Auteur Topic: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS  (gelezen 45674 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #40 Gepost op: 3-12-2010, 10:00:57 »
Toch een paar maar ik betwijfel of deze mee zouden doen.

Als er nog een bekende koppen editie komt mogen ze er ineens een NL-VIPS only van maken.

gezien de kijkcijfers in Vlaanderen vraag ik me idd af of België nog mee doet volgend jaar...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #41 Gepost op: 3-12-2010, 10:06:29 »
Van invloed op staat in mijn universum niet gelijk aan 'uitsluitend door'. Ik denk dat de BN’ers en BV’ers eenvoudigweg veel meer nieuwsgierige kijkers lokken dan doorsnee deelnemers. Daarna is het natuurlijk wel de kunst om de kijkers vast te houden met boeiende televisie. Hetgeen ze dit seizoen voor de samensmelting gelukt is, nadien daalden de kijkcijfers een beetje omdat alle spraakmakende figuren weg waren.
Akkoord, je zegt inderdaad niet dat het uitsluitend door nieuwsgierigheid komt. En BN-ers en BB-ers zullen allicht zorgen voor hogere kijkcijfers dan doorsnee deelnemers. Maar als je kwalitatief slechte tv maakt, ben je deze kijkers snel kwijt.

Het dalen van de kijkcijfers heeft m.i. slechts in beperkte mate te maken met het wegvallen van spraakmakende figuren. Ik denk dat ook de zenderprogrammering rondom ER belangrijk is geweest. En dan doel ik op Oh, oh Cherso, de onverwachte kijkcijferhit van RTL deze nazomer. In combinatie met dit programma zorgde ER voor een stevig blok op de donderdagavond. Na het wegvallen van Oh, oh, daalde de kijkcijfers. Maar een gemiddeld aantal van boven de 1,1 miljoen kijkers voor de resterende afleveringen is nog steeds hoog.

Wat ik maar wil zeggen, is dat er tal van factoren van invloed zijn op het succes van ER dit seizoen. Als je de juiste combinatie kan vinden van factoren, kan je veel kijkers naar ER lokken, want het is en blijft een leuk programma om te kijken. Ondanks het wat saaie karakter van deze editie heb ik het toch weer met plezier gevolgd.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #42 Gepost op: 3-12-2010, 15:45:23 »
gezien de kijkcijfers in Vlaanderen vraag ik me idd af of België nog mee doet volgend jaar...

Hebben ze ook met Peking Express gedaan toch enkel met NL vips?   Waren daarbij de kijkcijfers hoger of lager dan de die met de gemengde niet bekenden?


In België was de eerste 71° Noord enkel met onbekende Belgen en het programma haalde dubbel tot driedubbel zoveel kijkers dan nu met de gemengde bekende koppen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #43 Gepost op: 3-12-2010, 15:46:56 »
Hebben ze ook met Peking Express gedaan toch enkel met NL vips?   Waren daarbij de kijkcijfers hoger of lager dan de die met de gemengde niet bekenden?


In België was de eerste 71° Noord enkel met onbekende Belgen en het programma haalde dubbel tot driedubbel zoveel kijkers dan nu met de gemengde bekende koppen...
Volgens mij lager... Maar ER met gemengde bekende koppen heeft hier beter gedraaid dan ER zonder bekende koppen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #44 Gepost op: 3-12-2010, 17:45:31 »
Vind het eigenlijk niet zo erg dat het weer met vips is volgend jaar. Heb me er niet aan gestoord dit jaar, vond het wel leuk eigenlijk dat je af en toe iemand herkende. Onbekende vind ik ook leuk hoor, maar hoop wel dat er volgend jaar wat meer pittige BN ers bij komen.
Wat meer commotie zou leuk zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #45 Gepost op: 3-12-2010, 19:39:37 »
Eerlijk gezegd zaten er dit jaar toch ook een hoop bij die ik niet kende. En van de Vlamingen kende ik er geen één, dus zoveel verschil met voorgaande edities was er niet. :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #46 Gepost op: 7-12-2010, 06:34:15 »
Eerlijk gezegd zaten er dit jaar toch ook een hoop bij die ik niet kende. En van de Vlamingen kende ik er geen één, dus zoveel verschil met voorgaande edities was er niet. :P

Het verschil is dat er aan deze personen, bijna in knieval, gevraagd werden of ze a.u.b. wilden meedoen terwijl de 'echte' onbekende aspirant-kandidaten met honderden in de rij staan om deel te kunnen nemen, maar door dit VIP-concept buiten spel worden gezet.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2010, 07:26:01 door reaver »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2011, 15:03:10 »
Het is trouwens 100% zeker dat er weer een nieuw seizoen met BN-ners komt. Van de week stond in de Spits namelijk een interview met Remko van Westerloo van RTL5, waarin hij schreef dat er al verschillende BN-ners zijn benaderd... (ze schijnen zich zelfs zelf al aan te melden...)
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2011, 15:37:31 »
Het is trouwens 100% zeker dat er weer een nieuw seizoen met BN-ners komt. Van de week stond in de Spits namelijk een interview met Remko van Westerloo van RTL5, waarin hij schreef dat er al verschillende BN-ners zijn benaderd... (ze schijnen zich zelfs zelf al aan te melden...)
Ben benieuwd hoe snel de namen lekken :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2011, 11:12:47 »
Jeroen van der Boom wil meedoen aan Expeditie Robinson

Jeroen van der Boom staat te springen om mee te doen aan een programma als Expeditie Robinson. Dat zegt Van der Boom in TROS Kompas.

Dit jaar neemt RTL 5 een tweede seizoen op van de VIP-editie van Expeditie Robinson. "Mij kun je porren voor allerlei dingen. Als ze me morgen bijvoorbeeld zouden bellen voor een programma als Expeditie Robinson, zou ik dat meteen doen. Er zit een kant in mij die steeds op zoek gaat naar nieuwe uitdagingen", vertelt Van der Boom in TROS Kompas.

Of Van der Boom ook meewerkt aan het tweede seizoen van The Voice of Holland in het najaar, weet hij nog niet. "Het blijft natuurlijk druk: er wordt gewerkt aan mijn nieuwe album en de drie Toppers-concerten komen eraan. Waarschijnlijk komt er een tweede seizoen van The Voice of Holland, maar of ik dan ook weer van de partij ben als coach kan ik nu nog niet zeggen."

De zanger heeft er moeite mee dat hij dit jaar 39 wordt. "Dat is een kleine ramp. Dat meen ik echt. De tijd gaat heel snel en daar heb ik moeite mee."

© Mediacourant.nl / Foto: Roland J Reinders

volgens mij kunnen we jeroen van der boom en jan kooijman op ons lijstje zetten voor de volgende editie :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2011, 14:16:37 »
Hij is niet mijn favoriete zanger, maar hij zou zomaar een leuk kandidaat kunnen zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2011, 16:30:46 »
Hij is niet mijn favoriete zanger, maar hij zou zomaar een leuk kandidaat kunnen zijn!
ik ben ook geen fan van zijn muziek maar bij the voice vindt ik hem wel grappig opzich :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2011, 16:33:32 »
Dat zou ik dan weer niet weten, want daar kijk ik (ook) niet naar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #53 Gepost op: 18-01-2011, 17:27:26 »
Ik zou het jammer vinden bij de namen die aangeven dat ze willen meedoen ook werkelijk te zien zullen zijn op ER.  Beetje een uitzondering op de regel tegenover onbekende die niet bekend mogen worden tot de productie ze vrijgeeft op de desbetreffende websites.

Als men op voorhand namen bekend gaat maken ligt het ook beetje voor de hand dat er afspraken op voorhand gemaakt zullen worden of het stemgedrag daardoor alleszins beïnvloed wordt zoals we vorige editie hebben kunnen zien. 

Ik opteer ergens indien het met bekende koppen is dat ze elkaar enkel van naam kennen en niet een soort van band hebben door een of ander realityspelletje, quiz, zang/dans/huppelprogramma,... 
« Laatst bewerkt op: 19-01-2011, 04:03:00 door reaver »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #54 Gepost op: 18-01-2011, 17:29:39 »
Ik zou het jammer vinden bij de namen die aangeven dat ze willen meedoen ook werkelijk te zien zullen zijn op ER.  Beetje een uitzondering op de regel tegenover onbekende die niet bekend mogen worden tot de productie ze vrijgeeft op de desbetreffende websites.

Als men op voorhand namen bekend gaat maken ligt het ook beetje voor de hand dat er afspraken op voorhand gemaakt zullen worden of het stemgedrag daardoor alleszins beïnvloed wordt zoals we vorige editie hebben kunnen zien. 

Ik opteer ergens indien het met bekende koppen zijn dat ze elkaar enkel van naam kennen en niet een soort van band hebben door een of ander realityspelletje, quiz, zang/dans/huppelprogramma,... 
dat gaat heel erg moeilijk worden omdat het wereldje best klein is....
ze kennen elkaar allemaal wel...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #55 Gepost op: 18-01-2011, 18:10:30 »
dat gaat heel erg moeilijk worden omdat het wereldje best klein is....
ze kennen elkaar allemaal wel...

Het gaat em gedeeltelijk voor mij en misschien ook wel sommige anderen om de geloofwaardigheid wat sommige mensen lopen te verkondigen in dit spel en dit gaat dan beetje de mist in als mensen verkondigen van; 'ik wil doorgaan met de sterkste kandidaten' terwijl het gewoon vriendjespolitiek is.

En dat het nu nog meer in de hand gewerkt kan worden indien ze op voorhand namen lopen te verkondigen die later daadwerkelijk deelnemen.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2011, 18:12:38 door reaver »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #56 Gepost op: 18-01-2011, 18:32:46 »
Het gaat em gedeeltelijk voor mij en misschien ook wel sommige anderen om de geloofwaardigheid wat sommige mensen lopen te verkondigen in dit spel en dit gaat dan beetje de mist in als mensen verkondigen van; 'ik wil doorgaan met de sterkste kandidaten' terwijl het gewoon vriendjespolitiek is.

En dat het nu nog meer in de hand gewerkt kan worden indien ze op voorhand namen lopen te verkondigen die later daadwerkelijk deelnemen.  ::jaja::
okee jah daar ben ik het wel mee eens ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #57 Gepost op: 9-02-2011, 00:23:32 »
Citaat uit een interview met Evi.


"Binnenkort vertrek ik met de kinderen voor een maand naar Thailand of de Filipijnen voor de nieuwe Expeditie Robinson"


Een maand... dus het is weer een verkorte editie  :(

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #58 Gepost op: 9-02-2011, 08:02:04 »
Jammer... Nu is op zich een maand wel lang, (is het in ieder geval niet wat langer dan dit jaar?) Maar die extra dagen maakten het wel spannender en nog uitdagender!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Volgend jaar waarschijnlijk weer VIPS
« Reactie #59 Gepost op: 9-02-2011, 13:51:29 »
tsja jammer van de verkorting.... maar ik ben al lang blij dat het terug komt ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human