Poll

Wie word de ultieme winnaar dit seizoen?

Regina
8 (19%)
Saar
10 (23.8%)
Sebastiaan
11 (26.2%)
Tatiana
13 (31%)

Totaal aantal stemmen: 42

Auteur Topic: Wie word de Winnaar van Expeditie Robinson 2010?  (gelezen 55352 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie word de Winnaar van Expeditie Robinson 2010?
« Reactie #80 Gepost op: 2-12-2010, 14:09:23 »
Het zou best zijn dat onze zuiderburen chauvinistisch zijn voor Tatiana; maar je mag er ook vanuit gaan dat de Nederlanders hun chauvinistische kant kunnen laten zien... Om het alleen over de Belgen te zeggen is dus onzin... en zoals Reaver zei: kort door de bocht...

 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie word de Winnaar van Expeditie Robinson 2010?
« Reactie #81 Gepost op: 2-12-2010, 14:33:16 »
We zullen het vanavond dan ook echt te weten komen wie de winnaar word mij maakt het opzich niet uit ook al heb ik een voorkeur voor Saar maar, stuk voor stuk hebben ze het allemaal verdiend ze hebben er echt voor gevochten om zo lang mogelijk erin te blijven om proeven te winnen geluk of geen geluk speelt geen rol en zijn op eigen kracht fysiek en mentaal erdoor heen gekomen. Succes kandidaten!  ::tandpastasmiley::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie word de Winnaar van Expeditie Robinson 2010?
« Reactie #82 Gepost op: 2-12-2010, 18:58:23 »
Geen idee wie de ultieme Robinson is, maar ik vermoed dat er niet veel mensen op Tatiana stemmen, op het forum of in de urn. Toch als ik naar het lijstje samensmelters kijk die mogen stemmen. Die lijken me op het eerste zicht niet zo Tatiana-gezind.

Voor mij is het een tie tussen Regina, Saar en Tatiana. Ze mogen alledrie winnen.

Als Sebastiaan toch weet te winnen zijn de ex-kampleden van de samensmelting volledig doorgedraaid. Ik denk dat ze het spelletje van Sebastiaan nu wel zwaar doorhebben. Ik zou het me niet kunnen voorstellen dat ze opeens vol voor Sebastiaan gaan als er schatten van mensen tussenzitten als Saar, Regina en Tatiana. Je kan toch niet anders dan op één van die drie stemmen. Als ze puur naar Robinson-achtige dingen kijken neig ik eerder te denken dat ze één van de Nederlandse vrouwen laten winnen.

Als de stemmers eerder de mentale kant van het spel benadrukken zou Tatiana weleens de buit kunnen pakken.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2010, 19:02:00 door feniks »

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Wie word de Winnaar van Expeditie Robinson 2010?
« Reactie #83 Gepost op: 2-12-2010, 21:51:52 »
Regina, puur omdat Sebastiaan en Saar niet op Tatiana stemmen, en Zsofi zal Sebastiaan daar wel weer in volgen.
Sugar heeft een betere band met Regina dan met Tatiana en dan wordt het 4-2  ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie word de Winnaar van Expeditie Robinson 2010?
« Reactie #84 Gepost op: 3-12-2010, 23:07:34 »
HA! Had ik het niet gezegd! ^_^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*