Auteur Topic: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]  (gelezen 103193 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2012, 23:24:43 »
Leuk bedacht ik hoop dat ze het net zo terug krijgt als Geert indertijd met Hiu-kwan, dat is pas echt leuk. >:D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2012, 11:54:47 »
De is Olympische kampioene in hockey, niet in kickboksen.  ::) Wat heb je nou aan je hockeytalenten tegenover iemand die sterker is, en misschien beter in proeven?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #42 Gepost op: 12-10-2012, 12:05:49 »
Als oud topsporter valt zij een beetje tegen in de proeven. Ze komt met heel veel moeite de muur op.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #43 Gepost op: 12-10-2012, 12:08:12 »
Ja, ik dacht eigenlijk ook dat ze als een torpedo door het water ging gaan. Joke deed het bijvoorbeeld beter dan haar, terwijl ze geen sporter is/was.

Verder speelt Fatima het heel goed en ik ben blij dat ze het spel 'durft' te spelen. Langs de andere kant hoop ik dat zij en de tweeling toch wat tegenstand gaan krijgen, om het spannend te houden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2012, 12:12:38 »
Volgens mij is Fatima behoorlijk wat kilootjes aangekomen sinds ze een zittend beroep uitoefent, en op zulke momenten kunnen die je behoorlijk tegenwerken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #45 Gepost op: 12-10-2012, 17:52:27 »
En eindelijk in afl. 6 eens een andere outfit als die spuuglelijke zuurstokroze/panterprint combi.  ::rofl::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #46 Gepost op: 12-10-2012, 18:34:12 »
Ik had het gevoel dat Faat en de jongens de proef bewust wat minder goed gedaan hadden.  :-X
Maar daar kan ik me enorm in vergissen hoor, maar het was gewoon een gevoel.  ::)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2012, 21:22:24 »
Ik had het gevoel dat Faat en de jongens de proef bewust wat minder goed gedaan hadden.  :-X
Maar daar kan ik me enorm in vergissen hoor, maar het was gewoon een gevoel.  ::)

Dat zou zo maar eens kunnen Rogue!  ::jaja::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #48 Gepost op: 12-10-2012, 22:43:57 »
Bewust geboycot?  ::)
Het zag er wel goed uit overigens, net echt dat verliezen  8)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #49 Gepost op: 13-10-2012, 09:28:13 »
Bewust geboycot?  ::)
Het zag er wel goed uit overigens, net echt dat verliezen  8)

Het is wel opvallend dat Fatima geen enkele moeite leek te hebben met de zwem/klim proef in de allereerste afl. terwijl ze nu amper over die muur kon komen, op enig moment was ze er al bijna overheen en hoefde alleen nog maar te springen, toen had ik echt het idee dat ze opzettelijk nog even bleef hangen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2012, 10:26:10 »
Nee, ze leek persé het touw om haar been weg te willen hebben voor ze sprong..
Maar ja, ze is inderdaad een beetje mollig (op een mooie manier.. ;) )

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2012, 10:30:34 »
Respect voor Fatima ::ok::
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #52 Gepost op: 13-10-2012, 10:33:57 »
Het is wel opvallend dat Fatima geen enkele moeite leek te hebben met de zwem/klim proef in de allereerste afl. terwijl ze nu amper over die muur kon komen, op enig moment was ze er al bijna overheen en hoefde alleen nog maar te springen, toen had ik echt het idee dat ze opzettelijk nog even bleef hangen.

Dit dus. En het viel me op dat Christophe meteen op de boot begon over dat het wel goed uit kon pakken voor hun plannetje dat ze verloren hadden. Zou me echt niet verbazen als ze wat minder hun best gedaan hebben om Lo zo eruit te wippen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2012, 12:54:31 »
Door haar complot met de broertjes speelt ze het tactisch sterk. Ze moet alleen wel op tijd inzien (misschien doet ze dat al) dat dit niet tot het einde kan duren, gezien als het nodig is de broertjes geen moeite zullen hebbn haar er ook uit te stemmen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #54 Gepost op: 13-10-2012, 12:59:08 »
Tactisch sterk?, of misschien ook niet. Als Lodewijk doorgaat heeft ze aan hem niet echt een vriend voor de rest van het spel.
De broertjes zullen de samensmelting misschien halen, maar veel verder zie ik ze niet komen..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #55 Gepost op: 13-10-2012, 13:51:36 »
Ik denk dat Chris wel ver komt, hij komt wat socialer over dan Matthias. Fatima lijkt ook meer met Chris te hebben, ze koos hem als eerste en gaat meer met hem om.
Denk dat Fatima en Chris nog wel even mee gaan. Maar ze hebben wel hun kaarten op tafel gelegd nu.  :-X

Denk trouwens dat Chris de slimmere is van de 2 broers, dacht eerst dat Matthias het brein was achter hun complotje maar verdenk nu chris. Hoe hij tess bespeelde was ook erg sluw.
Matthias heeft minder inzicht denk ik, hij zag dat tasje ook niet in het begin.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #56 Gepost op: 13-10-2012, 23:45:45 »
Het is wel opvallend dat Fatima geen enkele moeite leek te hebben met de zwem/klim proef in de allereerste afl. terwijl ze nu amper over die muur kon komen, op enig moment was ze er al bijna overheen en hoefde alleen nog maar te springen, toen had ik echt het idee dat ze opzettelijk nog even bleef hangen.
Zou kunnen, alles kan immers, maar ik geloof dat niet, ok dat ze niet echt hun best gedaan hebben misschien wel  :)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #57 Gepost op: 14-10-2012, 13:18:35 »
Ik denk dat Chris wel ver komt, hij komt wat socialer over dan Matthias. Fatima lijkt ook meer met Chris te hebben, ze koos hem als eerste en gaat meer met hem om.
Denk dat Fatima en Chris nog wel even mee gaan. Maar ze hebben wel hun kaarten op tafel gelegd nu.  :-X

Denk trouwens dat Chris de slimmere is van de 2 broers, dacht eerst dat Matthias het brein was achter hun complotje maar verdenk nu chris. Hoe hij tess bespeelde was ook erg sluw.
Matthias heeft minder inzicht denk ik, hij zag dat tasje ook niet in het begin.
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar :P Ik weet tot op heden niet wat Christophe gedaan heeft en wat Matthias gedaan heeft...

I-love-paars

  • Gast
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #58 Gepost op: 14-10-2012, 14:04:02 »
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar :P Ik weet tot op heden niet wat Christophe gedaan heeft en wat Matthias gedaan heeft...

Ik kan ze gelijk wel uiteen houden.
Matthias heeft een boller gezicht, Christophe een scherper.
Ik vind Christophe ook de "knappere". Matthias ziet er vaak mottiger uit.
Maar ik vind ze eigenlijk allebei niet echt knap.  :P

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #59 Gepost op: 14-10-2012, 14:14:33 »
Ik kan ze gelijk wel uiteen houden.
Matthias heeft een boller gezicht, Christophe een scherper.
Ik vind Christophe ook de "knappere". Matthias ziet er vaak mottiger uit.
Maar ik vind ze eigenlijk allebei niet echt knap.  :P

Klopt, het haar van allebei zit anders. Christophe heeft er een nette scheiding in, terwijl Matthias zijn haar vaak wilder zit. En Matthias is ook boller qua gezicht.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.