Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media  (gelezen 122723 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #100 Gepost op: 8-05-2013, 10:42:59 »
Dan zijn we wel af van die iedere keer terugkerende tegenstelling: Nederland tegen België. Op zich vind ik dat niet zo erg.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #101 Gepost op: 8-05-2013, 11:09:04 »
Dan zijn we wel af van die iedere keer terugkerende tegenstelling: Nederland tegen België. Op zich vind ik dat niet zo erg.
daar ben ik het helemaal mee eens.  ::jaja::

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #102 Gepost op: 8-05-2013, 16:55:32 »
Dan zijn we wel af van die iedere keer terugkerende tegenstelling: Nederland tegen België. Op zich vind ik dat niet zo erg.

Oh maar er zullen dan wel andere situaties geprojecteerd en uitvergroot worden zodat de kijkers, fans en haters alsnog kunnen zeuren, want daar is het uiteindelijk toch om te doen >:D

Ik denk ook dat de Survivor-richting is gezet qua tactiek en dat het vanaf nu enkel maar smeriger gepeeld zal worden, wat ik op zich wel amusant vind.

Hopelijk gaat Vlaanderen ooit ook eens solo met dit concept.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #103 Gepost op: 10-05-2013, 23:56:08 »
Uiteindelijk maakt het me niets uit... Zo lang opgever-Weening presenteert, kijkt Dwaas toch niet meer ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #104 Gepost op: 11-05-2013, 12:26:31 »
Een stap in de goede richting... Volgende stap is Dennis eruit, en dan de BNers nog...
Zal wel niet gebeuren, maar je kunt altijd hopen...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #105 Gepost op: 11-05-2013, 15:04:49 »
Fajah onhult dat Fatima een pincet meesmokkelde op een wel heel bijzondere plek..


http://www.telegraaf.nl/prive/21555870/__Intieme_smokkeltruc_Fatima__.html?cid=rss

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #106 Gepost op: 11-05-2013, 15:06:28 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #107 Gepost op: 11-05-2013, 16:15:52 »
De volgende lading kandidaten zal zich dus aan een inwendige fouillage mogen verwachten. 

Misschien wisten de Belgische aspirant kandidaten dit, hebben ze op voorhand afgezegd en vonden ze geen volk meer... ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #108 Gepost op: 11-05-2013, 18:49:50 »
Dan zijn we wel af van die iedere keer terugkerende tegenstelling: Nederland tegen België. Op zich vind ik dat niet zo erg.

Eens!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #109 Gepost op: 16-05-2013, 00:40:36 »
Nu wordt het in ieder geval op persoonlijkheden gespeeld, niet op vlaggetje. Ik denk alleen maar positief dat er alleen maar Nederlanders meedoen. Richting Survivor lijkt mij een goede ontwikkeling.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #110 Gepost op: 16-05-2013, 13:15:40 »
Het originele concept is 16 onbekenden te droppen op een eiland.  Vanaf de bekende koppen erbij zijn gekomen, is van onbekenden geen sprake meer, niet alleen de kijker kent ze min of meer maar ze kennen ook elkaar.  Als er dan 2 landen meedoen waar beide nationaliteiten enkel de mensen binnen het eigen land kennen... (uitzondering pokertrio) is het niet verwonderlijk dat men bij de eerste stemming voor zekerheid kiest.

Vele vips willen niet voor de camera uit hun rol willen vallen uit vrees voor hun imago dus de meeste gaan het lekker sneaky achter de camera doen en kunnen hun handen in onschuld blijven wassen. Echter diegenen het spel spelen voor de camera kunnen ze neerzetten hoe ze willen en krijgen vaak bakken kritiek over zich heen.

De strijd der landen werd eigenlijk vanaf de vips erin kwamen uitvergroot via de regie en de montage en dat is z'n eigen leven gaan leiden bij de kijker, wat vaak chauvinistische en calimero gerelateerde reacties naar boven bracht. 
Echter wanneer er een Nederlander op een Nederlander stemde, kwamen er via sociale media scheldpartijen in de aard van landverraad...  ::hypocriet::  ;D







Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #111 Gepost op: 16-05-2013, 13:21:04 »
en daar gaan we weer ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #112 Gepost op: 16-05-2013, 13:32:56 »
Kom op, volgend seizoen heb je van mij (waarschijnlijk) geen last meer  >:D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #113 Gepost op: 16-05-2013, 13:50:52 »
Dus ik mag de conclusie trekken dat jij alleen maar keek omdat er Belgen meededen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #114 Gepost op: 16-05-2013, 14:07:10 »
en daar gaan we weer ::)
kom op zeg.
als een Nederlander dat liedje zingt, krijgt hij/zij bijval.
Als reaver iets daarover zegt, dan krijgt hij deze reactie. 

 ::niet-ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #115 Gepost op: 16-05-2013, 14:17:05 »
kom op zeg.
als een Nederlander dat liedje zingt, krijgt hij/zij bijval.
Als reaver iets daarover zegt, dan krijgt hij deze reactie. 

 ::niet-ok::
Wil je nu echt nog een keer de nl vs be discussie ophalen? Ook nu we weten dat de Belgen niet meer meedoen? De reactie van Reaver komt altijd op hetzelfde neer, over hoe akelig en schijnheilig de Nederlandse kijkers en kandidaten wel niet zijn. Ik heb in de reacties hierboven geen enkele Nederlander ( of Belg) gezien die iets negatiefs heeft gezegd over de Belgische kandidaten of kijkers, alleen dat ze blij zijn dat de strijd tussen de landen niet terugkomt. Daar reageerde ik op.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #116 Gepost op: 16-05-2013, 14:34:01 »
Wil je nu echt nog een keer de nl vs be discussie ophalen? Ook nu we weten dat de Belgen niet meer meedoen? De reactie van Reaver komt altijd op hetzelfde neer, over hoe akelig en schijnheilig de Nederlandse kijkers en kandidaten wel niet zijn. Ik heb in de reacties hierboven geen enkele Nederlander ( of Belg) gezien die iets negatiefs heeft gezegd over de Belgische kandidaten of kijkers, alleen dat ze blij zijn dat de strijd tussen de landen niet terugkomt. Daar reageerde ik op.
ik wilde niet de discussie ophalen; dat zeg ik ook nergens, dus hoe je daar bij komt???


Ik maak een opmerking op zo'n dooddoener.
Dat de reacties van reaver vaak op hetzelfde neerkomt, zou misschien kunnen.
Ik vind dat jouw reacties ook vaak op hetzelfde neerkomen; het lijkt me ook dan heel vervelend als er allemaal reacties komen met de dooddoener als 'daar gaan we weer'.




“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #117 Gepost op: 16-05-2013, 14:47:28 »
ik wilde niet de discussie ophalen; dat zeg ik ook nergens, dus hoe je daar bij komt???
Het was meer als vraag. Mijn 'dooddoener' is en reactie op dat ik geen zin meer heb in de discussie die al een triljoen keer is geweest en dan nu een half jaar na het eindigen van de de vorige serie nog een keer moet worden opgehaald. Heb jij daar wel zin in?

Ik maak een opmerking op zo'n dooddoener.
Dat de reacties van reaver vaak op hetzelfde neerkomt, zou misschien kunnen.
Ik vind dat jouw reacties ook vaak op hetzelfde neerkomen; het lijkt me ook dan heel vervelend als er allemaal reacties komen met de dooddoener als 'daar gaan we weer'.
Ik denk dat je iets teveel waarde hecht aan zo'n opmerking en het een serieuzer issue maakt dan het is.
 
Maar dan zal ik volgende keer deze discussie een natuurlijke dood laten sterven en niet reageren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #118 Gepost op: 16-05-2013, 14:54:42 »

 Ik denk dat je iets teveel waarde hecht aan zo'n opmerking en het een serieuzer issue maakt dan het is.
 
ik reageer altijd wel fel op zulke dingen, ja, dat is wel waar. Ik neem zoiets altijd erg serieus en zie het dan als een diskwalificatie.

je kan mij ook geweldig op de kast krijgen, door in een discussie ineens '' te zeggen.  ::jaja:: ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #119 Gepost op: 16-05-2013, 15:02:04 »
ik reageer altijd wel fel op zulke dingen, ja, dat is wel waar. Ik neem zoiets altijd erg serieus en zie het dan als een diskwalificatie.

je kan mij ook geweldig op de kast krijgen, door in een discussie ineens '' te zeggen.  ::jaja:: ::rofl::
::rofl:: ::sorry:: Je weet dat dat mijn catchprase is hè ;D.


 ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human