Auteur Topic: Expeditie Robinson 2012  (gelezen 171915 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #80 Gepost op: 22-03-2012, 14:05:09 »
Nou, laten we hopen dat hij niet zo 'gemaakt' grappig doet als bij Wipeout...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #81 Gepost op: 22-03-2012, 19:31:12 »
Ik vond het leuke van Ernst Paul destijds dat hij met een soort lichte arrogantie opgevers toch een naar gevoel kon geven. Zonder het expliciet te benoemen vertrokken ze als Loser uit ER. Eddy kon dat ook wel een beetje, maar nu met Dennis is dat uiteraard uitgesloten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #82 Gepost op: 22-03-2012, 19:37:22 »
Ja inderdaad, nu moet ie met Evi werken, degene die hem (en John) nog even op zijn nummer gaf toen hij van plan was te vertrekken...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #83 Gepost op: 22-03-2012, 23:12:01 »
oh ja, ik lees net dat Eddy er op z'n zachts gezegt ook niet blij mee is ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #84 Gepost op: 23-03-2012, 00:00:17 »
Pff, net gezien op boulevard (ofzo) dat Eddy wordt vervangen door Dennis.... zucht....
mooi balen, vond het al minder aantrekkelijk, het hele ER, en nu ook n og een afvaller die het programma gaat presenteren.
EN hij moet de deelnemers de les lezen als ze willen stoppen, die walsen gelijk over hem heen dat hij ook zo'n loser is.

Nee, ER wordt steedsm inder tof, ben blij dat PE weer begint... met onbekende nederlanders. Hulde aan PE.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline raffles

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sun is shining
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #85 Gepost op: 23-03-2012, 00:53:52 »
Locatie dit jaar: Palmboomeiland in Dubai.

T, heb je dit ergens gelezen? Ik ging er vanuit dat het zich weer aan de Maleise kust zou af gaan spelen...

Renting in Singapore

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #86 Gepost op: 23-03-2012, 07:29:41 »
Ik ben vrij zeker dat Theoreticus sarcastisch is, raffles.

RE: Eddy Zoëy's vervanging. Daarover zag ik net het volgende artikel
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline raffles

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sun is shining
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #87 Gepost op: 23-03-2012, 07:49:35 »
Ik hoopt dat ook een beetje inderdaad. Ben nog niet zo clued in met dit draadje.
Renting in Singapore

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #88 Gepost op: 23-03-2012, 11:13:02 »
Als RTL inderdaad een nieuwe baas heeft, die mischien niet zo gecharmeerd is van Eddy, dan vrees ik toch wel een beetje voor zijn verdere carriere als TV-presentator.. ::)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #89 Gepost op: 23-03-2012, 18:15:53 »
T, heb je dit ergens gelezen? Ik ging er vanuit dat het zich weer aan de Maleise kust zou af gaan spelen...



::rofl::

Dit is inderdaad sarcastisch bedoeld :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #90 Gepost op: 24-03-2012, 11:30:36 »
Zucht... Een opgever als presentator, EP draait zich om in zijn graf... ::niet-ok::

Hopen dat het inderdaad een vroege 1 april grap is...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #91 Gepost op: 24-03-2012, 18:49:59 »
Er is dan nog het risico dat hij tijdens van de opnames opstapt als presentator (als hij teveel kritiek krijgt van de deelnemers ofzo).   >:D


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #92 Gepost op: 24-03-2012, 19:01:47 »
Ja ik vraag me ook af, vanuit Dennis zijn oogpunt, waarom hij de presentatie uberhaupt zou willen doen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #93 Gepost op: 24-03-2012, 21:08:06 »
Niko en Tanja lieten eind vorig jaar ook al weten dat ze dit programma graag willen presenteren... wat ik op zich al vreemd vind.  Cameramensen en crewleden hebben de vorige jaren toch ook geen kandidaat geweest of die gaan zich ook toch niet aanmelden om deel te nemen als kandidaat :-\\

Imo toch bizar om een ex-kandidaat deels het spel aan elkaar te laten praten wanneer deze voor Nederland en Vlaanderen heeft getoond geen karakter te hebben om vol te houden. Ik snap ook de logica niet van diegenen die op het idee zijn gekomen en besloten hebben Dennis hiervoor de juiste man te vinden... en Eddy aan de kant te schuiven die met heel dit gebeuren niet zo blij is en terecht!...hij is tenslotte na enkele jaren een waardige opvolger van EP gebleken maar nu met zeurpiet Dennis wordt Expeditie Robinson een klucht.  Als Jan Kooijman dan nog gaat meedoen is het circus compleet en wordt het een SYTYCD reünie op een eiland.

Met al deze negatieve ontwikkelingen vraag ik me af wat de toekomst voor dit programma nog gaat brengen... ???

Misschien tijd voor een programma met een andere naam met een fris format mbt tot survival(in alle aspecten) en tactiek.  En het belangrijkste: terug met onbekenden! 

Op dit forum zijn genoeg leuke impulsen te lezen, al zou ik dat vliegtuigcrash-scenario enkel voor de Vip's houden, zo voorkom je misschien dat missen, acteurs/actrices en sportmensen, een zang of een andere carrière gaan ambiëren dat de bevolking (vooral mij) op de zenuwen zou kunnen werken >:D
« Laatst bewerkt op: 24-03-2012, 22:49:28 door reaver »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #94 Gepost op: 24-03-2012, 23:09:04 »
ExRob wordt zo'n VIP onderonsje.... ack. De VIP seizoenen zijn nog niet zo erg, ze zijn op zich goede tv... maar door steeds VIPs te casten en vanalles te veranderen aan de productie halen ze de integriteit van her programma naar beneden. (wat ik als enorm storend ervaar).

Wanneer krijgen de FANS nog eens een kans om mee te doen? Als er Vips moeten zijn, waarom niet een cast die voor de helft bestaat uit VIPS en de andere helft uit "alledaagse" mensen? (aka fans)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #95 Gepost op: 26-03-2012, 17:18:43 »
Ik ben eigenlijk een fan van Dennis Weening. Ik was ENORM gefrustreerd tijden ER2010 omdat er drie mensen MOESTEN afvallen zonder reden, en ik kan begrijpen dat hij de handdoek in de ring gooide door de omstandigheden. (Iwein's exit was echter nog tragischer voor mij, want hij was mijn favoriet).

De ander opgever in die aflevering, John, is degene waarvoor ik geen respect heb. "Oh Dennis geeft op, dus denk ik dat ik dat ook maar eens ga doen ^__^" ... wat zwak.

Ik denk dat Dennis een goede presentator zal zijn, maar als we het programma toch door ex-kandidaten later presenteren, waarom dan niet Douwe Popma of Derek Blok? Dat zou geweldig zijn!  ::rofl::

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #96 Gepost op: 27-03-2012, 12:15:28 »


Ik denk dat Dennis een goede presentator zal zijn, maar als we het programma toch door ex-kandidaten later presenteren, waarom dan niet Douwe Popma of Derek Blok? Dat zou geweldig zijn!  ::rofl::


Klaar van der Lippe!
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #97 Gepost op: 27-03-2012, 23:40:03 »
ik zie nog liever de paus er presenteren dan zon opgever..

iedere presentator kun je er voor vragen maar een die een exkandidaat is die heeft opgegeven.. nee!

vraag desnoods een onbekende presentator.. goedkoper dan zon ex opgeefkandidaat.

als ze in belgie nog een presentator zoeken kunnen ze die ex boxer wel doen freddie(?)
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #98 Gepost op: 28-03-2012, 00:28:54 »
Klaar van der Lippe!
 ;D

Klaar is mijn favoriete Robinson allertijden (en waarschijlijk mijn favoriete tv persoon ooit), dus ik ben voor! (al is het alleen maar om haar terug op mijn scherm te krijgen  ::rofl::)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2012
« Reactie #99 Gepost op: 29-03-2012, 01:30:59 »
Ik ben eigenlijk een fan van Dennis Weening. Ik was ENORM gefrustreerd tijden ER2010 omdat er drie mensen MOESTEN afvallen zonder reden, en ik kan begrijpen dat hij de handdoek in de ring gooide door de omstandigheden.
De ander opgever in die aflevering, John, is degene waarvoor ik geen respect heb. "Oh Dennis geeft op, dus denk ik dat ik dat ook maar eens ga doen ^__^" ... wat zwak.



Welke omstandigheden? Dennis kreeg een vipbehandeling tegenover de andere kandidaten en alsnog gaf ie op, mede omdat hij verwachtte een samensmeltingsplaatsje te krijgen omdat hij zijn overgebleven luxeproducten gedeeld had.  Hij kon zich makkelijk profileren als gids en semi-leider doordat dat eiland een ruime tijd zijn 'thuis' was.  Voor mij kwam het over als het equivalent van een rotverwende kleuter dat uren zit te mokken of rollend op de grond ligt te krijsen, wanneer deze z'n zin niet krijgt.   
Ongeacht dat hij een goede presentator is van een redelijk tof dansprogramma...  Mijn respect zal ie dus niet krijgen binnen dit programma.  Stiekem hoop ik dat de volgende kandidaten het hem hier ook een paar keer doorsteken zodat ie misschien wel een 2de keer opgeeft binnen dit programma  >:D 
 
Ik kan juist meer begrip opbrengen voor de opgave van John: De mentale klap die hij heeft moeten incasseren is toch iets groter naar mijn gevoel: zijn alliantie die hij voor ogen had, zag hij smelten als sneeuw voor de zon, een maatje die stopt, een sterk teamlid (lange Frans) moeten wegstemmen omdat een rondborstige blonde meid het geen extra nacht kon volhouden,... 

Het was een uithoudingsproef op mentaal vlak en het is niet gezegd dat er 3 werkelijk moesten afvallen of opgeven op dat eiland. De kans was wel groot dat er bij die hangproef de eerste 3 verliezers de samensmelting niet zou halen.  Zelf ben ik geen fan van deze twist omdat Iwein daardoor het veld moest ruimen.  Ook zoals in 2009, toen er aan de hand van een proef mensen direct uit het spel vlogen voor de werkelijke samensmelting.   Bijzonder jammer voor voetballende Jill die toen ook nog niet klaar was om naar huis te gaan.

« Laatst bewerkt op: 29-03-2012, 03:45:46 door reaver »