Poll

Ben je een Patrick of een Sacha?

Patrick
13 (41.9%)
Sascha
18 (58.1%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: Ben je een Patrick of een Sascha?  (gelezen 10142 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #20 Gepost op: 25-09-2011, 20:21:35 »
okay, ik heb helaas pas sinds 2007 ER ontdekt, vandaar dat ik 'm niet ken.
Seizoenen 6, 7 en 8 (2005, Strijd Der Titanen en 2006) zijn te bezien op YouTube, dus allen daarheen zou ik zeggen ^__^


Spijtig dat je het niet eerder ontdekt had... ach, je kan tenminste mijn favorieten in hun tweede (zij het mindere) incarnaties zien in Stijd Der Titanen en ER2006 ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #21 Gepost op: 25-09-2011, 20:23:38 »
Seizoenen 6, 7 en 8 (2005, Strijd Der Titanen en 2006) zijn te bezien op YouTube
dank voor de tip (daar gaan m'n vrije avonden ::jaja::)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #22 Gepost op: 25-09-2011, 20:28:30 »
Ik zal het denk ik het liefst doen als Patrick als ik zit te kijken..
Maar in het spel zou ik toch echt voor de Sacha manier gaan.
Ik wil gewoon winnen. Klaar. Dat is het.
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2011, 20:33:40 »
ER2006 (seizoen 8) wordt we nu pas geüploaded, en totnogtoe staan het t.e.m. halverwege aflevering 4 op. ER2005 is een machtig seizoen en heeft een absoluut GEWELDIGE Cast. De beste buiten Strijd Der Titanen gerekend.

Emma <3333
Meredith <3333
Douwe <33333
Nicole <333
Elbert <3333
Maxime <33333
Fleur <3333
Esther <3333
Elsje <3333
Carl <3333 (yep, pleading guilty here ;D)

Strijd Der Titanen staat er ook volledig op. Ik persoonlijk was niet echt onder de indruk (mijn minst favoriete Robinson allertijden zit erin en geraakte ver in het spel ), maar de cast is ook hier geweldig. Vooral Lydia is echt geweldig, Haar "Redemption Arc" is een van de allerbeste verhaallijnen die ik ooit gezien heb op ER. Een heel emotionele en intensieve verhaallijn, je ziet haar echt veranderen van een verwend nest (en twijfelachtige casting choice) tot een "Ware Robinson". Prachtig  ::love::
« Laatst bewerkt op: 25-09-2011, 22:00:29 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2011, 20:54:35 »
Waarom moet dat hier?
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2011, 21:26:33 »
Waarom moet dat hier?
ja mee eens, maar het was in mijn ogen een wat erg uitgebreid antwoord na een vraag van Schulz. Dus nu weer terug naar wat jij bent een Patrick of een Sascha.  Ik zou gaan voor de winst.
Meteen die sterke eruit.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #26 Gepost op: 25-09-2011, 22:22:49 »
Ik zou stemmen als Patrick. Degene die het sterkste overall is, is wat mij betreft de enige echte Robinson.
Stemmen als Sacha zou de echte Robinson al in een eerder stadium naar huis kunnen sturen.
Is in mijn ogen niet de meest zuivere weg (alhoewel ik heel goed begrijp dat er op de "Sacha"-manier gestemd wordt, om zelf te kunnen winnen).
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Ben je een Patrick of een Sacha?
« Reactie #27 Gepost op: 25-09-2011, 22:26:39 »
ja mee eens, maar het was in mijn ogen een wat erg uitgebreid antwoord na een vraag van Schulz. Dus nu weer terug naar wat jij bent een Patrick of een Sascha.  Ik zou gaan voor de winst.
Meteen die sterke eruit.


Aah, ik heb de neiging om je gelijk te geven, Lukie, maar het Patrick/Sascha debat gaat niet om sterk tegen slim an sich. Het Gaat om strategisch tegen fysiek. Dat is niet hetzelfde. In sommige gevallen is het juist SLIM om iemand in het spel te houden die sterk is. Als je bevoorbeeld van plan bent om alle fysieke bedrijgingen weg te stemmen, wat gebeurt er dan met de immuniteit? De kans is groot dat de laatste der sterken verscheidene keren na elkaar immuniteit winnen doordat je al hun competitie wegstemt. Wat dan gedaan?

In die context is het bijvoorbeeld slim on iemand die goed in is proeven aan je kant te hebben, wetende dat deze persoon zich NIET tegen je zal keren en bovendien zijn/haar best zal doen om zo vaak mogelijk immuniteit te winnen zodat de uiteindelijke doelwitten dat niet doen.

En in een vroeg stadium is het nooit echt slim om er meteen een "sterke" kandidaat uit te spelen, tenzij deze persoon een echte domper is op de groepsvreugde. (Mick, Igor, Björn).

Ik denk dat men gewoon te vaak panikeert over athletisch vermogen, en men te vaak veronderstelt dat een sterk iemand niet alleen veel proeven zal winnen (wat niet tragisch is als deze persoon aan je kant staat). Ik kan me niet voorstellen dat Igor of Björn, als ze ooit de finale haalde, ooit een jury hadden kunnen overtuigen om hen te doen winnen.

Het gaat simpelweg om te zien wat het beste voor je is en om ACTIEF bezig te zijn je positie te verstevigen/beschermen. Dat is was Sascha probeert te doen, en om eerlijk te zijn, begrijp ik niet waarom niet iedereen dit doet. Het is toch vanzelfsprekend, of niet soms?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ben je een Patrick of een Sascha?
« Reactie #28 Gepost op: 25-09-2011, 23:11:12 »
Ik zou zeker stemmen als een Sasha, tactisch stemmen zou mij ver moeten brengen.
Want van een gespierd lichaam of goede conditie moet ik het zeker niet hebben.
Al zou ik met tactisch stemmen wachten tot er een aantal proeven zijn geweest,
want in het begin heb je de sterke deelnemers vaak nodig om proeven te winnen.
Daarna zou ik hen uit stemmen zonder schuldgevoel, want je speelt het spel toch om te winnen?

Leuk idee voor een poll trouwens!
There's no show like a reality show ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ben je een Patrick of een Sascha?
« Reactie #29 Gepost op: 26-09-2011, 08:20:27 »
dank je ;D

leuk om te zien dat waar eerst de Patricks sterk overheersten, er nu toch meer Saschas op dit forum blijken te zijn ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Ben je een Patrick of een Sascha?
« Reactie #30 Gepost op: 29-09-2011, 22:23:02 »
Ik noemde Max als voorbeeld Shifty, ik had ook Vinnie kunnen zeggen of Lenny. Ik bedoelde de kandidaten die erg goed zijn in proeven ( op die ene die Maxime verloor na natuurlijk )en idd Maxime is er 2x op een enorm knullige manier uitgegaan en persoonlijk vond ik altijd dat hij meer verdiende. Maar ja de eerste keer was het logisch van Douwe om zijn stemmen in te zetten en heeft Carl Maxime eigenlijk genaait en de 2e keer viel hij in slaap bij de proef.
Vond Maxime totaal niet knap, dus daarom zei ik het niet haha.
Zei het omdat hij goed was in de proeven ( over het algemeen) maar misschien had ik beter Vinnie als voorbeeld kunnen nemen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Ben je een Patrick of een Sascha?
« Reactie #31 Gepost op: 30-09-2011, 15:47:57 »
Ben geen van beide, want ik ben niet zo lui!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ben je een Patrick of een Sascha?
« Reactie #32 Gepost op: 3-10-2011, 17:47:49 »
Een Sascha, maar ik kan me heel erg ergeren aan "Sascha's" in dit spel.
Nog even niks.