Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 110812 keer)

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2012, 18:03:24 »
Interview met Zoë en Joke in story.

Belangrijkste dingen die gezegd werden:
-  Joke heeft een voedselvergiftiging opgelopen
- Joke was 5 kilo vermagerd
- Het was een beetje Nederlanders tegenover België: in het begin was het nog fijn dat de Nederlanders luidruchtig waren maar na een tijdje ging dat vervelen en zochten ze automatisch meer het gezelschap op van de Belgen
- Het was zwaar door conflicten enzo

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2012, 09:50:14 »
De winnaar va het duel zal ....



Fajah zijn!
Tijdens haar bezoek aan WNL lieten ze een fragment zien waaruit dit opgemaakt kan worden. Je zag haar alleen op een boot, en hoorde haar spreken ''Ik ga niet vertellen hoe de competitie in elkaar zit. Ik ga ze helemaal gek maken, ik ga zoieso zeggen dat ik iets ranzigs moest eten, een orgaan ofzo. En ik ga zeggen dat ik vuur moest maken, dan gaan ze als een gek oefenen.''
Link naar de aflevering voor het hele interview: Het gedeelte met Fajah begint om min. 33.30

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #22 Gepost op: 15-09-2012, 23:33:31 »
Ik heb het fragment gekeken en er viel me nog iets op. Fajah heeft het over dat er zoveel complotten waren en dat dat natuurlijk ook kwam doordat er pokerspelers meededen. Dat wijst er op dat ze minimaal één keer met dat kamp in de Mangrove moet zitten (of de samensmelting haalt).
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic
« Reactie #23 Gepost op: 15-09-2012, 23:55:51 »
ik heb toch ook het idee dat Fajah nog wel wat duels overleefd omdat ze ook een eetprobleem had na haar deelname.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #24 Gepost op: 16-09-2012, 09:55:47 »
Er gaat volgens mij eens een kampwissel zijn.
Ik ben nu naar de voorstelaflevering aan het kijken en daarin is Tess iets vies aan het eten en draagt ze een gele bandana en zie je ook Christophe en Peggy met een gele bandana  in beeld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #25 Gepost op: 16-09-2012, 09:59:58 »
dat is ieder jaar in de groepsfase, dat de kampen een keer gehusseld worden, denk dat dat niet lang meer duurt omdat anders het ene kamp veel kleiner wordt dan het andere ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #26 Gepost op: 16-09-2012, 10:03:55 »
In de vooruitblik van deze week zag ik Fatima twee 'up yours' vingers opsteken, ik neem aan bedoeld voor (iemand van) kamp Noord..
Of het betekent dat ze de proef verliezen en naar de mangrove moeten?  Who knows.. ;)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #27 Gepost op: 16-09-2012, 14:59:26 »
Nog iets wat er erop wijst dat Fajah een aantal duels wint, kijk naar de ontwikkeling van het litteken, er is een verschil.

Aan de rechterkant zie je nog de korst, en links al een redelijk rustig litteken, en ik weet hier niet heel van vanaf maar wat ik wel weet is dat een litteken zeker wel een aantal dagen nodig heeft om goed te helen, en haar arm is ook duidelijk dunner.
foto is in de spoiler wegens formaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #28 Gepost op: 16-09-2012, 19:59:37 »
Willie gaat er dus uit. Jammer  ::ohno::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #29 Gepost op: 25-09-2012, 19:41:50 »
Ok, tijd voor wat spoilers voor de komende 2 afleveringen...

Omdat de nieuwe team indelingen eraan lijken te komen, ben ik de beelden terug gaan kijken van de voorstel aflevering, om al wat te weten te komen wat gaat komen. Er zijn in die aflevering namelijk nog wat beelden van proefen langs gekomen die we nog niet gezien hebben...

Hier is wat ik ontdekt heb:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 25-09-2012, 19:58:31 door califax »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #30 Gepost op: 25-09-2012, 20:53:46 »
Hoe kom je aan de informatie dat Matthias nog in het spel zit tijdens en na de teamindeling?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #31 Gepost op: 25-09-2012, 22:29:35 »
Hoe kom je aan de informatie dat Matthias nog in het spel zit tijdens en na de teamindeling?

Je stelde een goeie vraag, ik begon te twijfelen, dus heb de boel nogmaals terug gekeken.
De beelden die ik zag met hem en fatima wat ik dacht na de eet-proef te zijn, waren beelden van na de proef van aflevering 2.

Dus ik heb nu inderdaad niet alleen Gene, maar ook Matthias niet meer gezien in de beelden. Alle andere kandidaten wel.
Mijn eerste genoemde theorie, is dus 50-50.


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #32 Gepost op: 26-09-2012, 17:22:16 »
Matthias en daarna Gene, of Gene en daarna Matthias.
Ik denk persoonlijk dat Matthias als eerst eruit ligt (naar het duel moet dus)
Aangezien Gene meedoet aan het complot met zoë en joke, hebben zij de meerderheid bij de eilandraad.
Dat Gene afvalt is dus nogal onlogisch.
Matthias daarintegen ligt volgens mij het slechts in de groep in kamp geel.

Edit:
Gene ligt er dus waarschijnlijk niet uit voor de teamswitch.
Hij zal wel in een team komen waar hij een beetje buiten de groep valt.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2012, 18:01:46 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Spoiler topic
« Reactie #33 Gepost op: 26-09-2012, 19:36:48 »
Ik denk dat je daar gelijk in hebt Bjorn, dat lijkt me meer voor de handliggend.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #34 Gepost op: 26-09-2012, 20:21:37 »
Gene haalt de mix van de kampen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En misschien komt er nog een aflevering voor de kampwissel, want hier zie je Min Hee klimmen op een trap die we nog niet hebben gezien, en de zijkant hiervan is Geel, wat de kleur is van haar huidige kamp. Terwijl ze na de kampwissel in kamp Rood zit.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vraag me af waar Aagje is na de komende aflevering, ik heb namelijk juist niks van haar gezien in de spoilers over komende afleveringen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #35 Gepost op: 26-09-2012, 20:56:18 »
Ik had ook het vermoeden dat Aagje eruit zou gaan, omdat ze er zo doorheen zat...

Maar ik denk ook dat ze eerst nog een proef krijgen met de kampen zoals het nu is, en dat ze daarna te horen krijgen dat ze eigenlijk op hetzelfde eiland zitten en dat ze dan elkaar op moeten zoeken ofzo en dat er dan een kampwissel plaats vindt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #36 Gepost op: 26-09-2012, 20:59:44 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #37 Gepost op: 26-09-2012, 21:26:20 »
Voorbereidingen voor de proef die we morgenavond te zien krijgen

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

bron Facebook

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #38 Gepost op: 26-09-2012, 21:27:21 »
beschrijving van de proef staat al in het aflevering 4 topic. Deze had niet in spoiler gehoeven ;) maar better save than sorry ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #39 Gepost op: 26-09-2012, 21:39:48 »
beschrijving van de proef staat al in het aflevering 4 topic. Deze had niet in spoiler gehoeven ;) maar better save than sorry ::ok::

Had ik toen ik het postte nog niet gezien Lukie, je bent ook wel vroeg deze keer!   ::jaja::