Auteur Topic: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale  (gelezen 50078 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #60 Gepost op: 3-12-2010, 21:02:48 »
Nu pas terug gezien. Gisteren alles proberen te vermijden en het is me gelukt om het terug te zien zonder dat ik de winnaar wist.
Daarom was de uitzending wel leuk. De spanning. wie gaat er uiteindelijk winnen.
De nog niet uitgezonden beelden (sergio, aap, stroopwafels) waren leuk maar ik vind het zo net niet.
Maak een geweldige laatste uitzending met een proef of een stemming tussen de laatste kandidaten. Stemming in het donker, met fakkels is mooi. en doe dan nog een reünie uitzending. Ik had graag ook Iwein nog aan het woord gehoord. En lange frans die gelijk na de 1e aflevering nog iets twitterde in de trant van het zijn toch allemaal eikels. Daar had ik hem graag nog over gehoord.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #61 Gepost op: 4-12-2010, 16:25:45 »
Het is het 1e jaar dat ik het keek. Leuk programma maar een belachelijke ontknoping. Schijnt al jaren zo te gaan maar geef mij maar de ontknoping van Wie is de Mol,71 Graden Noord of Bobo's in the Bush.
When life knocks you down, fight back!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #62 Gepost op: 5-12-2010, 02:58:19 »
Net gezien. Saai en een kleurloze winnares. Het seizoen begon goed maar na de samensmelting was het echt huilen met de pet op.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #63 Gepost op: 5-12-2010, 21:17:42 »
Tja, ik ben dus heel blij dat Regina heeft gewonnen. Had Tatiana gewonnen, had je pas een irritante en kleurloze winnares gehad. Maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak..
Ich bin ein Bärliner!

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #64 Gepost op: 6-12-2010, 13:42:36 »
Vond het best leuk om een keer ER te zien met BN'ers. Maar of het vanaf nu elk seizoen  moet denk ik niet. BN'ers durven zich toch wat minder te laten gaan, en de extraverte mensen werden vrij vlot eruit gebonjourt.

Regina- Sympathieke deelneemster. Verdiende ver te komen maar zie in haar toch niet echt een duidelijke Robinson winnaar.

Tatiana- Sterk in proeven, verder kleurloos. De belgische vrouwen waren het minst interessant voor ons als kijker.

Sebastiaan- Werd in een zetel naar de finale gedragen en daarom hebben we niet het maximale van hen gezien. Had Sebastiaan wel willen zien in een groep waar hij ook moest vechten tegen zijn plek.

Saar- Echt een bijtertje. aan het begin erg leuk, daarna zeurderig dat ze stemmen tegen kreeg of mensen tegen haar speelden in proeven.

Zsofi- Saai, volgens mij alleen gecast omdat Olivier haar man is. Voegde echt niks toe.

Anthony- Heerlijk labiel met dat gepraat tegen zichzelf in de stoel en een meeloper pur sang. Was te verwachten dat hij de finale niet zou redden.

Martine- Vrij kleurloos, enige leuke momentje was het "per ongeluk" wegstemmen van Nienke. Had ver kunnen komen als alles via stemming ging want was geliefd maar ook slim en doortrapt.

Sugar- Erg veel pech met de eleminatieproef. Had ik meer van verwacht in proeven. Was meer een karikatuur dan dat je hem serieus nam. Met zijn 'wablief' en 'excuseer'.

Iwein- Leuke deelnemer. Was denk ik bij kijkers of geliefd of gehaat. Hoop volgend jaar op een soortgelijke deelnemer maar wel met iets meer skills. Had voor opschudding kunnen zorgen als hij de samensmelting had gehaald.

John- Mentaal zwaar de mand gevallen. Durfde het duel met de anderen niet aan te gaan en koos voor de makkelijke weg. Had geen enkele reden om de expeditie te verlaten, maar dacht vast met spelletjes en proeven de finale fluitend te halen.

Dennis- Was alleen leuk toen hij zelf op een eiland zat. Misselijkmakend waren zijn gedrag tijdens het vertrek en zijn gehuil omdat z'n vriendinnetjes niet voor hem kozen. Ook zijn heldenonthaal vanwege zijn voedsel ( vergeet niet dat hij de enige was die deze kans had) buitte hij erg uit.

Nienke- Had wel wat Robinsonkwaliteiten maar vond haar wel erg vervelend. Dus vond het prima dat zij eigenlijk onterecht eruit moest.

Maxim- Lichamelijk erg zwak, provocerende karakter van hem kan heel leuk zijn maar ook heel vervelend. Denkt dat hij de wereld heeft uitgevonden volgens mij. Had ongetwijfeld voor opschuding gezorgd.

Sergio- Gekste man van Belgie vermoed ik. Was een tactisch onbenul en had met iets meer tact verder kunnen komen. Zorgde wel voor leven in de brouwerij. Vishaakjes verstoppen was wel geniaal.

Kim- Erg sterk, had het ver kunnen schoppen als ze zich koest had kunnen houden. Stemgeluid blijft irritant, niet eerlijk om haar daarop af te rekenen maar wel storend dus.

Frans- Erg weinig tactiek voor iemand die slim en welbespraakt wil overkomen in de media. Heeft qua muziek en interviews al een tijdje afstand gedaan van zijn oude imago van platte liedjes en teksten. Dus had achter hem wel een intelligent strijdplan verwacht.

Stephanie- Zucht...... Wat slecht gecast :(

Offline nekke

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #65 Gepost op: 6-12-2010, 23:31:10 »
hoihoi

Ik heb me even geregistreerd omdat ik toch even iets kwijt wou.

ikzelf ben belg en wil eerst en vooral regina feliciteren met de overwining.

Ik ben het ermee eens dat de belgen het op een vlak niet erg netjes hebben gespeeld.

Maar ik denk dat tatiana ergens deze expeditie alleen heefd gespeeld ze heefd nooit een groepje gevormd of noem maar op.
Dan vind ik deze finale pers teleurstelend.

Toen je wist dat de andere mochten stemmen opwie zou winnen wisten wij allemaal op voorhand wie zou zinnen want tatiana hebben de heel de ronde op liggen stemmen om ze eruit te hebben.

Dus vind ik ergens dat de finale op een andere en eerlijkere manier had mogen gebeuren.

Begrijp me niet verkeerd want ik vind regina een goeie winnaar maar ja gwn het had anders gekunt dit was voor tatiana niet al te fair

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #66 Gepost op: 6-12-2010, 23:57:49 »
Juist de finale gezien...

Weet niet goed wat ik er van moet denken :-\\ 

Tijdens de stemming was Tatiana opvallend stil en Regina was aan het babbelen met Saar... ik had het gevoel dat ze beiden al op voorhand wisten van wie ze een stem gingen krijgen... 

Ik moet John's mening bijtreden dat Tatiana niemand had en helemaal alleen de finale heeft bereikt...  Jammer Martine en Zsofi geen gelijke stand wilden afdwingen of Tatiana de winst gunden --> Zsofi en Martine zijn beiden in duel moeten gaan, zowel door Regina als door Tatiana.  Ik had de indruk dat men Regina het meer gunde omdat ze een paar keer 2de was geworden bij andere programma's.  Voor mij kwam Regina haar deelname een beetje over op een spin-off van andere reeksen waar ze had meegedaan. 

Ik had overigens wel graag geweten of Tatiana de stem van de pre-samensmeltings-kandidaten had gekregen... Dennis zei voor de uitzendingen dat hij er alles aan ging doen om Regina niet te laten winnen, zou hij daad bij woord gehouden hebben en zijn stem aan Tatiana gegeven hebben? 

Als domper van de uitzending de mededeling dat we zouden moeten uitkijken naar nog een editie met 'bekende' kandidaten die waarschijnlijk van andere realityprogramma's moeten bijeengeschraapt worden...

« Laatst bewerkt op: 7-12-2010, 07:41:20 door reaver »

Offline nekke

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #67 Gepost op: 7-12-2010, 00:04:00 »
moet ik nog even zeggen dat ik mss overdrijf wat de belgen deden.

Zij speelde gwn het spel maar op een minder tacktvolle manier.
Sergio bevoorbeeld maar moet je ook weten dat die daar niet zat om te winnen maar gwn voor de fun en entertaiment.

Voor mij was de juiste finale saar en tatiana.

Tatiana omdat zij heefd bewezen dat het ook zonder vriendjespolitiek kan en saar omdat het een dame is die ervoor gaat in het begin had ook niemand verwacht dat zij zover zou gaan maar ze heefd er enorm voor gevochten.


In het geheel is deze expiditie een tegenvaller en mogen van mij ook de gewoone mens erin verder gaan inplaats van bekende.

Offline nekke

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #68 Gepost op: 7-12-2010, 00:07:15 »
Verder zeg en denk ik dit ook wat reaver daar zegd.

Zei wisten beide hoever dat het was mits ze tatiana al langer weg wouden.

Maar regina zat op die stoel en hoe je het ook draaid of keerd ze verdiende het daar te zitten want ze won de proef.

nogmaals deze expeditie is teleurstelend en mijn vermoede is dat er velen afhaken om volgend seizoen te zien.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #69 Gepost op: 7-12-2010, 11:55:35 »
Voor degenen die denken dat Tatiana het helemaal alleen heeft gedaan.... zonder Iwein had ze de samensmelting nooit gehaald.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline nekke

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #70 Gepost op: 7-12-2010, 12:51:14 »
ok iwein.

Dat is 1 en hoeveel loopte er op dat eiland rond ???

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #71 Gepost op: 7-12-2010, 19:08:25 »
hmmm, heb ik nooit gedacht, iedereen kon weten dat suger op regina zou gaan stemmen, waren dikke maatjes
en eigenlijk verbaast het me dat anthony ook niet op regina heeft gestemd, ze hebben super vaak bij elkaar op een eiland gezeten en telkens toonde regina dat ze een terechte winnaar was
eigenlijk had ik verwacht dat iedereen op regina zou gaan stemmen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #72 Gepost op: 7-12-2010, 20:21:19 »
ok iwein.

Dat is 1 en hoeveel loopte er op dat eiland rond ???

loopte? ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #73 Gepost op: 7-12-2010, 22:20:49 »
loopte? ::rofl::
mooiere spelfouten bestaan er niet :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #74 Gepost op: 7-12-2010, 22:22:51 »
ok iwein.

Dat is 1 en hoeveel loopte er op dat eiland rond ???

Meer was er niet nodig, maar zonder die ene had ze de samensmelting bij lange na niet gered.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline nekke

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #75 Gepost op: 7-12-2010, 23:13:58 »
ik wil eerst en vooral die 2 mensen aanhalen die het plezierig vinden om mensen uit te lachen die wat probs hebben met spelingsfouten.
Het doet me plezier dat deze mensen dan toch foutloos kunnen leven  ::ok::


wat hoosh zegd klopt ergens idd.
Maar of je nu belg bend of nederlander wisten we allen toen het moment kwam dat er moest gestemd worden op de winnaar dat regina zou winnen.
Ik vind dan ook niet dat regina de verkeerde winnaar is zij heefd de proeven ondergaan en het gehaald dus is zij de winnaar daar is geen discusie over mogelijk.


Ik wil onze 2 mensen die zeer goed zijn in spelling vragen men tekst te verbeteren als er fouten zouden instaan.

Alvast bedankt

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #76 Gepost op: 8-12-2010, 11:49:55 »
Heeft Sugar op Tatiana gestemd? ;o
oh, wat raar. Ik dacht dat Martine op Tatiana had gestemd.

Sugar en Tatiana hebben twee dagen samengezeten, geloof ik. Een dag op de boot en een dag met de samensmelting. Dan zal Sugar niet zo snel op hem stemmen. :)
Nog even niks.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #77 Gepost op: 8-12-2010, 21:21:32 »
ik wil eerst en vooral die 2 mensen aanhalen die het plezierig vinden om mensen uit te lachen die wat probs hebben met spelingsfouten.
Het doet me plezier dat deze mensen dan toch foutloos kunnen leven  ::ok::


wat hoosh zegd klopt ergens idd.
Maar of je nu belg bend of nederlander wisten we allen toen het moment kwam dat er moest gestemd worden op de winnaar dat regina zou winnen.
Ik vind dan ook niet dat regina de verkeerde winnaar is zij heefd de proeven ondergaan en het gehaald dus is zij de winnaar daar is geen discusie over mogelijk.


Ik wil onze 2 mensen die zeer goed zijn in spelling vragen men tekst te verbeteren als er fouten zouden instaan.

Alvast bedankt
ik leef ook niet foutloos hoor!
Was niet negatief bedoelt ;)

PS: bend= bent , discusie= discussie
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline nekke

  • Forumlid
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #78 Gepost op: 8-12-2010, 23:58:58 »
is ok hoor ;)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 14, 2 december 20.30 uur: de grote finale
« Reactie #79 Gepost op: 11-12-2010, 21:32:06 »
ik leef ook niet foutloos hoor!
Was niet negatief bedoelt ;)

PS: bend= bent , discusie= discussie
er staan er meer tussen :P
robinson is weer geweldig dit jaar