Auteur Topic: Expeditie Robinson 2012  (gelezen 171346 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #20 Gepost op: 11-12-2011, 13:36:22 »
Om eerlijk te zijn... ER2011 had weinig echte missers. Zonder al te veel twists (of beter: zonder twists tout court) of overvloedige luxe zullen ze goed zitten voor volgend jaar.

ER2011 had een paar goede twists die het spel interessanter maakten (Immuniteitsmunten, de grot) en een echt goede cast (de enige missers waren Do, Katerine en Freddy). Alleen spijtig van de Vips.

ER wordt werkelijk beter vind ik. Niet zo supergeweldig als van voor SDT, maar toch, traagjes beter sinds de zwarte wormgaten genaamed ER2007 en ER2008. Ik heb goede hoop voor het volgend seizoen, zolang de makers zich niet door hun zucht voor kijkcijfers niet laten leiden.
Ben het met je eens dat ER beter wordt, maar dat er dit jaar weldegelijk een paar missers in zaten. De munten voor de finale die ineens in positieve stemmen veranderen (leuke twist, maar niet eerlijk t.o kandidaten zonder munten) en het spel waarin Tanja won van Nico omdat ze langzamer was maar wel 59 seconden voorsprong kreeg. Verder ben ik blij dat er een nieuw seizoen gaat komen. Is van september tot december(samen met pelgrimscode) toch een mooie opmaat naar WIDM op de ''reality donderdag'' Alleen wel raar dat gevraagd wordt aan vips om zichzelf op te geven. Krijg je straks echt dat Jokertje of een een sterretje in het spel zitten. Ik vind dat je voor een realityspel gevraagd moet worden, anders kan je net zo goed onbekende kandidaten mee laten doen als je vraagt of mensen zich willen opgeven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #21 Gepost op: 11-12-2011, 13:37:20 »
De ECHTE onbekende mensen die zich ooit als kandidaat opgaven,maar uiteindelijk niet geselecteerd werden zullen dit bevestigen  ::jaja:: (tenzij je een zéér opvallend figuur bent)
Maar bekende mensen dus...Ik hoop dat bijv.Johan Boskamp volgend seizoen deelneemt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Hahaha en dan Freddy de Kerpel nog een keer mee laten doen, kunnen ze elkaar een paar 'koekies' gaan geven  ::rofl:: ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #22 Gepost op: 11-12-2011, 15:29:58 »

Want hoe "onbekend" waren de kandidaten in de seizoenen met "onbekende" mensen?
Altijd zaten er zonen,dochters,neefjes,nichtjes.....van...bij....  ::jaja:: ::jaja:: of anders mensen die al eerder hadden deelgenomen in andere reality-programma's.

De ECHTE onbekende mensen die zich ooit als kandidaat opgaven,maar uiteindelijk niet geselecteerd werden zullen dit bevestigen  ::jaja:: (tenzij je een zéér opvallend figuur bent)


Het onbekende was vooral in de diversiteit van profielen en achtergronden het grootste aspect.
Het merendeel van de kandidaten was nog nooit eerder gezien op tv op enkele uitzonderingen na zoals Prince, Marina...

Ergens is het aannemelijk dat er via 'gekende' relaties referenties worden genomen, dat doet men bij een sollicitatieprocedure toch ook?  Buiten Vinnie en Jakobien heb ik geen idee die toen hun relatie met een bekende persoon hebben 'uitgespeeld'...

Indien men terug open aanmeldingen zou doen kunnen zowel bekende koppen een kans wagen en wordt de kans en de hoop van de onbekende aspiranten die zich willen aanmelden niet ontnomen...

--> Iedereen tevreden  ;D
« Laatst bewerkt op: 11-12-2011, 15:32:07 door reaver »

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2012, 15:02:02 »
ik heb vernomen van een goede welingelichte bron dat het een seizoen met onbekende nl'ers en vlamingen gaat worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2012, 15:38:51 »
ik heb vernomen van een goede welingelichte bron dat het een seizoen met onbekende nl'ers en vlamingen gaat worden.
echt shaggie? Dat zou super zijn ;D.
Dan zouden er ook inschrijvingen moeten komen denk ik :P.

heb je misschien ene link naar die bron? of iets? ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2012, 15:53:49 »
Maar Eddy zei in de laatste uitzending nog : ' Ben jij VIP en heb jij ook zin in een avontuur, schrijf je dan in !''
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2012, 15:59:56 »
Maar Eddy zei in de laatste uitzending nog : ' Ben jij VIP en heb jij ook zin in een avontuur, schrijf je dan in !''

misschien hebben ze dit forum gelezen en doen ze een combi? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2012, 16:00:56 »
misschien hebben ze dit forum gelezen en doen ze een combi? ;D

Ik wil wel met Annette Gerritsen op een eiland zitten hoor  ;D
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2012, 16:20:05 »
Ik wil wel met Annette Gerritsen op een eiland zitten hoor  ;D
Jan Kooijman had toch aangegeven mee te willen doen ;D ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2012, 16:27:59 »
ik heb vernomen van een goede welingelichte bron dat het een seizoen met onbekende nl'ers en vlamingen gaat worden.



 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::


wachten op de aanmeldingen dus
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 16:37:44 door reaver »

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2012, 22:57:07 »
Wauw, dat zou ik erg gaaf vinden  :D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #31 Gepost op: 25-01-2012, 11:46:17 »
Laten we het hopen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #32 Gepost op: 26-01-2012, 17:08:37 »
Ik ben benieuwd wat het zal worden, bijvoorbeeld een combinatie zou denk ik heel goed mogelijk kunnen zijn.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #33 Gepost op: 26-01-2012, 22:35:30 »
Ik weet niet waar ik dit kwijt kon maar ik doe het maar even hier. SBS6 gaat een kloon van Expeditie Robinson maken.

Erik van der Hoff naar SBS 6 voor Robinson-kloon
Een balletje kan raar rollen. Het ene moment ben je dè presentator van Net 5. Vervolgens kiest die zender voor een jonger profiel en moet je bijbeunen met een quizje op RTV Noord-Holland. Maar Erik van der Hoff is teruggekomen. In eerste instantie voor Het Blok bij Net 5, maar dit seizoen promoveert hij naar SBS 6. Daar is hij vanaf maandag 26 maart te zien met De Schat van de Oranje. Het nieuwe SBS-programma laat zich het snelst uitleggen als een kloon van Expeditie Robinson. Producent Eyeworks is inmiddels met een groep BN’ers vertrokken naar het oosten voor opnames van De Schat van de Oranje.
In De Schat van de Oranje moeten 13 bekende Nederlanders schatzoeken! In de VOC-tijd zou er een schip zijn geweest dat ternauwernood aan de Portugese Armada wist te ontkomen. De bemanning van het schip strandde op een onbewoond eiland, waar ze wachten op redding. Maar omdat je nooit weet of er goed volk aanmeert of een stel piraten, is voor de zekerheid de waardevolle vracht van het schip De Oranje veiliggesteld. En die schat ligt nu nog steeds verborgen op een eiland ergens in de oceaan.

Presentator Erik van der Hoff op Twitter vorige week: “Vrijdag vlieg ik naar het oosten, naar de zon, waar ik een hele maand zal moeten “overleven”. Wat kan werken toch mooi en spannend zijn.”

Overigens was het format Expeditie Robinson ooit in handen van de SBS-groep, toen nog uitgezonden op Net 5. Toen John de Mol met Talpa begon wist hij het format in handen te krijgen. Expeditie Robinson ging uiteindelijk met de boedel van de tv-zender mee naar RTL 5, waar het met bekende Nederlanders uitgroeide tot een groot succes.

Welke BN’ers hun deelname hebben toegezegd, is nog niet bekend. De Schat van de Oranje is één van de grotere programma’s voor SBS 6 dit voorjaar.

Bron: zappen.blog.nl/

Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #34 Gepost op: 26-01-2012, 22:42:42 »
weer BN'ers ::), het zou ER nu sieren om dus ook niet BN'ers in de serie te hebben ::jaja::. Straks gaat alles op mekaar lijken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #35 Gepost op: 27-01-2012, 10:29:18 »
Op zich klinkt het leuk, alleen wel heel erg jammer dat het inderdaad weer BN-ers zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #36 Gepost op: 27-01-2012, 15:18:45 »
Op zich klinkt het leuk, alleen wel heel erg jammer dat het inderdaad weer BN-ers zijn...



Misschien de achterliggende reden op de kans dat ze ER misschien terug met onbekenden gaan doen?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #37 Gepost op: 2-02-2012, 19:14:29 »
En het blijft alsnog bijzonder stil aangaande  ER 2012

VIPS of onbekenden wat zal het worden....

Indien onbekenden mogen de aanmeldingsformulieren toch stilaan tevoorschijn komen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #38 Gepost op: 3-02-2012, 00:57:20 »
Onbekenden betekent natuurlijk niet automatisch dat er een openbare inschrijving komt. Mensen kunnen ook benaderd worden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #39 Gepost op: 3-02-2012, 04:49:35 »
Onbekenden betekent natuurlijk niet automatisch dat er een openbare inschrijving komt. Mensen kunnen ook benaderd worden.

hmm weet jij iets meer?  ::nieuwsgierig::