Auteur Topic: Gene Thomas [Kandidaat BE]  (gelezen 89156 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #160 Gepost op: 20-10-2012, 07:48:16 »
Denk dat Gene toch nog zonder pardon op Ruud zou stemmen hoor, ook al hebben ze een goede band. Dat heeft hij de laatste keer ook gewoon gedaan.
Maar als hij slim is stemt hij met Ruud en de rest het pokertrio weg, hij moet toch inzien dat die te sterk zijn met 3. Dan zal hij vast voor Fatima pleiten omdat ze NL er is. Maar denk dat de andere liever de tweeling splitsen.
Vind Gene wel sympatieker overkomen dus hij krijgt van mij nog een kans.
Maar als hij nu weer zonder reden op Ruud gaat stemmen met wie hij wel een goede band heeft ben ik er klaar mee.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #161 Gepost op: 20-10-2012, 10:16:23 »
Al komt Gene de laatste tijd inderdaad wat beter over, ik moet nog zien dat hij voor het eerst op een Belg stemt.
Fajah/Tess, en Peggy zullen zich wel bij 'kamp Noord' aansluiten en proberen anderen te overtuigen het pokertrio uit elkaar te trekken.
Ruud en Fajah zijn denk ik niet, zoals Fatima vermoedt, "zwevende kiezers"..
« Laatst bewerkt op: 20-10-2012, 10:28:12 door bertje51 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #162 Gepost op: 26-10-2012, 14:30:44 »
Hij viel me wel weer heel erg mee deze aflevering ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #163 Gepost op: 26-10-2012, 15:04:02 »
Denk dat Gene toch nog zonder pardon op Ruud zou stemmen hoor, ook al hebben ze een goede band. Dat heeft hij de laatste keer ook gewoon gedaan.
Maar als hij slim is stemt hij met Ruud en de rest het pokertrio weg, hij moet toch inzien dat die te sterk zijn met 3. Dan zal hij vast voor Fatima pleiten omdat ze NL er is. Maar denk dat de andere liever de tweeling splitsen.
Vind Gene wel sympatieker overkomen dus hij krijgt van mij nog een kans.
Maar als hij nu weer zonder reden op Ruud gaat stemmen met wie hij wel een goede band heeft ben ik er klaar mee.

+1  ::ok::

I-love-paars

  • Gast
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #164 Gepost op: 26-10-2012, 18:23:55 »
Leuk compliment van Gene voor Fajah!
Top van hem om zijn mening te durven herzien!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #165 Gepost op: 9-11-2012, 13:37:59 »
Volgens mij vind iedereen hier op het forum Gene niet meer zo boeiend :P
Ik denk dat Gene volgende week weer België vs Nederland gaat opperen.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #166 Gepost op: 9-11-2012, 13:52:44 »
Volgens mij vind iedereen hier op het forum Gene niet meer zo boeiend :P
Ik denk dat Gene volgende week weer België vs Nederland gaat opperen.
Jawel, hoor. Hij kwam alleen amper in beeld deze aflevering, dus er valt weinig over hem te zeggen. Ik denk alleen dat Gene er om zijn positie te versterken verstandig aan doet om wat meer met Christophe, Fatima en Peggy op te schieten.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #167 Gepost op: 9-11-2012, 18:38:21 »
Volgens mij vind iedereen hier op het forum Gene niet meer zo boeiend :P
Ik denk dat Gene volgende week weer België vs Nederland gaat opperen.
En hij is net gestegen op mn lijstje, maar als ie dat weer gaat doen dan valt ie weer een heel eind naar beneden ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #168 Gepost op: 9-11-2012, 19:50:55 »
Volgens mij vind iedereen hier op het forum Gene niet meer zo boeiend :P
Ik denk dat Gene volgende week weer België vs Nederland gaat opperen.

Volgens mij gaat hij verder met team rood tegen geel tot Chris overblijft om dat vervolgens idd met de 4 Belgen dan de 2 Nederlanders nog weg te stemmen, indien mogelijk.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #169 Gepost op: 16-11-2012, 07:42:30 »
Ik vond het heel sympathiek van Gene dat hij niet kon huichelen tegen Ruud. Dom dat Ruud door zijn woorden niet begreep dat hij munten in moest zetten, maar Gene was duidelijk zonder iemand te verraden, antwoordde heel netjes op de vragen van Ruud. Ik denk haast dat ik op dit moment Gene de meest eerlijke speler vind.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #170 Gepost op: 16-11-2012, 07:44:38 »
Eens met je Swifty.
Hij word met de week leuker.
Hij wilde echt niet graag op Ruud stemmen. Ja ik word langzaam maar zeker fan. Maar toch baal ik dat hij die munt heeft, Fajah kon hem goed gebruiken.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #171 Gepost op: 16-11-2012, 14:32:36 »
Het enige wat wel weer minder was, was dat hij toch tijdens het voorlezen van de stemmen leek te genieten van al die stemmen op Ruud.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #172 Gepost op: 16-11-2012, 14:56:06 »
Ik vond het best hard maar toch ook wel grappig dat Ruud naar Gene kwam van Jow vriend van me, op wie gaan we stemmen, en Gene was al van plan om op Ruud te stemmen, daarna zegt Ruud ook, daar zou ik niet zo zeker van zijn ::rofl::

Maarja laten we eerlijk zijn, Ruud heeft het best dom gespeeld.. Dankzij MinHee en Joke stemd Gene ook op Ruud.

Joke door dat ene ontbijtje... echt goedkoop omgekocht...... een vrouw haar haren kammen en je bent haar beste vriendin bij haar ofzo..

MinHee kon Ruud niet meer uitstaan door die kwestie van dat eten, Ruud had niet zo moeten zeuren maar juist meer moeten proberen de band te versterken.. Natuurlijk mag MinHee ook iets eten als die andere zich allemaal hebben vol geduwd op winnaarseiland..

Achja, nog maar 3 Nederlanders in het spel!! 3 vrouwen, waarvan 2 bitches (Fatima & Fajah) en een nietszeggend persoon Peggy..

Het is echt ongelofelijk maar waar dat Peggy er nog in zit!! Ze heeft tot nu toe nog helemaal 0,0 gepresteerd bij alle proeven..
Een meeloper zijn wordt wel beloond.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #173 Gepost op: 16-11-2012, 15:53:40 »
Een meeloper zijn wordt wel beloond.
Inderdaad. zi ook Joke!
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #174 Gepost op: 16-11-2012, 19:11:46 »
Toch heeft hij een fout gemaakt in het gesprek met Joke.
Volgens hem heeft ze hem 2 munten gekost door te zeggen dat er op hem gestemd zou worden.
Maar dat is niet wat Fajah vertelde. Ze zei dat de broertjes en Fatima hadden gezegd op Min Hee te stemmen, maar zouden zeggen dat ze op Gene gingen stemmen. Dat bleek later ook te kloppen, dus Fajah is eerlijk geweest. Hij heeft het schijnbaar niet goed begrepen..
« Laatst bewerkt op: 16-11-2012, 19:17:00 door bertje51 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #175 Gepost op: 16-11-2012, 19:23:41 »
Het doel van Ruud en Fajah was om gene zijn munten te laten inzetten en dat is gelukt fajah heeft niet gelogen dat ze niet op hem gingen stemmen maar ook niet alles verteld.  Nu ze terug op hem heeft gestemd gaat Gene haar heus niet terug in vertrouwen nemen dat zou pas de domste move van het spel zijn.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #176 Gepost op: 16-11-2012, 19:53:32 »
Ik word bijna fan
You'll never walk alone

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #177 Gepost op: 16-11-2012, 20:49:17 »
Het doel van Ruud en Fajah was om gene zijn munten te laten inzetten en dat is gelukt

Ik denk dat dat eerder het doel was van het trio, vandaar dat ze dat aan Fajah vertelden..Het kwam Fajah en Ruud inderdaad niet slecht uit dat Gene munten inzette, maar het oorspronkelijk plan kwam van het trio.. :)
« Laatst bewerkt op: 17-11-2012, 01:15:36 door bertje51 »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #178 Gepost op: 16-11-2012, 23:44:22 »
Maar Fajah zei ook tegen Gene dat het voor hem misschien slim was om munten in te zetten. Dat was volgens mij de aanleiding voor Gene om die munten in te zetten.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #179 Gepost op: 16-11-2012, 23:52:00 »
Maar Fajah zei ook tegen Gene dat het voor hem misschien slim was om munten in te zetten. Dat was volgens mij de aanleiding voor Gene om die munten in te zetten.
Ja precies, ze zei dat het ook verstandig was als ze 'het complot' niet goed begrepen had.