Auteur Topic: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]  (gelezen 52460 keer)

I-love-paars

  • Gast
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2012, 14:18:55 »
Bedoel je de Nederlandse straf die je krijgt als je stiekem een koekje uit de koektrommel hebt gepakt of de Belgische straf zoals 'knap'? :P

Straf in de zin van goed gedaan, knap.  ::rofl::
Zou erg zijn moest ze een straf krijgen nadat ze die opdracht zo goed heeft gedaan hé. >:D

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 6-10-2012, 14:20:49 »
Straf in de zin van goed gedaan, knap.  ::rofl::
Zou erg zijn moest ze een straf krijgen nadat ze die opdracht zo goed heeft gedaan hé. >:D
Haha oke, ik bedoelde eigenlijk dat het een straf was dat ze het moest eten, maar laat maar, ik had in ieder geval goed begrepen dat je een Belgische bent. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

I-love-paars

  • Gast
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 6-10-2012, 14:24:12 »
Haha oke, ik bedoelde eigenlijk dat het een straf was dat ze het moest eten, maar laat maar, ik had in ieder geval goed begrepen dat je een Belgische bent. ;)

Oeps, nu voel ik mij wel dom.  ::bloos::
Ja zij zal het in ieder geval wel als een straf ervaren hebben denk ik. Helemaal geen leuke opdracht voor haar.  ::ohno::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 6-10-2012, 14:28:43 »
Oeps, nu voel ik mij wel dom. ::bloos::
Pas op met wat je zegt, hier wordt een stereotype van veel Nederlanders bevestigd. ::rofl::
Denken Belgen dat ook niet over Nederlanders?
Maar goed, ik dwaal weer af, ik vind het ook heel erg knap van Peggy wat ze heeft gedaan. ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 15-10-2012, 22:06:31 »
Voor een 'bad-eendje' vind ik dat Peggy het helemaal niet zo slecht deed in de proef..
Ze toonde zich de enige bondgenoot van Lodewijk. Vond de broertjes "zo grappig", maar dat zal nu wel een beetje minder zijn.. ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 18-10-2012, 21:39:40 »
Peggy word inene een duvel haha!

Offline Kalaydowscoop

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2012, 21:41:46 »
Hopelijk gaan we nu de Peggy zien die we zagen in WIDM. Betwijfel het toch, maar we houden hoop

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 18-10-2012, 22:00:45 »
Dom mens... ziet ook niet in dat zij als 1e van die 4 eruit gaat..

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 18-10-2012, 22:02:58 »
Net als Tess, als een schaap naar de slachtbank ...

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 18-10-2012, 22:08:11 »
Dom mens... ziet ook niet in dat zij als 1e van die 4 eruit gaat..
Aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt, maar aan de andere kant niet.
Het is inderdaad overduidelijk dat als ze tussen elkaar en Peggy moeten kiezen, ze voor elkaar kiezen.
Maar als Peggy nu had geprobeerd samen met Tess op een van de drie te stemmen, was ze er na de samensmelting meteen uitgestemd.
Nu kan ze misschien nog proberen Fatima te overtuigen op een van de tweeling te stemmen omdat die altijd voor elkaar zouden kiezen in plaats van voor Fatima.

Edit: Met Tess was het volgens mij anders. Christophe zei in de biecht hun ook echt als 'groepje' te zien na de samensmelting.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2012, 22:11:17 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2012, 22:50:25 »
Ik hoop dat het is zoals ik denk. En wel dat Peggy wist dat ze toen ze meegenomen werd in het complot deze keer wel mee moest gaan. Als ze dat niet had gedaan had het qua aantal stemmen niet heel veel uitgemaakt. Behalve dat als ze er tegen in was gegaan het trio misschien toch op haar had gestemd. Volgens mij waren ze dat eerst ook van plan, tot Ruud kwam opdagen).

Hopelijk beseft ze nu wel de kracht van het trio en gaat ze proberen de drie uit elkaar te halen door een complot met de andere kandidaten. En denkt ze niet, net als Tess, maar 1 stemming verder. Want als het trio zo blijft zal geen van de anderen hoger komen dan de vierde plek. Of je moet immuniteit hebben.

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 18-10-2012, 22:54:38 »
Volgens mij is Peggy slimmer bezig dan ze het nu doet voorkomen. Waar Fatima, Christophe en Matthias na de samensmelting tot elkaar "veroordeeld" zijn en al open kaart hebben gespeeld (... toepasselijk), kan Peggy nog alle kanten op.

Op dit moment was het de meest tactische zet om met het trio mee te stemmen. Na de samensmelting zijn de kaarten weer geschud (sorry... kan het niet laten) en kan ze met bijvoorbeeld Fajah, Ruud en Paul één van de drie eruit krijgen. Ze gaf duidelijk aan dat ze van plan was om het spel te spelen. 8)

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 18-10-2012, 22:57:45 »
Ik hoop dat het is zoals ik denk. En wel dat Peggy wist dat ze toen ze meegenomen werd in het complot deze keer wel mee moest gaan. Als ze dat niet had gedaan had het qua aantal stemmen niet heel veel uitgemaakt. Behalve dat als ze er tegen in was gegaan het trio misschien toch op haar had gestemd. Volgens mij waren ze dat eerst ook van plan, tot Ruud kwam opdagen).

Hopelijk beseft ze nu wel de kracht van het trio en gaat ze proberen de drie uit elkaar te halen door een complot met de andere kandidaten. En denkt ze niet, net als Tess, maar 1 stemming verder. Want als het trio zo blijft zal geen van de anderen hoger komen dan de vierde plek. Of je moet immuniteit hebben.
Yep, dat hoop ik dus ook  ::jaja::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 18-10-2012, 23:01:54 »
Ze zei letterlijk:'If you can't beat them, join them'  8)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2012, 23:02:11 »
Het maakt niet echt veel uit dat ze meeging in het complot. Hierna volgt toch de samensmelting, waardoor ze opeens veel meer mogelijkheid heeft om met anderen complotjes te maken tegen het pokertrio. Ze kon door mee te gaan in het complot wel haar eigen huid redden, sowieso voor de samensmelting.

Hoewel ze dat niet wist op het moment dat ze meeging in het complot.. hmm.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #55 Gepost op: 19-10-2012, 00:25:08 »
Ik hoop dat ze ook switcht na de samensmelting, maar verwacht van haar eerder dat ze bij dit groepje blijft.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #56 Gepost op: 19-10-2012, 02:06:42 »
Het is slim dat ze nu heeft meegestemd om zichzelf te redden maar ik hoop dat ze zo slim denkt dat ze na de samensmelting echt tegen ze moet gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 19-10-2012, 11:11:08 »
Peggy heeft het gewoon goed gedaan deze aflevering. Ze is gewoon rustig gebleven en het vertrouwen gewonnen van het pokertrio.
Ik ben blij dat haar verhaal op gang begint te komen na een aantal afleveringen waar ze amper getoond werd.  ::ok::
Als ze inderdaad van plan is in de samensmelting een dubbelagent te spelen (te doen alsof ze nog zo ontdaan is van het complot tegen Lodewijk) dan heeft ze enorm veel informatie en opties en kan ze dus erg ver komen.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2012, 15:44:21 »
Peggy snapt het spel ook niet helemaal hoor...

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 19-10-2012, 16:26:38 »
Peggy snapt het spel ook niet helemaal hoor...
Hoezo? Heb je daar een reden voor om dat te denken? XD