Auteur Topic: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]  (gelezen 52446 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #120 Gepost op: 30-11-2012, 07:31:58 »
Mijn goeie eigenschappen "ik ben flexibel en kan met iedereen goed opschieten"

dat noemen wij met alle winden meewaaien Peggy.  ::rofl::

Eens. Ik vind haar nog steeds saai en een meeloper.
Ze was nergens geweest zonder Fatima en Chris.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #121 Gepost op: 30-11-2012, 11:18:56 »
Het heeft idd lang geduurd voordat Peggy eindelijk echt te zien was, maar hoe meer ik van haar zie, hoe leuker ik haar vind.  ::bravo::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #122 Gepost op: 30-11-2012, 11:20:35 »
Ik vind haar ook wel leuk hoor.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #123 Gepost op: 30-11-2012, 13:05:48 »
Ik heb met haar iets van een "Rita 2009 déjà vu" gevoel  :-\\

Ik had precies hetzelfde ::jaja::, vooral toen ze daar zielig in haar hangmat lag en vetelde dat ze een beetje ziekig was

I-love-paars

  • Gast
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #124 Gepost op: 30-11-2012, 20:32:44 »
Ik haat het dat ze zo een meeloper is.
Anderzijds wel slim gezien van haar.
Want ze weet dat ze anders idd niet zo ver komt, ze is niet tactisch of sterk in proeven.
Maar doordat zij de meeloper is en niet de bedenker heb ik wel nog meer sympathie voor haar. Ze is lief!

En Christophe en Fatima nemen haar graag bij het clubje omdat ze denken de finale van haar te kunnen winnen. Niet zozeer omdat ze haar zo graag hebben denk ik.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #125 Gepost op: 30-11-2012, 20:43:52 »
Ik vind haar wel sterk in proeven. Vorige week zat ze er aardig dichtbij, deze week de winst. En ze is vooral heerlijk fanatiek in de proeven, dat vind ik erg gaaf.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #126 Gepost op: 1-12-2012, 11:21:20 »
Ik vind haar ook een leuke kandidaat.
Ze weet inderdaad dat ze tactisch niet sterk is, dus kan ze zich het beste aansluiten bij de mensen die wel het best zijn op tactisch gebied.

Ook stemmen de meeste eerst de complotmakers eruit en daarna de meeloper van het complot pas.
Alleen dit seizoen zijn de andere te dom om in te zien dat de bedenkers er eerst uit moeten.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #127 Gepost op: 1-12-2012, 14:24:12 »
Eens. Ik vind haar nog steeds saai en een meeloper.
Ze was nergens geweest zonder Fatima en Chris.


En Fatima en Chris zijn ook nergens zonder Peggy. Alleen die twee nemen het initiatief, dus valt dat niet op.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #128 Gepost op: 1-12-2012, 14:30:34 »
En Fatima en Chris zijn ook nergens zonder Peggy. Alleen die twee nemen het initiatief, dus valt dat niet op.

Op dit moment niet meer nee. Maar Peggy heeft de mazzel dat zij boven Tess verkozen werd en dat Matthias weggestemd werd. Want had Matti er nog ingezeten hadden ze Peggy geloosd wanneer ze overbodig werd. Dat ze een goede klik met haar hebben is fijn en prettig, maar veel meer dan enkel meestemmen heeft ze niet gedaan.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #129 Gepost op: 8-12-2012, 03:00:13 »
In mijn herinnering was Peggy toch echt een naar mens in Wie is de mol. Maar in ER is ze poeslief.

Ik snap er niks van hoe iemand in hetzelfde opzicht twee zulke verschillende indrukken kan maken.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #130 Gepost op: 8-12-2012, 10:57:34 »
In mijn herinnering was Peggy toch echt een naar mens in Wie is de mol. Maar in ER is ze poeslief.

Ik snap er niks van hoe iemand in hetzelfde opzicht twee zulke verschillende indrukken kan maken.
Wellicht doordat men in WIDM sneller een andere rol aannemen dan dat ze in werkelijkheid zijn en daarnaast was Peggy zeven jaar jonger, misschien een stuk naïever.
🜃

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #131 Gepost op: 8-12-2012, 14:11:52 »
Ik denk inderdaad dat het een combinatie daarvan is. Ik denk dat ze bij WIDM harder overkwam dan ze in werkelijkheid was. Maar ik denk ook dat ze ouder en wijzer is geworden. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #132 Gepost op: 10-12-2012, 21:05:07 »
En ze was toch eigenlijk alleen maar echt gemeen tegen Milouska? XD
Ik weet niet hoe ik zou reageren als iemand zo irritant in mijn aanwezigheid zou doen XD
En ik ben toch niet echt heel gemeen normaal gesproken  ::hypocriet::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #133 Gepost op: 10-12-2012, 21:13:12 »
Peggy Vrijens op 'anorexianiveau' na Expeditie Robinson


Haar deelname aan Expeditie Robinson heeft flinke gevolgen voor de gezondheid van Peggy Vrijens. De actrice vond het fysiek zwaar en hield het lijf van een anorexiapatiënte over.

In weekblad Weekend vertelt Peggy over haar ervaringen met het RTL5-programma: 'Ik zou het niet nog een keer doen. Ik vond het heel zwaar. Ik ben zonder vetreserves met mijn 54 kilo aan de expeditie begonnen, dus ik teerde op mijn eigen lichaam.'


Naar eigen zeggen hield de blonde actrice er een lijf 'op anorexianiveau' aan over. Na maanden veel eten voelt Peggy zich weer beter. 'Ik denk dat ik nu weer op mijn oude gewicht zit, maar dat heeft wel even geduurd, want de opnames waren deze zomer.'

Het is nog niet bekend of Peggy de finale van Expeditie Robinson heeft gehaald. Haar concurrenten Fajah Lourens en Fatima Moreiro de Melo hebben zich zeker gesteld van een finaleplek, Peggy en Christophe de Meulder moeten nog tegen elkaar strijden.

bron: ad.nl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #134 Gepost op: 14-12-2012, 19:46:55 »
Ik heb er echt respect voor hoe zij op dat vlot te keer ging.
Lichamelijk gezien heeft ze vrij weinig bij te zitten, dit heeft ze echt op karakter gedaan.
Heel erg netjes!
There's no show like a reality show ;)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #135 Gepost op: 15-12-2012, 13:35:24 »
Ze zal wel niet winnen want anders laten ze niet te opvallend haar 'gooi' zien met de fakkel. Vorig jaar leek het ook of Sascha toen ging winnen maar dat bleek dus ook een afleidingstruc. Het zal Fajah of Fatima wel worden.
When life knocks you down, fight back!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Peggy Vrijens [Kandidaat NL]
« Reactie #136 Gepost op: 20-12-2012, 17:10:45 »
Ze zal wel niet winnen want anders laten ze niet te opvallend haar 'gooi' zien met de fakkel. Vorig jaar leek het ook of Sascha toen ging winnen maar dat bleek dus ook een afleidingstruc. Het zal Fajah of Fatima wel worden.

of Christof ?