Auteur Topic: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]  (gelezen 103196 keer)

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #120 Gepost op: 6-11-2012, 17:46:25 »
Vind het echt geweldig dat het blok wordt doorbroken,en hopelijk zij de voglende is..
Komaan,eerst de proef enorm rap opgeven ( Na Matthias ),en daarna tijdens de proef een complot smeden...
Zoiets doe je niet in mijn ogen...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #121 Gepost op: 6-11-2012, 17:47:05 »
Zoiets doe je niet in mijn ogen...

Waarom doe je zoiets niet?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #122 Gepost op: 6-11-2012, 17:57:59 »
Terwijl de rest zich kapot is aan het werken voor immuniteit,waar iedereen bij is,gaan zij,omdat je toch niets te doen hebt want jij hebt zeer snel opgegeven,eventjes een complot smeden...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #123 Gepost op: 6-11-2012, 18:05:17 »
Terwijl de rest zich kapot is aan het werken voor immuniteit,waar iedereen bij is,gaan zij,omdat je toch niets te doen hebt want jij hebt zeer snel opgegeven,eventjes een complot smeden...

Ze deed het niet omdat ze niets te doen had,
maar omdat ze elkaar na de proef niet meer mochten zien.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #124 Gepost op: 6-11-2012, 18:08:12 »
Ruud het toch niemand meer meegenomen van het blok?
En ze konden dan nog Paul ook overhalen,dus...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #125 Gepost op: 6-11-2012, 18:09:36 »
Ruud het toch niemand meer meegenomen van het blok?
En ze konden dan nog Paul ook overhalen,dus...
maar dat wisten ze niet van tevoren, dat ze niet meegenomen zouden worden ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #126 Gepost op: 6-11-2012, 18:11:24 »
Nee,maar zelfs als ze werden meegenomen,werd het nog voordeliger,want dan konden ze in beide kampen overrtuigingen maken...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #127 Gepost op: 6-11-2012, 18:12:16 »
Nee,maar zelfs als ze werden meegenomen,werd het nog voordeliger,want dan konden ze in beide kampen overrtuigingen maken...
maar dan moesten ze wel weten op wie ze zouden gaan stemmen. Anders maken beide kampen andere plannen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #128 Gepost op: 6-11-2012, 18:25:00 »
Hadden ze niet al gepland op wie ze gingen stemmen??
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #129 Gepost op: 6-11-2012, 18:26:23 »
Ze deed het niet omdat ze niets te doen had,
maar omdat ze elkaar na de proef niet meer mochten zien.
er was toch alleen bekend dat er een aantal naar winnaarseiland zou gaan, en de rest op het andere eiland zou blijven? Volgens mij niet dat beide groepen na afloop geen contact meer kregen voor de eilandraad... Het was volgens mij ook meer uit verveling...
Ich bin ein Bärliner!

I-love-paars

  • Gast
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #130 Gepost op: 6-11-2012, 18:30:30 »
Ik begrijp lemmyfan wel.
Het is gewoon zwak. Eerst niet lang aan de balk blijven hangen en daarna complotten maken.

Voor de samensmelting hebben ze ook altijd meegelift op de rug van Lodewijk. Hij deed praktisch alles in het kamp en de opdrachten werden vaak dankzijhem gewonnen. (En ook door Min Hee en Paul).
Fatima en de broertjes voegden niets toe aan het kamp en de proeven werden volgens mij niet gewonnen omdat zij zo sterk waren.
Met andere woorden: ze zijn nu alleen tot daar geraakt door hun complotten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #131 Gepost op: 6-11-2012, 18:38:56 »
Hadden ze niet al gepland op wie ze gingen stemmen??
nope, er is pas tijdens de proef afgesproken om op Minhee te gaan ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #132 Gepost op: 6-11-2012, 18:58:51 »
er was toch alleen bekend dat er een aantal naar winnaarseiland zou gaan, en de rest op het andere eiland zou blijven? Volgens mij niet dat beide groepen na afloop geen contact meer kregen voor de eilandraad... Het was volgens mij ook meer uit verveling...

Het was nog niet bekend dat ze elkaar niet meer zagen tot de eilandraad.
Maar het pokertrio ging daar vanuit,
daarom maakte ze snel een plan.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #133 Gepost op: 6-11-2012, 19:06:07 »
er was toch alleen bekend dat er een aantal naar winnaarseiland zou gaan, en de rest op het andere eiland zou blijven? Volgens mij niet dat beide groepen na afloop geen contact meer kregen voor de eilandraad... Het was volgens mij ook meer uit verveling...

Nee, Fatima gaf dat er meteen als verklaring bij, dat ze dat deed omdat ze elkaar niet meer zouden spreken voor de eilandraad nadat de proef was afgelopen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #134 Gepost op: 6-11-2012, 19:17:36 »
Nee, Fatima gaf dat er meteen als verklaring bij, dat ze dat deed omdat ze elkaar niet meer zouden spreken voor de eilandraad nadat de proef was afgelopen.

 ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #135 Gepost op: 6-11-2012, 19:19:40 »
::jaja::

Vind het op zich ook niet abject of infaam hoor, ze heeft alleen de verkeerde uitgekozen!    ::tandpastasmiley::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #136 Gepost op: 6-11-2012, 23:35:42 »
Ik begrijp lemmyfan wel.
Het is gewoon zwak. Eerst niet lang aan de balk blijven hangen en daarna complotten maken.

Voor de samensmelting hebben ze ook altijd meegelift op de rug van Lodewijk. Hij deed praktisch alles in het kamp en de opdrachten werden vaak dankzijhem gewonnen. (En ook door Min Hee en Paul).
Fatima en de broertjes voegden niets toe aan het kamp en de proeven werden volgens mij niet gewonnen omdat zij zo sterk waren.
Met andere woorden: ze zijn nu alleen tot daar geraakt door hun complotten.
De persoon op jou avatar is ook zo ver gekomen dankzij complotten.
Eerst door het Belgen pact, en nu door het complot met Fajah en Ruud.
Ik zal niet ontkennen dat ze sterk is, maar ook zij zit er nog in door complotten.
There's no show like a reality show ;)

I-love-paars

  • Gast
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #137 Gepost op: 7-11-2012, 06:17:56 »
De persoon op jou avatar is ook zo ver gekomen dankzij complotten.
Eerst door het Belgen pact, en nu door het complot met Fajah en Ruud.
Ik zal niet ontkennen dat ze sterk is, maar ook zij zit er nog in door complotten.

Dat is hetgeen ik net bedoel.
Als je ook bewijst dat je sterk bent in proeven en je best doet voor het kamp dan vind ik het minder erg dat er complotten gemaakt worden. Maar enkel en alleen zo ver komen door complotten, dat kan niet vind ik.
Ik heb het hier in het 'verleden' ook al eens gezegd dat het helemaal anders zou zijn indien Min Hee een complot zou starten tegen Lodewijk. Zij heeft getoond dat ze zelf ook sterk is en kan overleven. Dat hebben die 3 tot nu toe nog niet gedaan voor mij.
Tactiek is goed, maar het mag niet enkel dat zijn wat je bezit.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #138 Gepost op: 7-11-2012, 12:51:37 »
Dat is hetgeen ik net bedoel.
Als je ook bewijst dat je sterk bent in proeven en je best doet voor het kamp dan vind ik het minder erg dat er complotten gemaakt worden. Maar enkel en alleen zo ver komen door complotten, dat kan niet vind ik.
Ik heb het hier in het 'verleden' ook al eens gezegd dat het helemaal anders zou zijn indien Min Hee een complot zou starten tegen Lodewijk. Zij heeft getoond dat ze zelf ook sterk is en kan overleven. Dat hebben die 3 tot nu toe nog niet gedaan voor mij.
Tactiek is goed, maar het mag niet enkel dat zijn wat je bezit.
Niet mee eens. Fatima heeft een grote bijdrage geleverd aan de blokkenpuzzel door de leidersrol op zich te nemen en aan de touwbrug door alle knopen te leggen. Bovendien kwam één van de broertjes (weliswaar vanaf de zijlijn) op het idee om eerst alle knopen te leggen, wat uiteindelijk van doorslaggevend belang was. Min Hee en Aagje hebben ook een beslissende rol gespeeld bij de openingsproef en de waterproef, maar verder zijn alle overwinningen voornamelijk een teamprestatie. Ook de broertjes hebben daar dus een aandeel in gehad.

Verder vraag ik me af wat Min Hee nou werkelijk meer heeft bijgedragen aan het kamp dan Fatima en de tweeling. Volgens mij hebben we die in het begin ook zien vissen en op pad zien gaan naar voedsel. Bovendien wordt natuurlijk niet alles getoond. Alleen bij Lodewijk kun je uit beelden en commentaren afleiden dat hij daadwerkelijk veel heeft gedaan in het kamp.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

I-love-paars

  • Gast
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #139 Gepost op: 7-11-2012, 15:57:07 »
Niet mee eens. Fatima heeft een grote bijdrage geleverd aan de blokkenpuzzel door de leidersrol op zich te nemen en aan de touwbrug door alle knopen te leggen. Bovendien kwam één van de broertjes (weliswaar vanaf de zijlijn) op het idee om eerst alle knopen te leggen, wat uiteindelijk van doorslaggevend belang was. Min Hee en Aagje hebben ook een beslissende rol gespeeld bij de openingsproef en de waterproef, maar verder zijn alle overwinningen voornamelijk een teamprestatie. Ook de broertjes hebben daar dus een aandeel in gehad.

Verder vraag ik me af wat Min Hee nou werkelijk meer heeft bijgedragen aan het kamp dan Fatima en de tweeling. Volgens mij hebben we die in het begin ook zien vissen en op pad zien gaan naar voedsel. Bovendien wordt natuurlijk niet alles getoond. Alleen bij Lodewijk kun je uit beelden en commentaren afleiden dat hij daadwerkelijk veel heeft gedaan in het kamp.

Ok, daar heb je inderdaad wel punten waar ik je gelijk moet in geven. :)
Zeker wat betreft Fatima. Bij die 2 proeven was ze enorm sterk. Ik heb misschien een vertekend beeld door de andere proeven: de proef in het water waar ze niet vlot over die muur ging, schieten met pijl en boog, niet lang blijven hangen aan de balken van vorige week. Van de broertjes ben ik nog altijd minder overtuigd. Ze hebben volgens mij veel proeven gewonnen door sterke mensen in het team zoals Aagje, Min Hee en lodewijk.

Waarom ik Min Hee zo sterk vind? Wel in die eerste proef was zij degene die de puzzel oploste waardoor de opdracht gewonnen werd. In de proef met stelten op het water kwam Min Hee ook alweer aanzetten met de tactiek om vlotter vooruit te gaan. Toen Min Hee al in het andere kamp zat deed ze de zwemproef keigoed en heeft ze ook in de opdracht met pijl en boog het voortouw genomen om uit de constructie te geraken en heeft ze er voor gezorgd dat het team heel rustig was.
In het kamp is ze ook degene die de teamgeest hoog houdt, een goede kok heb ik begrepen (kan lekker koken werd gezegd), ze vond de bananenbomen.
Het klopt dat ze niet alles op tv tonen. Maar ik hoorde Fajah ook zeggen dat Christophe zo lui is als het achtereind van een koe. Vandaar mijn mening hierover.