Auteur Topic: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]  (gelezen 13313 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 14-09-2013, 15:20:41 »
Van mij mag ze ook heel snel weg. Alleen, wel goed gespeeld qua manipulatie van Geraldine en Sanne.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 14-09-2013, 22:36:30 »
Lijkt me ook totaal niet "tactisch gespeeld". Ze had gewoon door dat ze iets stoms had gedaan en moest toen dus zien te redden wat er te redden viel. Logisch dat je dan een charmes-offensief en een paar extra stemmen gebruikt, wat moet je anders?
Ik denk ook dat ze gewoon iets stoms had gedaan door te zeggen dat ze het mensen niet kwalijk zou nemen als ze op haar zouden stemmen ( wat iets heel anders is dan te zeggen dat je het wel oké vindt om er uit gestemd te worden!) .

Maar ipv het charme- offensief en de pogingen tot aandacht afleiden, had ze beter gewoon eerlijk kunnen zijn en bij een samenkomst kunnen zeggen dat ze eerst heel emotioneel was en er nu toch wel heel graag in zou blijven. Dan weet iedereen dat ze hun eigen afweging moeten maken en dat ze Veronica geen plezier doen met hun stem.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2013, 09:14:40 »
Zo zonde dat Edith niet vol het conflict aanging. JE merkt bij bijna elke zin die Veronica uitspreekt dat het gaat om eigen belang. Ofwel klagen om aandacht te krijgen, of gefaked vriendelijk doen opeens etc.
Kan het niet heel goed verwoorden maar heb een naar gevoel bij deze vrouw.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 20-09-2013, 11:18:57 »
Ik had nog nooit van haar gehoord. Van wat ik tot nu toe van haar gezien heb had ik het niet erg gevonden als dat zo was gebleven.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 20-09-2013, 12:16:29 »
Zo zonde dat Edith niet vol het conflict aanging. JE merkt bij bijna elke zin die Veronica uitspreekt dat het gaat om eigen belang. Ofwel klagen om aandacht te krijgen, of gefaked vriendelijk doen opeens etc.
Kan het niet heel goed verwoorden maar heb een naar gevoel bij deze vrouw.

Klopt. Ze was opeens 'F*cking blij' dat Edith er nog was. Yeah right, ze is gewoon bang voor een slechte positie in de groep dus slijmt ze. Maar Edith had haar idd wel harder aan mogen pakken. En niet alleen haar, ook Sanne en Geraldine. Jammer dat we hun niet gehoord hebben over de eilandraad.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 20-09-2013, 13:47:49 »
Zo zonde dat Edith niet vol het conflict aanging. JE merkt bij bijna elke zin die Veronica uitspreekt dat het gaat om eigen belang. Ofwel klagen om aandacht te krijgen, of gefaked vriendelijk doen opeens etc.
Kan het niet heel goed verwoorden maar heb een naar gevoel bij deze vrouw.
Voor ons was het natuurlijk leuk geweest om dat te zien. Maar slim zou het niet zijn, ze is nu slim geweest. Als je vol het conflict aangaat dan zet je jezelf helemaal buiten de groep. En das niet slim als je de volgende ronde er dan gewoon alsnog nog een keer uitgestemd kan worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 25-09-2013, 14:08:18 »
Toen Edith zei: "Het viel me zwaar tegen, dat wil ik niet nog een keer meemaken"
Veronica hoorde niet de verborgen boodschap en antwoordde "Ja, we moeten winnen"
Maar tussen de regels zei Edith eigenlijk "dat flik je me niet nog een keer"..

Online Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2013, 09:55:50 »
Die ogen bij de eilandraad! Ze leek een beetje op Calypso uit Pirates of the caribbean.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 28-09-2013, 09:46:16 »
Heel gaaf ja, die reacties op haar gezicht, geweldig ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 28-09-2013, 20:09:12 »
Een valse drama-queen, die van de anderen mag blijven zitten, tot haar tijd gekomen is om gewipt te worden.  ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 2-10-2013, 16:40:29 »
Voor degenen die nu de tv aanhebben: Veronica speelt op dit moment op Nickelodeon het spelltje Nick Battle!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 2-10-2013, 18:21:16 »
En laatst Ik hou van Holland. Ons onsympathiek prinsesje is meteen weer "hot" in andere programma's....  ::niet-ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2013, 02:21:40 »
"Ik moet me echt laten onderzoeken."

Je bent onderzocht en er was kennelijk niet zoveel aan de hand. Good riddance.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2013, 04:00:23 »
"Ik moet me echt laten onderzoeken."

Je bent onderzocht en er was kennelijk niet zoveel aan de hand. Good riddance.

Mooie sneer inderdaad. Maar op dit soort momenten baal ik toch dat juist Dennis presenteert. Blijft dan een beetje pot verwijt de ketel verhaal.

Ben blij dat ze weg is. Ondanks dat ik enorm baalde van de onerrlijke eilandraad.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2013, 10:56:51 »
"Ik moet me echt laten onderzoeken."

Je bent onderzocht en er was kennelijk niet zoveel aan de hand. Good riddance.

Apart,..."thuis een wijf, hier was ik een oervrouw". Is dit iemand hier opgevallen?

Veronica is een Tara Singh Varma. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2013, 11:14:01 »
Die vergelijking loopt op zoveel fronten mank dat ik hem niet serieus kan nemen.
Leuk hoe je de boel op scherp zet hier Brinta, maar een overdreven overdrijving schiet zijn doel voorbij :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2013, 11:28:59 »
Apart,..."thuis een wijf, hier was ik een oervrouw". Is dit iemand hier opgevallen?

Veronica is een Tara Singh Varma. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma

Bedoel je dat door een blessure te veinzen, ze zonder gezichtsverlies wilde ontsnappen uit het programma?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2013, 11:30:42 »
Die vergelijking loopt op zoveel fronten mank dat ik hem niet serieus kan nemen.
Leuk hoe je de boel op scherp zet hier Brinta, maar een overdreven overdrijving schiet zijn doel voorbij :)

Simuleren om je slechte functioneren te verbloemen om daarmee vervolgens via de achterdeur willen ontsnappen.
Voor de rest heb je volkomen gelijk.

Online Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 4-10-2013, 11:34:45 »
Heet dat dan pseudologia fantastica of spina laxus?
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 4-10-2013, 12:53:08 »
"Ik moet me echt laten onderzoeken."

Je bent onderzocht en er was kennelijk niet zoveel aan de hand. Good riddance.

Precies, een gevalletje aanstelleritus. ::niet-ok::

Simuleren om je slechte functioneren te verbloemen om daarmee vervolgens via de achterdeur willen ontsnappen.

Dat is wel een goede samenvatting van Veronica's expeditie.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.