Auteur Topic: Valentijn de Hingh [Kandidaat]  (gelezen 50963 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 27-09-2013, 00:18:40 »
Inderdaad dit. Ze is alleen een beetje mager maar verder vind ik haar helemaal niet lelijk ::ohno::.

Wel heel mager ja, en dan zetten ze ernaast dat ze model is.

Natuurlijk is ze dat ook en dat is allemaal prima, maar ik kan me op deze manie onzekerheid van (potentiele) annorexiameisjes wel voorstellen, die een model als voorbeeld nemen..
You'll never walk alone

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 27-09-2013, 06:48:44 »
Ik vind haar zeker wel te dun, maar helemaal niet lelijk.
Haar gezicht is wel mooi en haar haren ook.
Leuke kandidaat trouwens, moet vaak om haar lachen en vind haar tot nu toe een fijne persoonlijkheid.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 27-09-2013, 09:21:26 »

Leuke kandidaat trouwens, moet vaak om haar lachen en vind haar tot nu toe een fijne persoonlijkheid.  ::bravo::
::jaja::
bijzonder persoon  ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 27-09-2013, 11:18:29 »
Maar dat gehuil mag wel wat minder.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 27-09-2013, 12:16:28 »
Maar dat gehuil mag wel wat minder.
Klopt, maar dat gehuil dit jaar is überhaupt wel heel erg... Bij bijna alle dames.
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 27-09-2013, 20:38:07 »
Ze viel me aan het begin erg tegen, met die hysterische reactie op de herindeling. En vervolgens vond ik ook dat ze er naast zat met haar inschatting van haar eigen kamp.

Ik denk namelijk dat ze echt heel blij mag zijn met dit kamp. Binnen het andere kamp was ze volgens mij geheid een buitenbeentje geworden, terwijl ze hier goed op haar plek is. Ze is namelijk niet de meest gehaaide of tactische kandidate: ik denk dat kamp Noord wat dat betreft een 'veiligere' omgeving is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 27-09-2013, 21:12:12 »
Ik vermoed dat je haar qua tactisch inzicht compleet onderschat KD.
Volgens mij is ze behoorlijk slim, en ik zie haar zeker ver komen omdat mensen haar niet als bedreiging gaan zien.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 27-09-2013, 21:19:59 »
Tja, we zullen zien. Ik denk trouwens ook zeker niet dat ze dom is. Maar dat staat een beetje los van tactiek. Ik zie haar nog niet zo snel met allerlei tactische plannen en complotten komen à la Sef en Geza. Maar wie weet zit ik er naast.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 27-09-2013, 22:07:09 »
Valentijn gaat ver komen, alleen omdat ze geen factor van betekenis zal zijn. Ze MAG verder komen, omdat ze Elk moment eruit gewipt kan worden. Dus dit type spelers zal men er zo lang mogelijk inhouden, tot ver na de samensmelting. Net als Veronica. Het is niet hun eigen kwaliteit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 28-09-2013, 07:38:31 »
Het is niet hun eigen kwaliteit.
Dat is dan juist wel een kwaliteit. Niet iedereen lukt het om zo onder de radars te blijven, niet op te vallen en zo ver te komen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 28-09-2013, 09:14:07 »
De vraag is dan of je uiteindelijk meedoet om het spel te winnen, of alleen om zo ver mogelijk te komen. Je kunt er heel lang in blijven door precies te doen wat anderen je opdragen, zonder dat je een serieuze kans hebt om daadwerkelijk te winnen (omdat die anderen je er gewoon vlak voor de finale uit stemmen oid).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 28-09-2013, 09:18:28 »
 ::jaja:: yep, je moet als het moment daar is ingrijpen. Peggy had vorig jaar ook een moment dat ze de drie eruit kon spelen. Maar dat doen die laag onder de radar vliegers niet. Misschien is het lastig als je daar zit om het juiste moment te herkennen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 28-09-2013, 09:29:53 »
Gaat idd ver komen omdat ze voor niemand een bedreiging is. En wordt dan een paar afleveringen voor het einde er uit gebonjourd.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 28-09-2013, 09:44:45 »
Ik snapte het drama rond de herindeling totaal niet.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 28-09-2013, 09:50:32 »
Ik snapte het drama rond de herindeling totaal niet.

Tja, volgens mij is zij zo iemand die overal om jankt. Als er iets leuks gebeurt begint ze hysterich te janken, als er iets minder leuks gebeurt begint ze hysterisch te janken. Vind ik wel verrassend voor iemand die in zo'n relatief kort leven al zoveel heeft meegemaakt.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 28-09-2013, 15:22:14 »
Tja, volgens mij is zij zo iemand die overal om jankt. Als er iets leuks gebeurt begint ze hysterich te janken, als er iets minder leuks gebeurt begint ze hysterisch te janken. Vind ik wel verrassend voor iemand die in zo'n relatief kort leven al zoveel heeft meegemaakt.

Ik denk dat Valentijn niet zo goed tegen verandering kan. Vooral in haar sociale leven niet. En dat is in dit geval haar kamp. Ze had in het begin ook moeite haar draai te vinden in het vrouwenkamp. Nu was dat net gelukt en werd het kamp herverdeeld. En daar werd zij zo emotioneel van, want ik denk dat ze bang was weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Daarom is het wel haar geluk dat ze met vrouwen waar zij goed mee overweg kon naar het andere kamp is gegaan. En dat Hans en Kees en Robert de vrouwen zo blij verwelkomden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 28-09-2013, 19:04:54 »
Ik denk dat Valentijn niet zo goed tegen verandering kan.

Sorry voor het inkoppertje, maar ik zou denken dat Valentijn beter tegen verandering moet kunnen dan wie dan ook.  ;)

Los daarvan denk ik dat je gelijk hebt, maar dat neemt niet weg dat ik het persoonlijk een beetje overdreven vind om zo te gaan huilen om een zeer voorspelbaar en vrij onbeduidend spelelement.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 28-09-2013, 19:09:59 »
Tsja, sommige mensen huilen makkelijker dan anderen. Ze huilt ook als ze blij is :) Ik vind haar wel leuk en ik vind haar een mooie vrouw. Leuke kandidaat ook, maar ik vrees dat ze het niet heel erg ver gaat schoppen. Voorgevoel, niet zeker waar ik dat op baseer.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 4-10-2013, 08:17:14 »
Wat zei ze het goed op de Eilandraad, de reden waarom Robert weg werd gestemd. Heel goed gekozen woorden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Valentijn de Hingh [Kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 4-10-2013, 10:18:46 »
Hetzelfde als Sanne. Zij heeft ook het slachtofferrolletje gecultiveerd. Voelt zich onbegrepen enz. Denk dat nu Robert weg is, Valentijn en Sanne zich het meest zorgen moeten maken. Kees en Edith zijn niet zo van de psycho-analyse. Die stemmen probleemgevallen gewoon naar huis.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”