Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media.  (gelezen 69186 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Expeditie Robinson in de media.
« Gepost op: 11-08-2013, 00:39:06 »
Voor leuke berichten in de kranten / op internet / of in tijdschriften.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2013, 16:50:04 »
Geraldine Kemper verrast door honger
bron: http://www.nieuws.nl/entertainment/20130823/Geraldine-Kemper-verrast-door-honger

Geraldine Kemper had niet verwacht dat ze het tijdens Expeditie Robinson zo moeilijk zou hebben met het gebrek aan eten. "Vanaf dag één voel je je al uitgemergeld", vertelt de presentatrice voor de camera van Novum Nieuws. "Het is best wel afzien."
"Je denkt eigenlijk alleen maar aan eten en daar heb je het ook de hele dag over met iedereen", herinnert Geraldine zich haar verblijf op een onbewoond eiland. "Ik had verwacht dat het missen van eten en de verveling minder zouden zijn. Het is heel intens."


Desondanks raadt Kemper collega-BN'ers aan mee te doen aan Expeditie Robinson. "Het is zo'n ervaring", blikt de 23-jarige presentatrice terug. "Het is echt te gek, maar ook heel zwaar. Je hebt veel dieptepunten, maar ook veel hoogtepunten."

Toen Geraldine weer in Nederland was, liep ze al snel door de supermarkt. "Op het moment dat je terugkomt wil je alles eten. En dat doe je dan ook. Het is heel raar dat je die tijd dat je daar zit niks mag en alles voor je wordt bepaald. Thuis mag je zelf weer bepalen of je naar een restaurant gaat of nog een keer naar de supermarkt. Je gaat opeens alles kopen."

Kemper denkt dat het raar is zichzelf en Robinson-collega's als Sanne Vogel en Kees Boot terug te zien. "Het lijkt me heel heftig, ik heb nog niets gezien. Het wordt gewoon heel spannend."

Expeditie Robinson, waaraan dit jaar voor het eerst alleen bekende Nederlanders en geen Vlamingen deelnemen, keert volgende week donderdag terug op televisie.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2013, 13:32:07 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2013, 13:36:41 »
Vandaag staat er in de Wegener-kranten een stukje over ER. Hierin wordt Zimra geïnterviewd. Hoewel ze overtuigd vegetarisch is, heeft ze uit gezondheidsredenen gekozen toch vis te eten. Of ze ook vlees heeft gegeten, vertelt ze niet.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #4 Gepost op: 2-09-2013, 16:50:36 »
Eigenlijk wisten we het al maar nu zijn de twee 'geheime' kandidaten officieel bekendgemaakt:


(toch nog even tussen spoilertags omdat mensen het misschien nog niet willen weten.)
« Laatst bewerkt op: 8-12-2013, 15:22:42 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #5 Gepost op: 2-09-2013, 17:39:18 »
Dat wordt lekker eten  ::trots::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #6 Gepost op: 2-09-2013, 18:53:32 »
(bron: landelijk dagblad)


In Goede Tijden Slechte Tijden speelt Everon Jackson Hooi de rol van Bing, maar in Expeditie Robinson kon hij helemaal zichzelf zijn. De acteur leerde zichzelf dan ook kennen op zowel het lichamelijke, als het geestelijke vlak. 'Je wordt op zo'n eiland niet geil nee.'
 

Everon moest wel even nadenken toen hij gevraagd werd voor het vijftiende seizoen van Robinson. Hij bereidde zich voor door zwemles te nemen en na te denken over zijn tactiek.

Vanaf vandaag mogen de 14 kandidaten hun ervaringen eindelijk delen, al mag er absoluut niet over gewicht of de uitslag worden gepraat. 'Tja, wat mag ik eigenlijk wel zeggen?', vraagt Everon zich af als AD.nl hem aan de tand voelt over de avonturen op een onbewoond eiland in Maleisië. De GTST-acteur ging met een open blik de titanenstrijd in. 'Ik heb er wel over nagedacht, vlak voordat ik ging. Mijn omgeving vroeg ook: 'wat is je rol, wat ga je neerzetten?' Maar ik dacht: 'Sorry, moet ik daar ook nog een rol gaan spelen?' Daarvoor doe ik niet mee aan een realityshow.'

Labiel
Dat de bekende Nederlanders door een diep dal moesten, werd direct duidelijk. 'Ik was snel labiel omdat ik niet at', geeft Everon toe. Ook zijn libido-gehalte moest eraan geloven. 'Je wordt daar niet geil nee. Mannen denken gewoon vaak aan seks en daar heb ik niet zo vaak aan seks gedacht.' Gelukkig heeft Everon ondanks de moeilijke momenten ook geleerd van de reis. 'Ik heb me voorgenomen brutaler te zijn en te zeggen wat ik echt wil. Toen ik thuis kwam realiseerde ik me dat ik niet in mezelf moet schuilen omdat het nergens voor nodig is. Normaal doe ik liever een stapje terug, maar ik mag er gewoon zijn en ik mag zeggen wat ik denk', antwoordt hij resoluut.

De eerste 'expeditie aflevering' van Expeditie Robinson is donderdag te zien op RTL 5. Daarin is te zien hoe Everon het opneemt tegen Edith Bosch, Sanne Vogel, Geraldine Kemper, Veronica van Hoogdalem, Valentijn de Hingh, Anna Alicia Sklias, Zimra Geurts, Hans Ubbink. Geza Weisz, Sef, Kees Boot, Negativ, Jan Versteegh, Paulien Huizinga en Robert Kranenborg.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #7 Gepost op: 2-09-2013, 19:58:03 »
En ook Edith Bosch zegt wat in deze krant:

Edith Bosch verscheen vandaag bijna onherkenbaar op de persconferentie van Expeditie Robinson. Met haar zwarte haren strak in de lak en een laagje make-up stond de ex-judoka AD.nl te woord. 'Mensen zien me altijd alleen maar in mijn judopak. Ik ben heel vrouwelijk, maar zo'n pak kleedt niet af. Ik ben een echt 'meisje-meisje', al zou je dat niet snel denken.'


Voor de vijftiende editie van Expeditie Robinson hoefde Edith niet na te denken over haar uiterlijk. Zonder garderobe, mascara of zelfs een pincet werden de 16 BN'ers gedropt op onbewoonde eilanden in Maleisië. 'Ik was niet bezig met hoe ik eruit zag, je bent alleen maar bezig met overleven', vertelt de ex-judoka blijmoedig. 'Het is de bedoeling dat je jezelf bent en dat ben ik geweest. Daarom ben ik ook niet bang voor de uitzendingen.'

De stoere Edith is trots op wat ze in het programma heeft gepresteerd. 'Je bent op zo'n eiland gewoon mens. In het echte leven zijn er mensen die tegen je opkijken, terwijl dat helemaal niet nodig is, want ik ben ook maar gewoon Edith', legt ze uit. 'Ik kende bijna niemand, dus spannend was het zeker. Ik ging ver buiten mijn comfortzone. Maar dat wilde ik ook graag, ik heb er geen nanoseconde over nagedacht toen ik werd gevraagd.'

Vuurwerk
Het was voor de Olympische medaille-winnares dan ook een eer om mee te doen aan de expeditie, die ze voorbereid inging. 'Ik heb voormalig deelnemers Lodewijk Hoekstra, Fatima Moreiro de Melo en Patrick Martens gesproken. Iedereen had zijn eigen adviezen, maar zij kennen alleen hun eigen ervaring.' Dat er dit seizoen enkel Nederlanders deelnamen en de Belgen buiten schot werden gehouden, betekende een heftige strijd. Edith: 'Nederlanders zijn vrij direct, er komt zeker vuurwerk. Maar dat weet je als Nederlanders meedoen. Ik denk dat iedereen tot het uiterste gedreven is. Er is een proef, er komen eilandraden, er zijn complotten; alles komt voorbij. Dan overzie je het soms niet meer. Je kunt wel onder een blaadje gaan zitten, maar je wordt toch wel gezien.'
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2013, 01:52:40 »
There's no show like a reality show ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2013, 07:54:48 »
Eigenlijk wisten we het al maar nu zijn de twee 'geheime' kandidaten officieel bekendgemaakt:


(toch nog even tussen spoilertags omdat mensen het misschien nog niet willen weten.)

Yes!!! Ik was de eerste die hem postte!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #10 Gepost op: 3-09-2013, 14:59:35 »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #11 Gepost op: 3-09-2013, 15:00:56 »
krijg steeds meer zin in Donderdag
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #12 Gepost op: 4-09-2013, 22:46:26 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2013, 14:41:02 »
360 graden kijkje rond nemen op verschillende plekken op het eiland :


https://www.facebook.com/ExpeditieRobinsonRTL/app_319683944842891

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2013, 16:36:44 »
Er is deze week een artikel verschenen over de bedragen dat Belgische bekende koppen kregen in 'spelletjes'.
Geen idee of het in Nederland ook zo is.

"...Maar onze Vlaamse sterren zijn nog beter af met een deelname aan het survivalprogramma Expeditie Robinson, wat goed is voor tussen de 10.000 en 25.000 euro. Elke week dat deelnemers de eilandraad overleefden, kwam daar nog eens 2.000 euro bij. "

Bron

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2013, 17:02:45 »
Er is deze week een artikel verschenen over de bedragen dat Belgische bekende koppen kregen in 'spelletjes'.
Geen idee of het in Nederland ook zo is.

"...Maar onze Vlaamse sterren zijn nog beter af met een deelname aan het survivalprogramma Expeditie Robinson, wat goed is voor tussen de 10.000 en 25.000 euro. Elke week dat deelnemers de eilandraad overleefden, kwam daar nog eens 2.000 euro bij. "

Bron

Dan is het bijna niet erg om te verliezen. Als je maar ver komt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2013, 19:57:55 »
Dan is het bijna niet erg om te verliezen. Als je maar ver komt.

idd maar beetje zure nasmaak voor de ex-deelnemers die het met een magere onkostenvergoeding moesten doen en zeker die van de 100 die zelf hun ticket en inentingen moesten betalen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #17 Gepost op: 27-09-2013, 09:50:04 »
Dan is het bijna niet erg om te verliezen. Als je maar ver komt.

Of juist goed om er in een dag uit te gaan. 10.000 euro voor een dagje werk.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #18 Gepost op: 27-09-2013, 10:11:27 »
idd maar beetje zure nasmaak voor de ex-deelnemers die het met een magere onkostenvergoeding moesten doen en zeker die van de 100 die zelf hun ticket en inentingen moesten betalen.

Meen je dit? Dus de productie verzint het volstrekt waardeloze idee om 100 mensen mee te laten doen en ze moeten gewoon zelf hun inentingen en ticket betalen?
Waar zal dat op neer komen? 1.500 p.p.? 150.000 totaal?

En dan wel 16 BN/ BV ers betalen voor, laten we gemiddeld zeggen 15.000 x 16= 240.000

Ik kan me behoorlijk kwaad maken als ik me bedenk dat prutsers als Stephanie, Maxim, John, Dennis, Katerine, Freddy, Do, Sylvia, Paul en nu ook weer Negativ zulke bedragen hebben ontvangen.

 

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #19 Gepost op: 27-09-2013, 10:28:22 »
Ik zou niet alles geloven wat Dag Allemaal of Het Laagste Nieuws schrijft hoor.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!