Auteur Topic: Aflevering 12 - Donderdag 17 november 2011 - RTL 5  (gelezen 17779 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - Donderdag 17 november 2011 - RTL 5
« Reactie #60 Gepost op: 20-11-2011, 12:25:47 »
Vanavond pas de aflevering gezien. Wat een verrassing dat Jochem toch nog unaniem is weggestemd. Heeft alles te maken met Patrick, jammer dat Tanja zijn vuil werk opknapt. Zoiets is toch niet te geloven, het heeft niet lang geduurd of Patrick irriteert zich nog maar eens mateloos aan een ander. Een vreselijke houding vind ik dat. Sociaal al evenmin. ::ohno::

Ik ben het helemaal eens met je post, maar dit stukje even geciteerd. Het viel me ook op dat Patrick zich nu weer aan Jochem irriteerde en eerdere afleveringen ook aan Nicolas. Waarom? Omdat ze gedreven zijn of ergens veel vanaf weten en daar enthousiast over vertellen?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Donderdag 17 november 2011 - RTL 5
« Reactie #61 Gepost op: 20-11-2011, 12:56:41 »
Misschien is het wel een vorm van jaloezie......

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Donderdag 17 november 2011 - RTL 5
« Reactie #62 Gepost op: 20-11-2011, 16:51:06 »
Het doet er niet eens toe wat te reden is van zijn iritatie.
Feit is wel dat hij eruit weet te werken wie hij wil.
Conclusie, hij speelt het spel slim.
Misschien smerig, maar wel slim.
There's no show like a reality show ;)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 12 - Donderdag 17 november 2011 - RTL 5
« Reactie #63 Gepost op: 20-11-2011, 23:42:21 »
Daar zal Nicolas ongetwijfeld wel anders over denken als hij op de finale-eilandraad kan kiezen zijn stem te geven aan Patrick of een van de anderen. Hopelijk hoeft het daar niet toe te komen, want dan is de keuze snel gemaakt.

Het is nog maar de vraag wat je ermee wint om het spel te spelen met zo'n houding. Zeker met de jurystemmen in gedachten. Als hij de finale haalt hoop ik sowieso dat iemand daar eens een venijnige vraag over stelt. Het zit zo met Patrick, hij wil zo graag als de sociale jongen gezien worden ... maar soms blijkt uit zijn gedrag gewoon dat hij helemaal niet zo'n erg sociale jongen is.

Tja, 't is een tactiek zoals een ander, je eigen irritaties over andere/betere kandidaten overbrengen op de groep. Maar ergens vind ik dat meer dan een tikkeltje achterbaks. Ieder zijn mening natuurlijk maar Patrick kan voor mijn part gaan solliciteren voor het plaatselijk roddelblad!