Auteur Topic: Gene Thomas [Kandidaat BE]  (gelezen 89163 keer)

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #220 Gepost op: 11-12-2012, 09:24:11 »
Ja, die slaat nergens op. Zit je daar straks thuis met je gouden munt omdat je eruit bent gestemd en 'm niet hebt gebruikt... Als je toch een keer moet gokken, is het natuurlijk oneindig veel slimmer om 'm wel in te zetten. Dan ben je sowieso door en krijg je weer een nieuwe kans om immuniteit te winnen of op een andere manier de verhoudingen te laten keren. In dit geval had hij zelfs een dubbele kans op immuniteit, met die balkproef. En voor hetzelfde geld was er nog een 'halve finale' proef geweest en had er helemaal niet meer gestemd hoeven worden, dat was ook een mogelijk scenario.

Gene en Joke hadden misschien meer hun best moeten doen om erachter te komen wie de pineut zou zijn. Ik zou dat op een onbewaakt ogenblik hebben gepolst bij Peggy. Altijd bij Peggy, nooit bij de anderen, want die zijn natuurlijk niet te vertrouwen. Peggy wel, die had denk ik wel losgelaten op wie ze zouden stemmen. Met vier tegen twee waren Gene en Joke toch kansloos, dus het kon vast geen kwaad...

Maar had dan wel zo slim geweest om op Fatima te stemmen. Nu stemden ze op Fajah. En stel hun plan was gelukt zaten ze nog met het pokertrio.
Ik was ook voor Gene, maar ze speelden het spel vreselijk naief. Dit had het pokertrio door en daarom werden Joke en Gene lekker lang in het spel gehouden. 

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #221 Gepost op: 13-12-2012, 19:39:21 »
Jammer voor Gene, maar hij heeft z'n exit wel een beetje aan zichzelf te danken, natuurlijk.
Ok, hij had misschien vorige week wel een beetje pech dat ze verkeerd hadden gegokt met de gouden munt (al hadden ze toen inderdaad misschien beter hun best kunnen doen om er proberen achter te komen op wie de anderen gingen stemmen.)
Hij had gewoon heel vaak anders moeten stemmen en beter nadenken, dan had hij nog verder kunnen komen, denk ik.
Al vind ik het wel niet heel erg dat ie eruit ligt, hij is nooit een van m'n favoriete kandidaten geweest. :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #222 Gepost op: 13-12-2012, 19:41:34 »
Hij had inderdaad een paar keer anders moeten stemmen als hij gedaan heeft.
Maar zoals hij zelf zegt: ''dat gaat tegen zn principes in'' ofzoiets.
Hij wil niet op iemand stemmen die die mag terwijl hij ook kan stemmen op iemand die hij helemaal niet mag.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #223 Gepost op: 18-12-2012, 23:03:16 »
Hij had inderdaad een paar keer anders moeten stemmen als hij gedaan heeft.
Maar zoals hij zelf zegt: ''dat gaat tegen zn principes in'' ofzoiets.
Hij wil niet op iemand stemmen die die mag terwijl hij ook kan stemmen op iemand die hij helemaal niet mag.

Inderdaad, en dat snap ik ook wel. Alleen, als hij samen met anderen anders had gestemd, dan had hij (en anderen waarschijnlijk ook) echt wel verder gekomen denk ik en dan stonden Chris & Fatima nu niet in de finale denk ik. Zij konden nu heel makkelijk hun gang gaan. Maar ik snap 'm wel volledig waarom ie zo stemde, ondanks dat het zijn eigen kop gekost heeft. :)
« Laatst bewerkt op: 18-12-2012, 23:43:50 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #224 Gepost op: 1-02-2013, 11:41:13 »
Nieuwe videoclip van Gene met 3 andere oud robinsonners

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)