echt helemaal niet voorgezet, dat viel me echt op zeg! Geen enkele stem voor Regina of Saar. Wel jammer dat Sugar eruit is, vond hem wel grappig. Het valt best wel op dat ze elkaar allemaal zo lief vinden. Gelukkig hoor je in de biechts ook nog wat negatieve woorden, anders zou het helemaal saai worden. Niet echt een leuke aflevering, kwam ook door het ontbreken van een proef. Ben benieuwd naar volgende week, dan hopelijk weer echt iets leuks om naar te kijken.

Mijn gedachte is dat er zo in de beelden is geknipt dat het voor ons, als kijkers, er ernstig op lijkt dat er een complot is van de Belgen terwijl deze het misschien alleen iets suggereren wanneer de camera er bij is, want ik heb nog geen complot tot uiting zien komen wat dit betreft en ook geen pittige ondervragingen. Dus dat het in het echt wel meevalt(viel) met de gedachte Belgen vs Nederlanders op het(de) eiland(en). Evenals ze de afgelopen twee afleveringen steevast lijken te kiezen voor negatieve beelden van Sebastiaan, zodat deze voor het publiek wat minder populair overkomt. Maar door deze selectieve werkwijze van de productie van ER is er tenminste nog iets te beleven anders was het wss helemaal niet om aan te zien. Komt echt heel erg "gescript" over allemaal en dat is toch doodzonde.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2010, 19:07:04 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #49 Gepost op: 30-10-2010, 19:44:16 »
Komt echt heel erg "gescript" over allemaal en dat is toch doodzonde.
Dat idee heb ik ook heel erg. En een beetje dat gebeurt altijd, maar nu heb ik echt het idee dat we naar iets heel anders zitten te kijken dan er in het echt plaats heeft gevonden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #50 Gepost op: 30-10-2010, 21:34:18 »
Precies, en de interviews van John en Dennis na de aflevering waarin te zien was dat ze opgaven versterken die gedachten enorm.
Weet je het niet, antraciet

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #51 Gepost op: 31-10-2010, 19:40:36 »
Met hoeveel denken jullie dat ze de finale gaan spelen?
Vorig jaar met 3, net zoals de eindproef die ook met 3 werd gespeeld.
Dus vanaf 5 geen reguliere stemming meer?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9, 28 oktober 20:30
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2010, 16:40:47 »
Van die Belgen snap ik ook steeds minder. Vorige week was Szofie nog boos op Antony dat ie de proef niet moeilijker maakte voor Regina en nu krijgt Regina geen enkele stem.

Volgens mij nieste Jackson precies op het moment dat ie zij been optilde en daarom viel ie eraf. Martine stond toen idd nog met haar beide benen. Had zij op ´t zelfde moment haar voet opgetild, dan waren ze er allebei tegelijkertijd afgedonderd, dus Sugar had gewoon pech dat ie zijn voet eerder optilde en toen ook nog eens een niesbui kreeg. Dat moet toch echt wel de lulligste manier zijn om de expeditie te moeten verlaten zeg. Gesneuveld door een niesbui.  ::rofl:: Wel jammer dat Sugare eruit is. Hij was echt schattig en dat voor een bokser.  ;D

De eilandraad vond ik wel interessant vooral omdat ze ook allemaal echt eerlijk waren. Voor de rest gebeurde er idd weinig deze aflevering. Hopelijk volgende week: proef, eilandraad, beslissingsproef.

En waarom hebben ze dat stomme knikkerbord nou weer tevoorschijn gehaald?