Auteur Topic: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]  (gelezen 13312 keer)

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 4-10-2013, 13:01:19 »
Veronica dacht dat achter de schermen wel een kussentje zou liggen? Gaan ze dan echt zo onwetend het spel in? Geen wonder dat er zoveel kandidaten opgeven. (Dommig gesprekje achteraf: klik.)
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 5-10-2013, 05:41:29 »
Veronica dacht dat achter de schermen wel een kussentje zou liggen? Gaan ze dan echt zo onwetend het spel in? Geen wonder dat er zoveel kandidaten opgeven. (Dommig gesprekje achteraf: klik.)

Volgens mij hadden ze ook voldoende kleren bij zich om zelf 'n kussentje van te vormen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica van Hoogdalem [Kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 5-10-2013, 19:01:05 »
Veronica dacht dat achter de schermen wel een kussentje zou liggen? Gaan ze dan echt zo onwetend het spel in? Geen wonder dat er zoveel kandidaten opgeven. (Dommig gesprekje achteraf: klik.)

Volgens mij vat dit gesprek samen hoe Veronica in het spel stond. Ze dacht dat Expeditie Robinson allemaal doorgestoken kaart was en deed mee om een leuke tijd te hebben. Om twee redenen vind ik Veronica's reactie raar: 1 krijgen de kandidaten dan zo weinig voorlichting of heeft Veronica alle informatie gewoon langs zich neer gelegd? 2 hoe zit het dan met haar eigen programma's, bijvoorbeeld dat programma over Couch Surfing; is dat allemaal nep dan? Ik ben erg blij dat Veronica het spel heeft verlaten; haar interviewtje achteraf maakt het voor mij niet heel veel beter.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2013, 19:28:28 door jolmolletje »