Auteur Topic: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]  (gelezen 103294 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #100 Gepost op: 23-10-2012, 00:04:15 »
"We can agree to disagree".. Voor mij mag het trio zo snel mogelijk weg..  ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #101 Gepost op: 23-10-2012, 00:05:36 »
"We can agree to disagree".. Voor mij mag het trio zo snel mogelijk weg..  ;)
Van mij ook, ik hoop op het smullen van wraak, ja toch?  >:D

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #102 Gepost op: 23-10-2012, 00:18:36 »
"We can agree to disagree".. Voor mij mag het trio zo snel mogelijk weg..  ;)
Haha agree ;)
Ik hoop dat ze bijna allemaal nog lang blijven. 1 van de 2 broertjes mag eruit van mij, omdat ik het al vanaf het  begin niet echt eerlijk heb gevonden dat ze samen mee deden. Ook wel schuld van de overige spelers dat ze er allemaal niets aan doen om er een stokje voor te steken.
There's no show like a reality show ;)

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #103 Gepost op: 30-10-2012, 12:45:37 »
is dat mens in nederland echt een babe?

hahaha  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #104 Gepost op: 30-10-2012, 17:30:44 »
is dat mens in nederland echt een babe?

hahaha  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Zo wordt ze over het algemeen inderdaad gezien... (zoek maar eens na op internet...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #105 Gepost op: 30-10-2012, 17:57:40 »
is dat mens in nederland echt een babe?

hahaha  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Leen, ik weet niet aan welke criteria een ER kandidaat volgens jou zou moeten voldoen, in de topic van Fajah klaag je over haar stem, in de pool topic deel je even mee welke deelneemsters er volgens jou een borstvergroting hebben gedaan en nu vraag je je in de topic van Fatima af of ze "een babe" is in Nederland, om als een Robinson te kunnen overleven heb je echter geen van de hierboven genoemde eigenschappen nodig lijkt me.  ::ohno::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #106 Gepost op: 30-10-2012, 21:36:55 »
Leen, ik weet niet aan welke criteria een ER kandidaat volgens jou zou moeten voldoen, in de topic van Fajah klaag je over haar stem, in de pool topic deel je even mee welke deelneemsters er volgens jou een borstvergroting hebben gedaan en nu vraag je je in de topic van Fatima af of ze "een babe" is in Nederland, om als een Robinson te kunnen overleven heb je echter geen van de hierboven genoemde eigenschappen nodig lijkt me.  ::ohno::
+1 ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #107 Gepost op: 2-11-2012, 00:34:01 »
Voor een oud topsporter had ze wel iets langer aan die balk mogen hangen.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #108 Gepost op: 2-11-2012, 00:36:56 »
Die kop van haar toen ze doorhad dat het misging was wel grappig.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #109 Gepost op: 2-11-2012, 01:53:28 »
Ja dat zij topsporter is geweest die viel wel erg snel van die balk af. ::niet-ok::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #110 Gepost op: 2-11-2012, 10:09:54 »
Ik vond het de laatste aflevering enorm opvallen dat Fatima zelf niet zo heel veel spelinzicht heeft, maar puur meeliftte op de broertjes. Hoe ze keek toen het complot niet bleek uit te komen! Ze had toch kunnen weten dat het helemaal niet in Fajahs eigen belang was om mee te gaan met het complot!

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #111 Gepost op: 2-11-2012, 13:56:42 »
Als ik eerlijk ben vind ik ze tactisch totaal NIET sterk. Ze maken zulke kinderlijke fouten. Er is in de Robinson historie veel slimmer gespeeld dan dat dit trio nu doet.

1. Ze hebben Lodewijk veel te snel geëlimineerd. Dit zet kwaad bloed bij de anderen en dit hadden ze moeten inzien. Daarnaast kregen ze hiermee het stempel tactisch veel te snel op zich gedrukt.

2. Met Lodewijk erbij is de kans om proeven te winnen veel groter. Dus wie weet hadden ze dan niet nog een 2e keer naar de eilandraad gehoeven. Wat nu wel het geval was omdat men per sé Tess moest kwijtspelen.

3. Fatima is vanaf begin af aan veel te opzichtig vrienden met de broertjes. Dit had ze subtieler kunnen doen. Andere deelnemers kennen elkaar ook maar daar ligt het minder dik bovenop.

4. De stemming voor positieve stemmen is natuurlijk heel slecht uitgedacht. Nu ontving Chris niks.
Matthias had slimmer moeten zijn.

5. Toen zich winnaarseiland aandiende. Hadden ze uiteraard een switch moeten maken van Min Hee naar Fajah. Zij hadden hiermee haar al 4 stemmen kunnen geven. En wellicht de kans gehad om Paul of Min Hee om te praten. Deze komen per slot van rekening ook nog uit hun oude kamp en daar is meer klik mee.

6. Niet verstandig dat ze Fajah in vertrouwen namen. Ze hadden kunnen verwachten dat juist zij niet mee ging stemmen met hun.

Eigenlijk is het te vroeg wegstemmen van Lodewijk een kapitale fout geweest. Mocht hij er nog bij zijn hadden ze een overtal situatie kunnen creëren en zouden ze Lodewijk en Peggy kunnen wegstemmen op momenten dat ze nog steeds in de meerderheid zouden zijn. 

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #112 Gepost op: 2-11-2012, 14:09:51 »
Als ik eerlijk ben vind ik ze tactisch totaal NIET sterk. Ze maken zulke kinderlijke fouten. Er is in de Robinson historie veel slimmer gespeeld dan dat dit trio nu doet.

1. Ze hebben Lodewijk veel te snel geëlimineerd. Dit zet kwaad bloed bij de anderen en dit hadden ze moeten inzien. Daarnaast kregen ze hiermee het stempel tactisch veel te snel op zich gedrukt.

2. Met Lodewijk erbij is de kans om proeven te winnen veel groter. Dus wie weet hadden ze dan niet nog een 2e keer naar de eilandraad gehoeven. Wat nu wel het geval was omdat men per sé Tess moest kwijtspelen.

3. Fatima is vanaf begin af aan veel te opzichtig vrienden met de broertjes. Dit had ze subtieler kunnen doen. Andere deelnemers kennen elkaar ook maar daar ligt het minder dik bovenop.

4. De stemming voor positieve stemmen is natuurlijk heel slecht uitgedacht. Nu ontving Chris niks.
Matthias had slimmer moeten zijn.

5. Toen zich winnaarseiland aandiende. Hadden ze uiteraard een switch moeten maken van Min Hee naar Fajah. Zij hadden hiermee haar al 4 stemmen kunnen geven. En wellicht de kans gehad om Paul of Min Hee om te praten. Deze komen per slot van rekening ook nog uit hun oude kamp en daar is meer klik mee.

6. Niet verstandig dat ze Fajah in vertrouwen namen. Ze hadden kunnen verwachten dat juist zij niet mee ging stemmen met hun.

Eigenlijk is het te vroeg wegstemmen van Lodewijk een kapitale fout geweest. Mocht hij er nog bij zijn hadden ze een overtal situatie kunnen creëren en zouden ze Lodewijk en Peggy kunnen wegstemmen op momenten dat ze nog steeds in de meerderheid zouden zijn. 


Helemaal mee eens Jorge, al heb ik deze feiten al eerder aan bod gebracht:p

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #113 Gepost op: 2-11-2012, 14:59:17 »
Hopelijk de volgende die weg mag wijzen, met haar arrogante tronie.

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #114 Gepost op: 2-11-2012, 15:30:09 »
Echt een tegenvaller dat ze opgaf tijdens de balk proef. Dit is toch geen topsporters mentaliteit?! Het is duidelijk dat het pokertrio zich onaantastbaar waande en dacht immuniteit niet nodig te hebben.

Daarom heerlijk dat Matti eruit is. Insert hier een plaatje van Fatima's gezichtsuitdrukking tijdens de eilandraad >>  ::oink::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #115 Gepost op: 2-11-2012, 15:44:13 »
Daarom heerlijk dat Matti eruit is. Insert hier een plaatje van Fatima's gezichtsuitdrukking tijdens de eilandraad >>  ::oink::

Priceless!



 ::oink:: ::rofl::

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #116 Gepost op: 2-11-2012, 16:11:42 »
Priceless!



 ::oink:: ::rofl::

+1

Muhahahahahaha

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #117 Gepost op: 3-11-2012, 08:57:18 »
Zo ziet het er uit als iemand die gewend is dat alles gaat zoals zij het wil opeens een keer haar zin niet krijgt.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #118 Gepost op: 3-11-2012, 11:09:29 »
Haha, die kop! Ik vind het ook altijd zo typisch dat mensen die complotten smeden zo vreselijk verbaasd zijn als anderen dat ook doen. Net alsof de rest van de groep het trio de finale zomaar in de schoot moet werpen.

Hopelijk is zij de volgende die vertrekt! ::zwaai::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #119 Gepost op: 4-11-2012, 01:12:04 »
Ja dat gezicht, priceless  ::tandpastasmiley::