Auteur Topic: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]  (gelezen 52462 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #80 Gepost op: 9-11-2012, 17:06:02 »
Peggy mag van mij wel weg, ze voegt niks toe en doet eigenlijk maar wat. Ik vind haar ook helemaal niet interessant verder.

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #81 Gepost op: 9-11-2012, 17:11:21 »
Peggy mag van mij wel weg, ze voegt niks toe en doet eigenlijk maar wat. Ik vind haar ook helemaal niet interessant verder.

Helemaal mee eens, wat een saaie kandidaat! Ze loopt maar een beetje mee en heeft niks nuttigs te zeggen.
Als je zo terug kijkt op de afleveringen tot nu toe wat heeft ze bijgedragen aan de expeditie, het (enigste spannende) was misschien wel de preview van vorige week "Misschien ga ik toch op Fatima stemmen"

I-love-paars

  • Gast
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #82 Gepost op: 9-11-2012, 18:16:12 »
Die draait echt met de wind.
Ik krijg er de rietepetiet van.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #83 Gepost op: 16-11-2012, 00:05:52 »
Wel mooi hoe ze tijdens de proef zo fanatiek was :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #84 Gepost op: 16-11-2012, 07:40:56 »
Ja idd. Al is dat ook het enige wat ik leuk aan haar vond.
Verder verveelt ze me verschrikkelijk.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #85 Gepost op: 16-11-2012, 09:12:53 »
Ik vraag me altijd bij zo iemand af hoe ze terug kijkt naar dit alles op tv. Peggy lijkt me een vrij intelligente en standvastige vrouw maar komt nu echt over als een troela die alleen nog maar in het spel zit omdat niemand in haar een gevaar ziet. Vaart totaal geen eigen koers, loopt (figuurlijk) achter Fatima aan. Kan me voorstellen dat ze als ze dit zo terug zit zich kapot schaamt voor zichzelf.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #86 Gepost op: 16-11-2012, 10:22:20 »
Ik vraag me altijd bij zo iemand af hoe ze terug kijkt naar dit alles op tv. Peggy lijkt me een vrij intelligente en standvastige vrouw maar komt nu echt over als een troela die alleen nog maar in het spel zit omdat niemand in haar een gevaar ziet. Vaart totaal geen eigen koers, loopt (figuurlijk) achter Fatima aan. Kan me voorstellen dat ze als ze dit zo terug zit zich kapot schaamt voor zichzelf.

Zeker als je bekijkt hoe zij in wie is de mol overkwam. Daar was ze echt een bikkelharde tante, die het spel intelligent speelde op het randje van het toelaatbare. Ik vond haar toen allesbehalve lief en zacht overkomen. Zij was een beetje de badass van de serie. Daar is nu echt helemaal niks meer van terug te zien.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #87 Gepost op: 16-11-2012, 12:10:05 »
Eindelijk was ze eens fanatiek, bij de proef... Maar verder blijft ze doodsaai die alleen maar ver komt door de 'juiste' vrienden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #88 Gepost op: 18-11-2012, 01:43:19 »
Net even de aflevering opnieuw gekeken en wat heb ik Peggy uitgelachen zeg deze aflevering. Haha echt een verschrikkelijk manipulatief geval die alles zal zeggen om een situatie naar haar hand te zetten.

Simpel voorbeeld die mij is opgevallen zijn haar woorden tegen Ruud nadat hij was weggestemd:
Ruud je was te sterk.

Nu noemt de forum haar al een puppy, maar dit maakt toch wel weer extra duidelijk waarom. Het is maar een spel, maar boy o boy, het zegt genoeg over je karakter. Vind het juist onrespectvol als je dat tegen een persoon zegt zodat hij het misschien beter accepteert zodat je jezelf ook beter voelt bij je eigen daad. Want de reden was om zelf te kunnen overleven en een breuk in het complot van Fajah, Ruud, Gene, Joke en Min Hee aanvoelde.
De manier waarop ze het ook zei, gewoon echt als een soort bewuste one-liner die ze al vaker had gerepeteerd in de bosjes ofzo.
Jaaaa deze dame leert snel en veel bij van der twee idolen.

Eruit.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 18-11-2012, 10:07:26 door Lukie4, Reden: Je had een naam verkeerd gespeld, heb ik even verbeterd »

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #89 Gepost op: 22-11-2012, 21:57:22 »
Ik hoop niet dat ze er volgende week uit gaat. Maar de vele tranen beloven niet veel goeds. Zal wel zonde zijn als ze bij de laatste 6 zit en dan weg wil.
When life knocks you down, fight back!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #90 Gepost op: 22-11-2012, 21:58:01 »
Of zouden de tranen zijn vanwege een telefoontje naar huis of zo?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #91 Gepost op: 22-11-2012, 21:58:25 »
Ik hoop niet dat ze er volgende week uit gaat. Maar de vele tranen beloven niet veel goeds. Zal wel zonde zijn als ze bij de laatste 6 zit en dan weg wil.
Ik denk niet dat ze opgeeft.. Volgens mij is het wel een doorzetter :p

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #92 Gepost op: 22-11-2012, 22:30:58 »
Is mijn bericht nu zonder imo goede reden of ben ik zo dom geweest om het vergeten te versturen?
Ik gok het laatste.  ::schaam::
Maar er stond in dat ik hoop houd, omdat Peggy iets zei als: 'Maar ik geef niet op!' :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #93 Gepost op: 22-11-2012, 22:39:31 »
Is mijn bericht nu zonder imo goede reden of ben ik zo dom geweest om het vergeten te versturen?
Ik gok het laatste.  ::schaam::
Maar er stond in dat ik hoop houd, omdat Peggy iets zei als: 'Maar ik geef niet op!' :)
Klopt, dat zei ze ook.. Ik denk dat ze eerder om iets moest huilen.. En dat ze daar dan wel blijft.. Maar je weet ook wel dat de vooruitblik niet altijd even representatief is :p
En ik denk dat als je al zover bent, dat je niet meer opgeeft.. Want dan hoef je daar toch nog maar een week ofzeu te zitten (als je al de finale haalt ;p). En je zit daar al drie en een halve week. Dan ga je denk ik niet opgeven.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #94 Gepost op: 23-11-2012, 00:27:41 »
Ik vind haar met de aflevering leuker worden.
Hoop ook zeker dat ze de volgende aflevering niet opgeeft, al is het duidelijk dat ze het moeilijk gaat krijgen. Ben wel benieuwd wat het precies is dat haar tot tranen brengt.
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #95 Gepost op: 23-11-2012, 14:05:22 »
Waarschijnlijk dat ze weer op iemand moet stemmen terwijl ze het eigenlijk niet wil. Fajah, denk ik.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #96 Gepost op: 23-11-2012, 14:08:19 »
Waarschijnlijk dat ze weer op iemand moet stemmen terwijl ze het eigenlijk niet wil. Fajah, denk ik.

 ::jaja:: denk ik ook
You'll never walk alone

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #97 Gepost op: 23-11-2012, 17:51:50 »
Waarschijnlijk dat ze weer op iemand moet stemmen terwijl ze het eigenlijk niet wil. Fajah, denk ik.

Ja, dat denk ik ook. Of op Joke, die vind ze volgens mij ook wel aardig.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #98 Gepost op: 23-11-2012, 18:26:44 »
Ze doet het goed. Ze laat zich qua strategie misschien wat teveel door haar vrienden leiden, maar wat voor keus heeft ze. Het brengt haar heel ver en ze wordt echt steeds sterker!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #99 Gepost op: 24-11-2012, 10:55:36 »
Ik vind het zelfs wel slim. Als je zelf niet heel goed bent ik tactisch denken, dan stem je mee met 2 tactische spelers     waarbij je een grote kans hebt dat die je naar de finale helpen  ::ok::



(Ze heeft zelf min of meer aangegeven dat tactisch stemmen niet haar kracht is, in de afl. waar ze op Lodewijk gingen stemmen).
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?