Auteur Topic: Mooie momenten  (gelezen 5449 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mooie momenten
« Gepost op: 24-09-2011, 06:24:48 »
Ik vond het mooi toen Deborah en Kobe op die heuvel stonden, en Deborah wat emotioneel werd, en dat Kobe zei: "Ge moet geen tranen hebben"

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2011, 10:22:39 »
Dat vond ik persoonlijk echt een heel saai moment. Lang lulverhaal van Deborah ineens omdat ze een mooi uitzicht zag... Ik dacht echt man ga eten zoeken ofzo. ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooie momenten
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2011, 10:51:40 »
Ik zat te twijfelen of ik hem voor de grappige momenten zou aanmelden, omdat Deborah eerst zei dat ze zo stil  werd van dit uitzicht om vervolgens niet meer op te houden met praten  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Mooie momenten
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2011, 11:33:36 »
Dat Deborah verhaal op die berg vond ik ook erg mooi. Was heel herkenbaar wat ze zei voor mij.
Moest wel even slikken. Meer respect gekregen voor haar dankzij dat moment ::ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2011, 23:37:04 »
Dat was voor mij niet echt een mooi moment.
Ik vond haar van te voren iritant, en erna nog steeds.
Wel fijn voor haar dat ze een moment van zelfontplooiing heeft gehad.
Ik denk ook dat ik bij andere dit moment wel mooi had gevonden,
maar omdat zij het was het ik meer zoiets van 'hou maar je mond..'
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2011, 02:15:11 »
Niet echt een momentje, maar vond het samenzijn van Tanja en Sylvia wel mooi.. ::hug::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooie momenten
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2011, 08:18:24 »
De begroeting van Tanja, ik vond Sylvia echt heel sympathiek overkomen op dat moment (vorige afleveringen ergerde ik me meer aan Sylvia dan dat ik haar leuk vond, nu vond ik haar echt geweldig, totdat ze besloot op te geven)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2011, 10:46:17 »
De begroeting van Tanja, ik vond Sylvia echt heel sympathiek overkomen op dat moment (vorige afleveringen ergerde ik me meer aan Sylvia dan dat ik haar leuk vond, nu vond ik haar echt geweldig, totdat ze besloot op te geven)

Helemaal mee eens. Ik dacht echt van: "heeeeeee, een heel andere (super) kant van Sylvia, een oppepper en we gaan ervoor"... en toen gaf ze op :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooie momenten
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2011, 05:36:53 »
Idd, eindelijk iets leuks van die irritante chick, geeft ze al weer op

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Mooie momenten
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2011, 13:38:36 »
Niet echt een momentje, maar vond het samenzijn van Tanja en Sylvia wel mooi.. ::hug::

Inderdaad een mooi moment toen Sylvia de grot binnenkwam. Tanja was zo blij dat zij een ander levend wezen zag. En dan die bezorgde opmerking van Sylvia: ach lieffie, heb je wel wat gegeten?

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2011, 00:37:46 »
De drie meiden in de grot, Deborah en Tanja bij het vuur maken, en Tanja met haar aankomst bij de eilandraad..  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Mooie momenten
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2011, 12:53:51 »
De drie meiden in de grot, Deborah en Tanja bij het vuur maken, en Tanja met haar aankomst bij de eilandraad..  ::bravo::
De aankomst van Tanja op de eilandraad was inderdaad mooi om te zien, maar Deborah en Tanja bij het vuur maken vond ik drie maal niks... Wat had dat nog van doen met Robinson. Had in ieder geval Tanja nog zelf het vuur laten maken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2011, 14:59:04 »
Gewoon Tanja in alles. Van haar tocht naar de eilandraad tot haar complete sociale zelf toen ze weer in een groep zat.  ::ok::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooie momenten
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2011, 01:28:50 »
Toen Patrick van Sascha had verloren op de evenwichtsbalk vond ik wel dat hij heel sportief en kameraadschappelijk reageerde.. :)
« Laatst bewerkt op: 27-11-2011, 15:54:02 door tarzanneke »