Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 111189 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #100 Gepost op: 2-11-2012, 14:30:57 »
Volgens mij haalt Fajah de finale. ::bravo:: In een interview http://www.zie.nl/video/achterklap/Fajah-Lourens-vreest-weegschaal-na-Expeditie-Robinson/m1mzwwafk4xjzegt ze volgende dag was ik jarig.. Fajah is op 3 juli jarig dus was ze op 2 juli terug in Nederland.

Krijg meteen een melding van Avast

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #101 Gepost op: 2-11-2012, 14:37:32 »
Krijg meteen een melding van Avast

Snap niet wat je bedoelt met Avast? Loopt het vast?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #102 Gepost op: 2-11-2012, 14:40:46 »
Snap niet wat je bedoelt met Avast? Loopt het vast?

Avast is een virusscanner.

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #103 Gepost op: 2-11-2012, 14:49:54 »
Avast is een virusscanner.

Ok lol, ik heb McAfee krijg geen meldingen, misschien dezehttp://www.dailymotion.com/video/xtcyvb_fajah-lourens-weegschaalvrees-na-expeditie-robinson_news komt er in ig op neer dat Fajah  weer in NL was.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #104 Gepost op: 2-11-2012, 14:58:30 »
Ok lol, ik heb McAfee krijg geen meldingen, misschien dezehttp://www.dailymotion.com/video/xtcyvb_fajah-lourens-weegschaalvrees-na-expeditie-robinson_news komt er in ig op neer dat Fajah  weer in NL was.

Oke  ::ok::

Ze zegt ook dat ze maar 2 eetlepels rijst per dag heeft gegeten, ik heb ze toch echter in de afgelopen 2 afl. heel wat meer weg zien stouwen.   ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #105 Gepost op: 4-11-2012, 20:39:15 »
Ruud, Joke en Peggy gaan er komende aflevering nog niet uit. (niet heel verrassend maar oke ;))
De proef met het blokjes gooien komt volgende aflevering nog niet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #106 Gepost op: 4-11-2012, 20:56:44 »
Ruud, Joke en Peggy gaan er komende aflevering nog niet uit. (niet heel verrassend maar oke ;))
De proef met het blokjes gooien komt volgende aflevering nog niet.

Weet je welke proef er wel zal zijn volgende aflevering?

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #107 Gepost op: 4-11-2012, 21:19:11 »
Ruud, Joke en Peggy gaan er komende aflevering nog niet uit. (niet heel verrassend maar oke ;))
De proef met het blokjes gooien komt volgende aflevering nog niet.
Paul dan volgens mij ook niet.. Want die stond, dacht ik, naast Peggy in haar introfilmpje van de voorstelaflevering ;p

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #108 Gepost op: 4-11-2012, 21:21:11 »
Paul dan volgens mij ook niet.. Want die stond, dacht ik, naast Peggy in haar introfilmpje van de voorstelaflevering ;p
Zou goed kunnen, ik zal zo even kijken :) Maar ik verwacht sowieso niet dat Paul weggestemd wordt.

Weet je welke proef er wel zal zijn volgende aflevering?
Nee, dat weet ik niet meer precies. Volgens mij zal het een 'nieuwe' proef zijn, dus een die we nog nooit gezien hebben. Wel weet ik nog dat het zich niet in zee afspeelde, vandaar dat ik wist dat het niet die bewuste proef zou zijn.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Spoiler topic
« Reactie #109 Gepost op: 5-11-2012, 14:27:56 »
In een omroepblaadje van volgende week staat dat het bezoek van Joke van de Velden haalt meer over hoop dan iemand ooit had kunnen verwachten in recordtempo worden gelijk weer nieuwe complotten gesmeed ben benieuwd wat dit te betekenen heeft??

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #110 Gepost op: 5-11-2012, 15:57:00 »
In een omroepblaadje van volgende week staat dat het bezoek van Joke van de Velden haalt meer over hoop dan iemand ooit had kunnen verwachten in recordtempo worden gelijk weer nieuwe complotten gesmeed ben benieuwd wat dit te betekenen heeft??
Zou je AUB punten en coma's willen gebruiken.

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #111 Gepost op: 5-11-2012, 17:23:00 »
Zou je AUB punten en coma's willen gebruiken.

Ja, ik heb ook weinig van het stukje tekst begrepen. ;D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #112 Gepost op: 5-11-2012, 17:33:55 »
Ja, ik heb ook weinig van het stukje tekst begrepen. ;D

"coma's" begreeg je wel?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoiler topic
« Reactie #113 Gepost op: 5-11-2012, 17:35:17 »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #114 Gepost op: 5-11-2012, 17:57:49 »
"coma's" begreeg je wel?

Ja. Dat heb ik begrepen.
Dat is 'maar' een spellingsfout. Als de zinsbouw niet klopt leest het moeilijker.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #115 Gepost op: 5-11-2012, 18:26:04 »
In een omroepblaadje van volgende week staat dat het bezoek van Joke van de Velden haalt meer over hoop dan iemand ooit had kunnen verwachten in recordtempo worden gelijk weer nieuwe complotten gesmeed ben benieuwd wat dit te betekenen heeft??

Een geheimzinnig bericht..Wie bezoekt Joke, en waarom worden daarna nieuwe complotten gesmeed?  GTST is er niets bij.. ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoiler topic
« Reactie #116 Gepost op: 6-11-2012, 21:18:09 »
Ik zag net ook de preview en daarin heeft Joke een houten ketting om. Ik weet niet of het dezelfde ketting is die Ruud vorige week kreeg, maar misschien is het de immuniteitsketting?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #117 Gepost op: 7-11-2012, 11:52:57 »
Volgens mij haalt Fajah de finale. ::bravo:: In een interview http://www.zie.nl/video/achterklap/Fajah-Lourens-vreest-weegschaal-na-Expeditie-Robinson/m1mzwwafk4xjzegt ze volgende dag was ik jarig.. Fajah is op 3 juli jarig dus was ze op 2 juli terug in Nederland.

En op de radio vertelt Christophe http://nl.pokernews.com/nieuws/2012/09/soundbites-christophe-de-meulder-over-expeditie-robinson-10059.htm als je de finale haalt ben je 2 of 3 juli terug in BE of NL.


Het kan ook zijn dat Fajah er uit is gestemd maar mocht blijven, om na de finale te stemmen op degene waarvan zij vind dat die mag winnen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #118 Gepost op: 7-11-2012, 13:09:16 »
Volgens mij haalt Fajah de finale. ::bravo:: In een interview http://www.zie.nl/video/achterklap/Fajah-Lourens-vreest-weegschaal-na-Expeditie-Robinson/m1mzwwafk4xjzegt ze volgende dag was ik jarig.. Fajah is op 3 juli jarig dus was ze op 2 juli terug in Nederland.

En op de radio vertelt Christophe http://nl.pokernews.com/nieuws/2012/09/soundbites-christophe-de-meulder-over-expeditie-robinson-10059.htm als je de finale haalt ben je 2 of 3 juli terug in BE of NL.

Nee, dat hoeft dat niet per se in te houden. Alle kandidaten blijven nog ongeveer 2 weken in een hotel Maleisië om aan te sterken en het spel achter zich te laten. Ik kan me goed voorstellen dat ze alle kandidaten na de samensmelting alsnog tegelijk terug laten gaan naar Nederland / België; misschien ook om een laatste finale-eilandraad te doen (zoals in voorgaande jaren).

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #119 Gepost op: 7-11-2012, 16:01:20 »
Nee, dat hoeft dat niet per se in te houden. Alle kandidaten blijven nog ongeveer 2 weken in een hotel Maleisië om aan te sterken en het spel achter zich te laten. Ik kan me goed voorstellen dat ze alle kandidaten na de samensmelting alsnog tegelijk terug laten gaan naar Nederland / België; misschien ook om een laatste finale-eilandraad te doen (zoals in voorgaande jaren).

Christophe zegt zelf als je er eerder uit lag moest je nog 2 dagen daar blijven.
Dan vraagt de interviewer dus je kunt er uit opmaken wie er eerder thuis was? Dan zegt Christophe "Ja dat zou kunnen, al werd wel gevraagd aan de kandidaten om het stil te houden" Ze blijven echt niet 2 weken daar in een hotel zitten hoor... de 3 finalisten gaan wel samen naar NL/BE....